Hier ook een dun laagje sneeuw, vanmiddag lekker met de paarden het bos in
Nu nog even lekker warm binnen met onze winter-kuikens (2 brahma kuikens van mijn eigen hen en haan) Kleine vleugeltjes Lief klein kraaloogje Gezellig samen
Aah! Ik smelt, wat een schatjes zijn die kuikens! Worden ze heel groot?
Nou net super nieuws gehad! Arie gaat terug naar zijn moeder. We hebben contact gehad en ik ben heel blij dat het zo kan. Ben ook benieuwd of hij zijn moeder nog zal herkennen..
Ik wil niet te vroeg gaan juichen maar toch! Net terug van Feike, omdat ik straks op verjaardagsvisite van mijn beppe moet (fries voor oma), wilde ik vanmorgen even heen (broer geeft vanavond de medicijnen). Heb een half uur tot 3 kwartier met Feike door de bak gelopen. Wel elke zoveel tijd had Feike geen zin meer dus moes ik hem weer een stukje sleuren En hij heeft maar 1x een klein kuchje gegeven! De laatste x dat we door de bak wandelden heeft hij zich "kapot" gehoest. Ook brieste hij aardig was vloeibaar snot weg; wat eerst enorm taai was. Dus dat geeft me weer hoop Hij heeft ook weer slobber met zijn poedertje gehad en biks en natuurlijk kuil. Onder het eten heeft hij niet gehoest. Dus laat dit nou aub een goede voorbode zijn!
Natuurlijk ook wat foto's gemaakt Hij kan toch zo lief glimlachen
Heb jullie even niet meer kunnen volgen. Wel meegelezen, maar jullie gingen ineens zo hard! Als het goed is ben ik nu weer iets minder druk dus kom ik er weer bij.
Wat lief die kuikens!
Feike ziet er goed uit! Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op, klinkt iig als een hele vooruitgang!
1 of 2x pw. En dan 10 minuutjes na de bijrijder op de een of andere manier heb ik er ook totaal geen zin in. Alleen om naar t bos te gaan Momenteel voel ik ook elke baarmoeder beweging. Dus ik doe graag rustig aan.
Hannah, is er misschien iets veranderd op stal sinds Feike hoest? Ik zit maar wat te denken hoor. Maar hij hoeste buiten bijna niet en binnen weer wel. Ander hooi, stro ed
Kiki, wat super fijn. Heb je toch nog een goed baasje voor hem gevonden. Ben ook wel benieuwd hoe hij reageerd
Nientsje
Geplaatst: 17-01-16 20:54
Nee er is dus niks veranderd. Dat is het gekke. Alleen nieuwe paardjes gekomen. En die hoestten dus ook. Maar dat wordt weggewimpeld met "jonkies hoesten heel vaak"...
Stro heeft Feike al niet; hij staat altijd op zaagsel.
Ik snap er echt helemaal niks van... Bijna 3 weken al aan de medicatie en morgen 12 dagen ab gehad en nog geen verbetering... Ben zo bang dat ik hem af kan gaan schrijven Ik weet het gewoon niet meer