Oh ja, dat is idd wel een stuk verder. Voor mij zijn zowel Grave als Zuidwolde als VP (= Rockanje) 1,5 uur rijden... En Leusden 40 minuutjes ongeveer... En Lunteren 45 minuutjes.. Allemaal goed te doen dus...
Thanks, weet niet waarom, maar ik ben zenuwachtig.
leusden is voor ons 1 uur lunteren dus iets verder en grave ook 1 uur, en rockanje een heel stuk verder wel balen, als het nou echt een weekend was, had ik hem savonds op een stal gezet... dan valt de afstand wel te overzien majah helaas...
je hoeft niet zenuwachtig te zijn
nee he... ik wil ook geen regen ik moet zo om 12 uur op me werk zijn heb dus nog 2 uurtjes
Nou Tom raakt een beetje M2 klaar. Baggio moet ik nog onder handen nemen en Daily daar doen we het rustig aan mee. Maar is net zo dwars als vorig jaar haha ( ik was het eigenlijk alweer een beetje vergeten hihi)
MHD: reken er maar op dat het door gaat. VOrige keer kwam het met bakken uit de lucht en belde ik herry om te vragen of het door ging en hij vroeg zich echt af wat er aan de hand was waarom ik daarover twijfelde. Weer of geen weer het gaat door. hahaha Als het een beetje mee zit heb ik vriend lief zo ver dat hij een keertje mee komt kijken morgen!
Leonoor ook vanuit hier: nog van harte gefeliciflapstaart!!!
Pinksteren 2011 dus... zal het maar alvast op de kalender schrijven
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-10 17:18
POLLO schreef:
Leonoor GEFELICITEERD..
Voor ons is alles minstens 2uur rijden.
Nou we zijn vorige week in zeeland geweest, maar wat een eind weg is dat... Echt petje af dat jullie met al die paarden (en caravan) zo'n eind rijden voor de TD (en Grave)!
Bak was heul zwaar en Lis liep heel fijn met losrijden, dus toen ze het zware zand onder d'r pootjes voelde dacht ze: Oftewel: doe het zelf maar... En ze had gelijk ook eigenlijk (al was ik op het moment zelf wel pissig).
heb gisteravond film avondgehad bij een collega/vriend... met een stel andere collega's/vriendinnen... om half 1 beslotenze dat ze de stad in gingen... om half 4 besloten ze thuis risk te spelen... en om 5 uur lach ik in het bed van die collega/vriend in een poging tot slapen... samen met die collega/vriend en een andere collega/vriendin... no way dat wij hebben geslapen... zegt die collega/vriend vanmorgen in eens... goh... had jeook wel naar huis willen brengen vannacht... fijn dat je dat nu pas zegt
o desiree, Ik heb mijn fototoestel vanmiddag in de hand. Dat beloven mooie plaatjes te worden.
M_D_H
Geplaatst: 15-08-10 11:22
ja hele mooie plaatjes... ik ga vrijwilig in de waterbak liggen om wakker te worden ik heb gil al bijna 4 weken niet gesprongen, en hij had gister vrij... ik weet haast wel zeker dat je mooie plaatjes krijgt
en die verhalen snachts ook he... die gaan nooit ergens over...