Aniek!!! Wat een leuk nieuws!! Gewoon een veulen uitkiezen!! Gefeliciteerd!!
Janet, Au, een zere hak!
Sita! Tuurlijk willen we foto's zien. Fijn dat het zo lekker loopt in friesland! Vanaf 15 mei kunnen we dus weer stemmen?
Verder weinig onthouden.....
Mijn kanjer staat weer lekker in zn eigen stal. Hij was het goed zat na zo'n hele dag! Hij kon op stal alleen maar naar me happen en dat doet ie anders nooit! Z'n brok en kuil lag al te wachten op hem dus het was snel goed! Morgen mag ie rustig wat stappen voor de eventuele spierpijn!
Ja, ze zit super in haar vel.. Ze is zo lief en knuffelig, ze mag van mij altijd zo blijven!
Ze begint nu wel ietwat 'schraal' te worden voelde Maya vanavond. Dus het krachtvoer gaat vanaf morgen omhoog en nog meer hooi, natuurlijk staat ze ook op wei overdag..
Er kwam vanavond ook doorzichtig spul uit t uier.. Maar dat heeft ze eigenlijk altijd wel gehad.. Wel ben ik er vrij zeker van dat het niet tot 26 Juni blijft zitten..
Weet je waar ik vandaag achter kwam.... die Champ waar Angela het over had, waar haar zadel naartoe gaat, die zoon van Ryon O'Malley...... die staat bij onze Himesh in de wei!
haha echt waar? Wat leuk. Heb je toevallig ook een foto van hem?
D_Travis
Geplaatst: 09-05-09 22:46
Aniek! wat geweldig nieuws en wat super leuk dat hij je die keuze geeft!!! nu duim ik extra hard dat cheyenne een merrieveulen krijgt Zeker omdat je emt cheyenne het meeste hebt. maar goed dan nog zal de keuze moeilijk zijn
Amy ziet er mooi uit, knappe poown en ze is jarig dus feliesss
heb Xfactor aan.. mijn god dat nummer van Lisa.. kreeg echt kippenvel zo mooi
Ik wil dat Rachel wint.. Ik ben al jaren 'fan' van haar.. Sinds ze in Starmaker zit..
D_Travis
Geplaatst: 09-05-09 22:50
ik was eigenlijk voor Rachel, omdat die het zo super graag wil... al vond ik Lisa al wel beter eigenlijk.. maar na dat nummer van net ben ik helemaal voor Lisa!!