Eva, je maakt me nieuwsgierig... wat bedoel je nu met dat soort dingen? Ik zie ook wel dingen wat ik voor mezelf niets vind, maar fan ben ik sowieso van niets
kuzznathalie, je hebt idd opleidingen daar bij de Mc en je moet havo denkniveau hebben
Ik heb dat filmpje al zo vaak gezien en ik vind hem nog steeds geweldig. Ik vind western ook helemaal super, ik heb ook wel eens zo'n stunt team zijn rijden wauw wat is dat te gek zeg.
Ik praat niet mee over de mac ik heb er gewerkt ik kom daar niet.
Welk stuntteam Mirjam? Dat is dan Trickriding, wel even iets anders weer als western.... of nuja... western is zo'n breed begrip. Op het filmpje zie je reining.
Dat gestaartzwiep, dat korte gedraai, die sporen, die bitten, die strenge hand. Maar als je daar doorheen kijkt is t best een leuk filmpje
kuzznathalie
Geplaatst: 09-10-09 22:15
Nathalie83 schreef:
hier in assen lijkt de manager (ofzoiets) echt sprekend op die gast uit de alberheijn reclame's.. telkens als ik hem zie lopen moet ik gewoon lachen
Whahahahaa jaa dat klopt!
snowdon
Geplaatst: 09-10-09 22:15
Ahja, dat Ik heb mezelf denk ik al aangeleerd om daar doorheen te kijken Maar vind deze westernruiter wel wat fijner in z'n hand, moet ook wel met zo'n (waarschijnlijke?) shank ....
Laatst bijgewerkt door snowdon op 09-10-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik niet, wil mezelf daar ook niet doorheen leren kijken, wil dr echt wel bewust van blijven wat ik zelf wel en niet vind dat kan, en wat ik zelf wel en niet prettig vind ogen
mnkortleve
Geplaatst: 09-10-09 22:16
Dat gespring op en van die paarden op zijn kop en vanalles super om te zien. Western is idd een heel breed begrip.