Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Ik krijg ineens spijt dat ik mn longeersingel heb verkocht
Wel fijn dat hij erg graag wil, hij vindt het maar wat leuk, Luna heeft al snel zoiets van laat maar.... Nu hopen dat dat ook zo blijft als het nieuwe er wat af is 

Daarna de barebackpad maar even opgelegd en d'r zelf even opgeklommen, heel even maar, maar dat voelt dan zo ontzettend fijn! Zo vaak heb ik er nog niet opgezeten namelijk... Daarna mocht het andere dochtertje ook nog even wandelen met Keira door de bak, dus al met al allemaal blije meisjes. Zo grappig om te zien hoe voorzichtig mijn poown is als ze van die kleine smurfen om d'r heen heeft
) Verzamelen in Meppel vind ik ook prima hoor. 't Is me namelijk wel wat te gek om al voor die tijd ook nog een rondje Noord-Nederland te moeten rijden... Jullie oppikken in Drachten is misschien ook nog een idee. Ik weet niet op Grunn - Drachten op de vroege ochtend haalbaar is.
Tja, ach zo hebben we allemaal iets waar we bang voor zijn toch?
Jammer genoeg kan ik op mijn laptop je filmpjes niet zien...
Lekker dat ze nu op de grote weide staan!
SulJinty schreef:Even ego-post ......... want jullie dachten natuurlijk, die nieuwkomer laat het al snel afweten .......... m'n vader heeft eergisteren een hartaanval gehad, dus ben ff druk met andere dingen .......... hoop snel weer bij te kunnen lezen/schrijven.
altyd leuk! klein stukje stroa gezien in noordwelle.. onwijs mooie stoet!
nee ik wil voetballen met hem haha, maar hij neemt grote bokken sprongen er om heen.. volgens mij vind het dat leuker om te doen dan er tegen aan schoppen haha..
met mijn rijpaard kon dat wel. die was rap zat.