KMD heel veel sterkte gewenst met het verwerken van jullie grote verlies... Dag grote knappe vent...
tinkerfunss
Geplaatst: 07-09-11 19:29
R.i.p. Drum!
Wat komen hier een knappe Tinkers voorbij!! Ik wil heel graag een eigen Tinker, moet nog even een paar jaar gedult hebben. maar wat zijn het toch droompaarden!!
Lieve Drum jij zal de hemel verlichten, elke ster zal voor jou stralen. Zij zullen het pad maken die je gaat bewandelen om aan te komen bij je kind en je dames. Daar loop je als een stoere en sterke man, die je altijd al was. Geen pijn meer, gewoon vrij....
Jullie hebben bij uitzondering heel even de gelegenheid gehad om Drumshambo in dit topic te gedenken. Vanaf nu zou ik graag zien dat jullie dit hem gedenken in het daarvoor bestemde topic: IM, in memoriam.
De eerste foto's van mijn fotoshoot zijn binnen !!
Biancaa
Geplaatst: 08-09-11 08:39
@balance, we mogen toch zelf bepalen wat voor foto we plaatsen, het is een tinker en als we daarvan een foto willen plaatsen moeten we dat toch zelf weten? Een beetje raar dat iemand mij gaat vertellen wat voor foto ik mag plaatsen...
DianneM
Geplaatst: 08-09-11 08:51
Vaarwel grote bonte vriend, wat fijn dat ik je nog een knuffel heb mogen geven. Had nooit gedacht dat deze keer de laatste keer zou zijn. Hoop dat je goed aangekomen bent daarboven op je groene wei en wil je de groetjes doen aan Nuala, Kato en Sam? Je blijft mijn droom en ooit over hopelijk een hele poos kom ik je kudde weer eens opzoeken. Nu moet ik wel een nieuwe man gaan uitzoeken voor Bries hoor, maar daar heb ik nog wel heel wat jaartjes voor. Hopelijk wil jij me hier een beetje mee helpen in de toekomst. Jij leeft en stukje voort in je kinderen maar vooral ook in het hart van je vrouwtje, in mijn hart en in de harten van vele anderen. Jij bent een van de weinige paarden die een hoefafdruk hebben achtergelaten op mijn ziel en dat zal ik nooit vergeten. Een legende is gestorven. Geeerd voel ik mij jou te mogen hebben gekend.
Natalia, heel veel sterkte. Ook Iris, John en Monya en vele anderen die voor hem hebben mogen zorgen.
Mijn eigen laatste foto van hem
En nog een van mijn kleine bonte vriend Op wie ik gister lekker los in de bak heb gereden voor het eerst. Wat is hij geweldig om te rijden! Komende week nog geen recente rijfoto's want we mogen niet afgeleid worden door fotografen
starjo
Geplaatst: 08-09-11 15:44
Schitterende foto's van Drum Prachtig eerbetoon, voor een prachtige hengst
Afgelopen zaterdag hebben wij van de vereniging een kur op muziek gehad , en jawel verplicht verkleed We waren dan ook twee zigeunerinnen Ik heb met de dochter van Fraske , een kur gereden op het nummer "Gypsy" , van Shakira. Ik had echt zoiets van , zit ik ff voor L*L , maar het was eigenlijk hartsikke leuk, hoe ouder hoe gekker We hebben dan ook de orginaliteits prijs gewonnen
Naat heel veel sterkte met het verlies van deze knappe kerel... Dankzij hem zijn veel mensen gevallen voor dit geweldige ras. Ik heb hem in 2006 ontmoet, ofwel Shelley heeft hem ontmoet, en in 2007 was daar Mac