Grafisch ontwerp, hoofd atelier reclame ontwerp. Ik ga dus reclame campagnes, spotje en posters bedenken enzo. Ik wil voor mijn master iets voor een goed doel bedenken. Iets dat gaat opvallen. Ben alleen aan het zoeken naar wat ik ga doen. In november beginnen we pas dus heb nog tijd
Kaatastrof
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-14 17:48
Gaaf Chimello! Ik dacht ook in die richting te gaan Zou in Gent studeren dan. Ben overigens ook met pracht en praal geslaagd, dus voor mij is het op naar 5 Toerisme!
Gisteren fotomeeting gefotografeerd, nette alle selecties gemaakt nu nog enkel de foto's verwerken. Even rekenen en zijn er +- 25 x 9 = 225 foto's voor te verwerken als ik het goed heb. Wat een werk hopelijk vallen er enkele in de smaak dan verdien ik er nog wat aan .
Ik ga normaal gezien wel niets verder doen in Toerisme, ondanks het feit dat ik er wel goed in ben. Vind het gewoon interessant en een leuke richting. Het talenpakket is ook handig etc.
momenteel druk bezig met de stalbbq te organiseren.met z'n drieen gaat dat best goed.ieder z'n taken en ideeen en je komt er wel. ook bezig met de voorbereidingen met het feest voor mijn vader.dat is een week later,maar niet minder werk.
vanmorgen foto's gemaakt van team eros:ik en mijn bijrijders samen op de foto.was nog niet gebeurd en dat werdt wel tijd.leuk geworden.op fb staan ze.
hey meiden! Weer een update.. uit het bloedonderzoek blijkt tot er niks aan de hand is met haar.. Nu gaan we waarschijenlijk weer verhuizen naar me oude stal waar ze weer lekker met andere paardje op het land kan voor 24-7... Ik krijg het idee tot ze soort van ongelukkig/depresief is.. Anders weet ik het ook niet meer.. ze is al op alles onderzocht.. Is dit eigenlijk mogelijk??
(sorry ik heb sindskort een vaste baan waarbij is 51 uur pw werk.. vandaar niet meelezen enzz) Nu gaan we crossen naar me peerdekind
ik ben geen voetbalfan,dus ik zie alleen maar de nadelen.ben altijd bang dat mijn spiegels van de auto worden gesloopt.heb net dus meteen de spiegels weer ingeklapt van de auto's.
mijn pa vindt t geweldig,moet t nog wel ff aanhoren
Het was wel heel episch :p laatste 10 min hebben veeeeel goedgemaakt!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 29-06-14 23:13
Juul, fijn dat het bloed iig goed was. Waar merk je aan dat ze niet lekker is? 51 uur werken is veeeel.
Ja voetbal ging goed. Beetje saaie eerste helft, maar vooruit
Pony hier heeft wat meer vrij. voor mijzelf ook gelijk even wat minder moeten. Van het weekend had ik een feestje. Op het laatste moment mijzelf opgeworpen een dag van te voren nog een stripper te regelen. Was echt ge-ni-aal
Juul fijn dat er uit het bloed in elk geval niks gekomen is. pffff maar 51 uur per week werken.. welk werk doe je?
Stal BBQ is altijd leuk!
Hier weekend vol verjaardag mn dochter is gister 9 geworden en dat werd zaterdag en zondag gevierd.. en tja woensdag nog een keer voor de vriendinnen En ondertussen zelf poging hardlopen want over 22 dagen moet ik in een mooie trouwjurk en wil graag wel een beetje een lijntje hahaha
sweetsox
Geplaatst: 30-06-14 09:44
gefeliciteerd met jullie diploma.
depressief kan een paard worden, tuurlijk heb het genoeg ervaren dat een paard gewoon niet in zijn hum is/was je kan misschien ook een lezing met haar doen. Misschien kom er dan wat uit wat je kan helpen. Wij op stal goede ervaringen mee.
caily, heb nooit gezegd met Misty naar een keuring te willen, vind dat erg onzinnig. Wil wel haar dna laten onderzoeken en op kleur. Ook omdat ze een prachtige bruin bonte hengst gegeven heeft en ik een vos tinker erg mooi vind. Mijn droom is toch wel een veulen ooit van haar te krijgen. Met sweet sox wil ik naar de keuring maar vind dat ze dan wat ouder moet zijn. Met sox dna onderzoeken vind ik eigenlijk flauwekul. Alleen kleur zou ik wel willen weten gewoon omdat ik dus vos erg mooi vind. Misschien ook ooit een veulen met haar maar dan moet ze eerst een stuk ouder zijn. Wil dan wel de keuringen achter me hebben. Voor nu nog verlopig geen veulens. Eerst wil ik met sox en misty aan de gang rijden, opvoeden. over een jaar of 4 misty laten dekken vind ik vroeg genoeg, als de mogelijkheden er dan zijn.
Met misty heerlijk zaterdag weer gereden. Was twee weken geleden vanwege een wondje op haar rug en een bult onder de neusriem. Niks ernstig aan de hand, kan gewoon rijden volgens de da. De les ging goed en soms zie je al leuke en mooie stukjes. Alleen concentratie vind ze wel erg lastig, hoe groter de volte hoe lager de concentratie. Maar toch erg trots op haar.
net even iets gelezen over die ziekte zou als ik zou gaan willen fokken wel testen. We zijn allemaal verantwoordelijk voor gezonde tinkers te fokken.
Zelf werk ik ook erg veel. met alles erbij denk ik minimaal 55 uur in de week. kijk uit dat je het je niet opbreekt hoor. het is zwaar.
Iemand een idee wat dit kan zijn ? Ik ben zondag opgestaan na een halfuur a uur mijn nek niet kunnen draaien door een zeer/onaangenaam gevoel (linkerkant). Had nog zo iets gaat wel over maar jammer genoeg niet vandaag opgestaan en nog altijd dat gevoel.
Door wat kan dit zoal komen ? Heb zaterdag fotomeeting gefotografeerd maar daar van zal het normaal niet zijn (hield camera op met mijn handen voor het grote deel).
chimello
Geplaatst: 30-06-14 11:05
Als Misty een bruin bonte gekregen heeft wil het nog niet zeggen dat ze een vos kan geven. Zeker op rood testen want als ze geen Ee/ee (een kleine e dus) heeft kan ze geen vos geven. Maar vrijwel alle tinkers dragen rood en zwart dus ik denk wel dat ze ook wel rood zal dragen. Cheyenne gaf ook een palomino en zelf is ze zwart bont en de vader is een buckskin, ook een zwarte dus. En toch gaven ze beide hun kleine e door Wel super dat het zo goed gata met jullie nu! Waar blijven de foto's joh!?
Lor, je hebt verkeerd gelegen in je slaap, stijve nek. Gaat vanzelf weer wat losser zitten in een dag of twee.