[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:42

Op zich vind ik het een supermethode, het is denk ik ook dat we er niet 'live' bij zijn en het met onze eigen paarden meemaken dat het niet volledig overtuigd.
Als ik Maya zo 'hoor', zie ik Dewi ook gerust die hekken omgooien..
Net als ik Snowdon wel eens een metalen deur in heb zien beuken met z'n kont... Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:43

Idd jammer dat je die filmpjes niet hebt Siet, maar wat maakt het uit. Als dit blijvend resultaat zo is, dan is dat helemaal OK dan!

Toffe foto's weer Berdien Haha! Pukkie is geen puk meer he? Dat had ik zaterdag ook, mijn veulentjes zijn haast beiden groter dan ik... Huilen van het lachen En ik zie nog altijd die kleine verfrommelde ukkies Clown Maarja, op de ene zit al een ander ukkie, ook zo maf Haha!

/Edit. Dat klopt Siet. Amy is niet echt een paard wat op de standaard manieren makkelijk of ontspannen laadt... Heb je helemaal gelijk in Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:43

Annique in Schijndel heb ik je ook maar heel even gezien je zat achter stand en was ook tijdje foto's aan het maken toch ?!

Beekse Bergen is leuk *LOL* anders kunnen we toch ook met kleiner groepje gaan in weekend kan ik meestal wel Haha! (OK niet 8/9 aug = NK ijslanders of 15 t/m 30 aug dan ben ik met vakantie)
Ennuh ik wil nog keer met Say naar t strand Dromen (misschien al in de vakantie Cool )
en ik ben wel in voor volgend jaar weer zoiets als LOZ *LOL* of dan dus idd STRAND Tong uitsteken (ben idd ook benieuwd wat say daarvan vindt Nagelbijten / Gniffelen )

Hyper! Dewi toch dragend van Hugo Cool

Ach gut Berdien duim voor je dat het dat niet is en ze snel weer de oude is!! Huilen van het lachen je kan goed meeleven met tennis Clown en hond ziek Verdrietig Ach gut

Leon gezellig naar Maya Dromen idd dan moet je natuurlijk ook naar strand Haha! idd lief van je Vent OK dan!

Sita *LOL* ik ken die foto's van galopje door het water wel zagt er s'uper uit Dromen goed bezig met traileroefenen dus! en balen dat sfeer op stal wat minder is Ach gut en stalhoudster down Scheve mond
en Huisje wezen kijken Sigaar Leuk leuk en je pa ook leuk gehad in friesland Cool
Leuk nieuw visite kaartje ook *LOL*

Janet Say vind plassen ook eng Knipoog maar een meertje is leuk Haha! Ok de rand vond ze in begin nogal eng, maar dat was snel over toen ze ontdekte hoe leuk ze in het water kan spetteren Haha!
en Ziggy weer thuis Hyper! Cool

Bloos! Peetorlan wat wordt ze alweer groot Wow!

Ach gut sharianne dat was ff schrikken maar gelukkig niet hard gevallen of zo!

Grr gezellig gehad maar daarna ook moe Ach gut vandaag lekker bezig geweest met paardjes en hoefjes weer gedaan!

Tk met ouders en paarden ook leuk dagje gehad Cool

STERRE Cool Sigaar Pling Wil eigenlijk ook wel naar Lunteren om te zien wie NL kampioen wordt ff kijken of ik dan kan Cool

en zie leuke foto's van Prada voorbij komen Pling Ze wilde al voordat ze de ring in mocht gaan rollen Bloos! maar we waren nog net op tijd Nagelbijten / Gniffelen

Lucy gezellig VIPdagje bij springen Sigaar maar dus ook weer mindere dingen gezien Scheve mond je snapt dat niet he

Snowdon op logeeradres ziet er toch goed uit Ja wel ff wennen voor hem Ach gut hopelijk de nacht goed doorgebracht enzo...

en ruggen ja Scheve mond helaas zie je idd niet altijd de beste ruggen Ach gut Dat ze wat lang zijn vind ik dan meestal wat minder erg maar zo zwak Scheve mond
Say's rug is helaas ook nogal lang voor een tinker Bloos , maar gelukkig niet week of zo!

Sigaar Arjan lekker in hotel

Pff stelletje mietjes niet kunnen tennisen als het regent Rolleyes

Huilen van het lachen tekeningen wat moet ik me daar bij voorstellen Haha!

Flynn idd geen puk meer en jessie kan wel rennen voor eten Clown

Trailerladen pff ik ken de trubbels en blij dat het nu weer (redelijk) goed gaat *klopt af*
Dewi en Snow ook nog steeds moeilijk dus Ach gut Duim voor jullie dat ook zij eens met los touwtje trailer op en af lopen!!

Nagelbijten / Gniffelen heb volgens mij een A4 volgetyped Bloos!
Laatst bijgewerkt door grid op 06-07-08 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:44

Owja, met longeerlijn kan net zo goed fout gaan ook... die peerden moeten er gewoon netjes en braaf in 1x op Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:44

We zijn er nog niet, want nu moeten jullie niet denken als ik ga laden elke keer die hekkens rond de trailer ga bouwen Clown , volgende week zonder hekkens.. En dan hele tijd oefenen, wekelijks, en uiteindelijk zou ze er zo op en af moeten lopen.. Ongeacht waar de trailer staat.. Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:45

Ingrid is ook weer bij Haha! *LOL*

Jessie probeerde een keer door één van onze hekken die het weiland afsluiten te komen. Maya weet wel welke, dat hek waar we laatst door moesten op de paarden over te zetten? Daar zit toch zo'n gekke 'deuk' in? Dat heeft Jessie gedaan, die kwam in het nauw, de haf joeg haar op, Jessie wilde over het hek heen, kwam er tegen aan met haar borst, boog eng voorover en klapte weer terug. Dikke bocht in een ijzeren hek. Maar als ze voorover was geklapt.. No Cheer wil er niet aan denken.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:45

Haha nee want die hekken meenemen is zo lastig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:46

Grid geeft weer en beste samenvatting van al wat er geloeld is Haha! Vond het leuk dat je er zaterdag was Ja

snowdon schreef:
Owja, met longeerlijn kan net zo goed fout gaan ook... die peerden moeten er gewoon netjes en braaf in 1x op Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

Eens. Ik heb idd ook al diverse longeerlijnen en halstertouwen gemold met Dewi... Geef mij maar zo'n knol als Aman, die zucht een paar keer, en wil ook wel staken, maar als je zegt dat ze normaal moet doen gaat ze gewoon mee. Daar hoef je alleen iemand erachter aan te laten lopen in het ergste geval Clown

Grid : Strand is tof plan! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:47

*LOL* Inderdaad..

Maar deze hekken zijn best stevig trouwens.. Ze vallen niet zomaar om.. Normaal staat er ook 3 man bij om te helpen. Dus als het dier echt naar achter knalt trekken ze gauw de hekken open.. Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:47

Zo Ingrid is weer bij Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:47

Die gekke deuk was me idd opgevallen. Dacht dat het ouderdom / was, of gewoon gebruikerssporen... Scheve mond Oei zeg.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:48

Shania daar en tegen is een heerlijk paard op te laden.. Die zet je voor de klep. Loopt er zo in en blijft staan totdat je zelf de trailer in komt en haar vastzet..
Als je de klep naar benee doet en haar losmaakt dan loop ze ook zelf al naar achter en vang je haar beneden weer op.. Ideaal..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:49

Haha! idd Berdien ben weer bij Schijnheilig

Idd leon alle paardje moeten gewoon in 1x braaf trailer op en af Nors opkijken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:51

Nope, dat was Jessie in paniek Nagelbijten / Gniffelen

Shania klinkt inderdaad als het ideale paard Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:51

Chayenne, Santa en Sorento hier zijn gelukkig heerlijk braaf met trailer Haha!
(Shiloh geen idee... weet Maya beter dan ik Huilen van het lachen )

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:51

Zal het volgende week, of van de week als ik de trailer misschien pak, eens laten filmen.. *LOL*

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:53

Ik vergeet Tk helemaal Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:54

Verdorie, wéér raindelay Zij zijn groot en ik is klein!

Anoniem

Shiloh, *klikt website open* Ooh die. Eigenlijk waren alle shetters en Chennai en Chayenne volgens mij toen heel braaf. Maargoed, eerlijk is eerlijk Bloos Da's in het ergste geval ook een kwestie van oppakken en neerzetten. Geloof dat Santa het lastigst was omdat die toen op een bepaalde manier wilde staan Clown

snowdon

Pradaatje schreef:
Ik vergeet Tk helemaal Haha!

En onze nieuwste telg: shari_anne

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:56

Oppakken en neerzetten.. heerlijke Maya aanpak Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:57

Tk heeft geen foto's in dr profiel.
Ik moet nu alleen Lucy-1 nog van het vorige lijstje *LOL* Dus hij kan vanavond vol Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:00

Berdien schreef:
Oppakken en neerzetten.. heerlijke Maya aanpak Haha!

Maar dat mormel van op jouw stal overleef ik anders ook haast niet. En de shet van Sita dr stal is ook eens met me aan de wandel gegaan... Clown Schijnheilig

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:02

Oe Say kan ik dus echt niet eerst klep naar beneden en dan losmaken Dan begint ze als een gek aan touw te sjorren (echt zwaar met der kop zwaaien van links naar recht tot dat touw of halster krak zegt...)

Bij haar moet echt 1st het touw los, dan klep naar beneden en dan staat ze redelijk rustig ff op der billen aaien als ik de stang losmaak (want anders wil ze nog wel eens achteruit komen) en dan gaat het wel OK ...

Bloos! zomaar over prada heen gelezen Vriendjes zijn? idd ben weer bij Haha! en jij dus bijna klaar voor nieuw topic Tong uitsteken ben benieuwd Haha!

Idd kleine paardjes veulies is in ergste geval oppakken en neerzetten Haha! zag bij de keuring ook dat ze aan veulen aan het sjorren waren Ach gut toen dacht ik ook " oppakken en neerzetten" Bloos

Ja Maya was gezellig en Idd STRAND ... misschien dit najaar nog Schijnheilig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:02

Ghehehehe, Tygo was leuk he? Hij is nou weg, we hebben de truuc van toen nog een keer gedaan, moeders en zijn nieuwe liefde de sportpony uit het land gehaald en hij drentelde erachter aan. Stal in gelopen, deuren dicht en kip shetlander, ik heb je! Haha!