god ik heb net een veel te dure top gekocht. Heb morgen feest en dan moeten we personages spelen en ik ben een of andere hollywood vrouw.. Maar kwam zon geinig topje tegen die daar leuk bij past. Maar wel duur voor 1 avond. Hahaha
Wow, Bianca hij is echt Eefje Ziet er stoer uit al Sita!
ringelberg
Geplaatst: 23-04-09 14:29
Even een udate wb Peb,ze had verhoging vanochtend,Dus DA gebeld en ze is gespoeld.Kwam behoorlijk nog prut uit,en last van hele warme uier,dus AB kuur en pijn stillers,wat een elende voor dat dier.Ze is het ook echt zat dat gepruts aan haar,ze was wel erg braaf met t spoelen.
ellieellende
Geplaatst: 23-04-09 14:54
Hallo allemaal!
Heb weer even een beetje bijgelezen. Eefje, heel veel sterkte voor jou en je paardje, vind het echt erg voor jullie. Sita….. ik heb er geen woorden voor, schitterend!!! F5 F5??? Ik nie snap? Zal wel iets met foto’s te maken hebben van dat prachtige veulen! Super super getekend, dat doet Noa goed. En fijn dat het met Travis goed gaat Dagmar! En lekker teveel geld uitgegeven!
Jan van Garish belde mij vanmorgen om te zeggen dat Niamh nog steeds goed hengstig is, en ze dus liever nog een paar daagjes langer houdt…… Goed werk heeft blijkbaar echt tijd nodig! En net sprak ik Wim, die ook veel op de vrijheidshoeve is, die zei al; we vinden Niamh allemaal zo lief, misschien is dat de reden dat Jan ze nog wat langer wil houden….. Maar heb wel echt besloten dat we ze zaterdag ophalen, dan staat ze daar een week! Moet lang genoeg zijn dacht ik! Nu zijn ze foto’s van haar aan het maken op het land, en die zal ik dan later vandaag krijgen, zodra ik ze heb, zet ik ze hier ook ff neer!
super ellen! Jammer dat je haar nog even moet missen maar beter dat dan nog eens terug.. En nu maar hopen dat garish er een mooi kindje ín heeft gestopt
eefje fijn dat het goed gaat met pebble maar wel sneu dat gefrut aan dr lijf..
dan ben ik ook benieuwd naar de foto's hahahahaha Jij komt vrolijker over dan wanneer ik bij de kapper ben geweest! Ik ben niet bang vd tandarts, maar van de kapper....
Resi_lover
Geplaatst: 23-04-09 17:49
ellieellende schreef:
dan ben ik ook benieuwd naar de foto's hahahahaha Jij komt vrolijker over dan wanneer ik bij de kapper ben geweest! Ik ben niet bang vd tandarts, maar van de kapper....
haha, nou, ik vind de tandarts toch echt erger hoor
Nathalie83
Geplaatst: 23-04-09 17:53
Arme Pebble.. Ik hoop dat ze snel weer de oude is
Hij is echt leuk Bianca!! Super getekend ook
Ellen, Met F5 kun de pagina vernieuwen, zodat je de nieuwe posts ziet, Foto's van Bianca dus
ellieellende
Geplaatst: 23-04-09 17:57
Nathalie83 schreef:
Arme Pebble.. Ik hoop dat ze snel weer de oude is
Hij is echt leuk Bianca!! Super getekend ook
Ellen, Met F5 kun de pagina vernieuwen, zodat je de nieuwe posts ziet, Foto's van Bianca dus
ow..... weer wat geleerd, ik duw elke keer op vernieuwen
ringelberg
Geplaatst: 23-04-09 18:21
oh,ik ga altijd een pagina terug en dan weer vooruit,hi hi
arme pebbel ik hoop echt dat het snel beter gaat met haar
Travis gaat het gelukkig wel goed mee.
Nou even wat buitenfoto's en bakfoto's...
Mooi oog he, hij is donker met daarin een lichtblauw streepje
en buiten: En zijn blauwe oogje..
zijn jullie mn foto's al zat
Had vandaag trouwens wel weer mot op stal. Ik wilde Noa in de buitenbak zetten. Dit ging niet want ze hadden les, nou ja dat is mogelijk. Dus de mensen op de paarden kwamen langs dus ik ging met Noa in de grote binnenbak. Officieel mag dit niet, je mag daar niet losggooien (wat ze 's morgens dus wel zelf ook doen) Ik ging even opzij omdat alle paarden langskwamen en degene die les gaf zei ook "ga maar even daarheen" Toen kwam er iemand op hoge poten aan, van je mag niet in de grote bak losgooien, als jij dit doet dan gaan andere dat ook doen... Ik dacht dat ze hadden gezegd dat als je merrie met veulen had, je toch voorang had op dingen. Nou ik kon vanmorgen al niet in de buitenbak losggooien, vanmiddag ook al niet en in de grote binnenbak mag ook al niet (veronderstel dat half uurtje dat ze daar staan) er is dan nog een kleinere binnenbak maar daar stonden al paarden in... Wat moet ik dan