[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 21:29

Nou Pridje, Ik ga ook voor je duimen +:)+

Whis_Serada

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:30

Ik ga ook duimen voor je meid

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:31

heel erg bedankt allemaal :D zodra ik iets weet zeg ik het gelijk!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:41

Ik duim ook voor je!!!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:49

dankje Junia vind die steun super fijn :D welke school hebben jullie gedaan :)?

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:51

Meiden, ik volg jullie trouw hoor :+ .
Helaas gaat het niet zo vlot als ik wil. Buikpijn is nu bijna weg maar mijn rug doet zo zeer!! Denk aan ongesteldheidspijn keer 1000.
Halverwege de dag gaat het steeds de verkeerde kant op.
Had jij daar ok zo'n last van Marja??
Weet wel dat ik het met een van die eileider ontstekingen ook zo in mijn rug heb gehad, zal dus wel te maken hebben met een prikkeling van het een of ander.

Pridje: je kan het!!!! Zet 'm op!!
Peet; gefeliciteerd!!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:53

Irene sterkte met je Rug :(:)

en super bedankt voor je steun! ;)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:02

ik lees wel mee, maar niet de energie om terug te schrijven.

ik weet niet wat er met mij is, maar ik heb enorm veel last van de komende examens(normaal nooit last van, deze opleiding moet ik ook met 2 vingers in mn neus halen enzo)
vriendin en ik zijn er wel beetje uit waarom we zo idioot gestrest zijn.. school geeft geen goede begeleiding, geen goede uitleg. Voor 1 vak hebben we niet eens een boek, maar losse stencils waar niet eens duidelijk iets in omschreven staat..

ik ben toe aan ijs! Gelukkig komt Frank die snel brengen :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:12

Pridje, ik duim ook mee!
En sterkte Irene :(:)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 22:13

Irene, goed weer iets van je te horen. Misschien toch maar weer teruggaan naar zkh? Is toch niet om vol te houden!! Sterkte :(:)
Sandra veel examenstress. Snap ik wel als je het zo schrijft. Is niet prettig als de begeleiding zo slecht is. En dan niet eens een boek :( Zou verboden moeten worden. Maar heb vertrouwen in je zelf! Als het het anders met twee vingers in je neus zou kunnen halen, dan heb ik alle vertrouwen in jou!

*\o/* IJs IJs IJs.... IK WIL OOK!!!! *\o/* :):)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:22

Ireen, heel veel beterschap!!

Sita Amy verkocht... Wel even slikken, maar als de klik er niet is, dan vecht je tegen de bierkaai..

@Hdv, volgens mij heb k ook ooit zo een foto gemaakt op een keuring, ook moeder en kind beide blauwe oogjes door het trailerdeurtje :D, weet alleen niet meer of het deze waren haha

@ Nikkielvis, stoere foto !

AnneSwinger, klöteberichten..

Pridje, veel sterkte, wat jong nog.... Jonger als ik :=

Hi Kim!

Jayney, veel sterkte ook.. Als je ooit de behoefte hebt om weer op een tinkerrug te zitten.. Mijn paardjes wonen ongeveer 15 km bij hilversum vandaan..

Meerdere mensen die lekker hebben gereden/gegrondwerkt na de sneeuw!

Petra, mooie foto's van Whis, die bovenste stond toch ook op je kerstkaart?

Hoi Lotte!!

Lonan lekker uit eten geweest :)

CLaudia, ellende met Sorraya... Sterkte met het terugbrengen, heftig hoor...

Patrick lekker onder de douche geweest. en lekker het strand op :)

Junia mot gehad met Tirza! Ik zou haar even aan de dubbele lijnen zetten en dan flink oefenen met die galop! Ben je net even wat stuurbaarder naar je paardje.. Maar ze moet er doorheen even.. Goed belonen als ze het een keer wél goed doet!

Peet, 2 dikke 9-ens voor verzorging, goed hoor, maar had niet anders verwacht :D Gefeliciteerd met je winstpunt! nog 2 en mag ze naar de L1!!

Lotte, vervelend, weet er helaas te veel van... Als het echt te erg wordt, raad ik je aan op kamers te gaan, hebben zowel jij en je ouders misschien wat meer rust..

Pridje ik duim voor je!

Ireen, balen dat je nog steeds niet van je pijn af bent... Ik zou er geen genoegen mee nemen en weer naar de gyn gaan...

Sandra, examenstres.... Bah

Nou hier een update van de laatste paar dagen van mij...

Ik heb donderdag de hoortest en druktest gehad.. Met mijn linker oor hoor ik 80% en met mijn rechter oor maar 40% :( Maandag hoor ik meer van de dokter, maar ik vind het echt zwaar küt dat het nu dus officieel bevestigd is dat ik minder hoor... Mijn pols heb ik de laatste dagen in het drukverband gezet, heb ik echt heel veel pijn aan :'(

Voel in mijn buik allerlei rare dingen gebeuren, pis me gek en heb obstipatieklachten en enorm pijnlijke boobs... klinkt als een lijf dat zich klaarmaakt voor zwangerschap := :o :D

Gister schoonmaakdag gehad op stal en daarna onze hometrainer naar schoonvader gebracht, die wil wat aan zijn conditie gaan werken.. Was pas erg laat thuis..

Vanmorgen lekker gefreubeld met de paardjes, allemaal lekker gepoetst.. Bries haar staart gewassen en proberen haar pisvlekken weg te krijgen, maar tis hopeloos...
Boyan was in zijn verse vijgen lekker gaan pitten, kreeg ik ook niet weg.. Boyan heeft vandaag voor het eerst een zadeldek opgehad en was na 5 minuten met dek en al gaan liggen tukken in zijn stal, vond het dus blijkbaar niet boeiend dat er wat geks op zijn rug zat }:0 Toen hij weer wakker was heb ik hem eventjes gelongeerd met het dekje op en hij luisterde echt SUPER! Ben zo trots op mijn lekkere ventje!
Bonita kon ik vandaag zien dat EINDELIJK haar hartoedeem minder wordt!!! Ze heeft vandaag een beetje gedraafd in de bak, ben benieuwd hoe die vochtzak er morgen uit ziet..
Willy was in een knuffelbui vandaag, heb haar ook lekker gepoetst, ze wordt weer witter :) ze trekt haar lentepakje weer aan, gekke toverbal!

Foto's zitten in de pijplijn..

kus

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:26

Hee Dianne

Bedankt, over 1,5 jaar hoop ik ook op kamers te gaan. Zou wel graag eerder het huis uit willen, maar dat zou dan betekenen twee keer in een jaar verhuizen, en nu eerst echt een heleboel gedoe en geregel, dus ik laat het maar ff zo. Ik moet me maar door de komende 1,5 jaar heen zien te slaan...

Sterkte met jezelf, mooi dat het zo goed ging met Boyan, had hem al gezien bij Tinks ITP, wat een onwijs lekker ding, ben helemaal weg van zijn kleur, vooral de pluk in zn manen :+:
Wat is er met Bonita?

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 22:32

Sooow das een lange samenvatting, goed je best gedaan :D
Wat lief dat je dit aan Jayney aanbiedt. Echt heel aardig van je!
Balen van je rechter oor. Heel confronterend om dat zo verteld te krijgen. Is zo definitief, bah :( . Last van je pols? Eh.... en misschien zwanger?
Heerlijk hè die tinkers die zo vies mogelijk willen zijn? En wij maar poetsen.... Moet zeggen dat Janus zich erg schoon houdt gelukkig.
Bonita *\o/* *\o/* Wat fijn om te horen!
Had al de foto's bekeken in ITP. Leuk dat het zo goed gegaan is.

Ben vandaag mijn huis eens goed gaan bekijken. Als mijn moeder verhuisd, dan kan ik bv een andere (grotere) slaapkamer gaan nemen, of mijn studie/werk-hok op zolder gaan plaatsen. Ben er nog niet uit. Krijg in één keer een zee van ruimte! Wel lekker, maar ik ga die schat ook echt missen!

en Lotte, ook veel sterkte met de thuissituatie.

Mijn wereldberoemde kanarie is vandaag nog niet op tv geweest :n Moet ik volgende week weer kijken, mmmm hopen dat ik het niet vergeet.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:47

@ Lotte, Bonita is vlak voor kerst in de sloot gevallen.. Het hele verhaal kan je lezen op het rode -Bonita is weer thuis- linkje in mijn onderschrift

Gooya, mazzelaar dat Janus zichzelf wel schoonhoudt :D En evaluatie van je huis kan wel eens nuttig zijn..

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 22:53

Nu nog wel :D maar straks als ie geen deken meer heeft, dan schaamt ie zich volgens mij dat ie wit is. Dan is poeprollen, en in zijn poep slapen zijn echte hobby.

Hij had vorig jaar een HELE gore plek op zijn lijf. Hij had eerst een rat dood getrapt in zijn stal, een daarna is ie er heerlijk bovenop gaan liggen :+
STINKEN je wil het niet weten :r

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:57

Zo jullie hebben lekker gekletst toen ik naar DiaBelle ben geweest!

Leven toch wel nare dingen, examenvrees, nog steeds een zere buik (na laten kijken hoor!), iemand in de knoei met pa en ma.
en gelukkig zijn er positieve dingen te melden, een 9 voor de verzorging van Whisper! en ook nog eens
winstpunten. Bonita gaat vooruit, wat een geweldig nieuws!

Serada die is alleen ontdeugend, loopt iedere keer met mijn mesthark te klooien of met de kruiwagen.
:D :+

Afbeelding

Afbeelding

Grz Sabina

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:01

Jemig, heftig verhaal van Bonita zeg! Mooi dat het nu wel weer een stuk beter gaat :)

Heerlijke foto's zeg :)

Ik heb vandaag trouwens ook nog gereden, mn vaste rondje over fietspaden landwegen en stukje dorp. Ging wel lekker, Lady dacht eerst ze heeft geen zweep dus ik ga echt niet voorwaarts zijn. Maar naar een keer goed been eraan en paar galopsprongetjes liep ze als een trein, Heerlijk paardje, oortjes gespits en gaan met die banaan :D

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 23:02

Lotte lekker buitengereden +:)+
En drie paardjes die meehelpen met mesten :D

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:04

iewllll Gooya.....

Lotte lekker buiten gereden!

Leuke pics Diabelle!!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:06

zooo even een ijsje aan het eten werkt heel goed!
sorry voor alle ego-berichtjes! Na mijn examens ga ik weer gezellig uitgebreid meeposten hoor!
Ik heb nu iets te veel last van mn ADD, stress en enorme stemmingswisselingen..

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:11

Irene, sterkte met je rug

Sandra succes!!!

Teuntje111 wat heb je goed bijgelezen! En ben je zwanger of interpreteer ik je nu verkeerd? Fijn ook dat het nu beter gaat met Bonita!

Gooya ik geloof dat ik dat verhaal van die rat al eens had gelezen, vroeg je je toen niet af of hij de rat met opzet had doodgemaakt of was dat weer iemand anders?

DiaBelle die foto met de kruiwagen is echt leuk, heel herkenbaar ook...

Lotte nogmaals sterkte met de thuissituatie, wel fijn dat je zo lekker buiten hebt gereden.

Ik ga weer naar bed, morgen weer een nieuwe dag. 'S ochtends lekker even met Tirzah naar buiten voordat ik naar school ga. Fijn dat die sneeuw eindelijk weg is!

Welterusten iedereen!!!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 23:15

Junia schreef:
Gooya ik geloof dat ik dat verhaal van die rat al eens had gelezen, vroeg je je toen niet af of hij de rat met opzet had doodgemaakt of was dat weer iemand anders?

Haha nee, heb wel heel hard van alles geroepen maar had het nog niet op Bokt gezet. Ik heb wel gehoord dat paarden slaan naar ratten. Dus zou kunnen. Dat vind ik dan ook wel 100 punten voor Janus, maar om er nou ook nog een ochtendje op te gaan liggen bakken?? :n

Welterusten!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 23:17

Sandra1984 schreef:
sorry voor alle ego-berichtjes!

Geeft helemaal niks! Nou heb jij het moeilijk, de volgende keer een ander. En ondanks dat het dan via internet gaat: Het is toch fijn als we elkaar kunnen steunen? Don't worry!

Ik ga nu ook naar bedje, welterusten voor iedereen en tot morgen! :evaw:

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:21

Fotobommetje van vanmiddag :)
Afbeelding

Zn kont en buik kreeg ik dus niet meer schoon, was nog nat :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zn snorrie
Afbeelding

Afbeelding

En mn wijffies
Afbeelding

Afbeelding

Lang geleden dat ze er met de oortjes op liep!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier de vochtzak onder Bonita haar hart, was eerst zo´n 3 keer zo dik..
Afbeelding

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:24

Welterusten iedereen :)
En prcies wat Gooya zegt idd!
Wat een supermooie foto's, maar ik moet zeggen dat ik van Boyans oorspronkelijke kleur meer gescharmeerd ben :Y)
Hoe groot is hij nu ongeveer ?