Morgen naar Zwolle zal wel weer filerijden worden ...
Leon lees net dat je als ik verhuisd ben wel op bezoek wilt komen leuk leuk maaruh mocht op deze stal ook hoor heb je zelfs nog de keuze uit 2 tinkers om mee op rit te gaan (al zal ik die straks vast ook nog steeds wel mogen lenen )
Ben wel benieuwd hoe Say der nieuwe vriendjes zal vinden en wel geen bontes dan ... of winnie moet me achterna komen
Laatst bijgewerkt door grid op 02-11-08 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Eigenlijk is het niet echt een stalker want we waren samen verhuisd, maar was wel mijn idee en zij is eigenlijk ook van de 24/7 daarom was ze tussendoor alweer een keer terugverhuisd maarja bij "dat mens" wilde ik zowiezo niet staan en zij is nu dus ook weer teruggekomen dus wie weet
Say zou dat wel leuk vinden --> al maakt ze vast ook wel snel vriendjes daar was ook binnen paar tellen ook al vrienden met Jessie --> OK was wel ook bont
ennuh straks echt een keer afspreken
Laatst bijgewerkt door grid op 02-11-08 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja en Inge wil ook nog steeds een bonte fokken (wel NRPS/ KWPN dan) maar er komt steeds een vos of bruine uit heb al gezegd dat ze dan maar met een homozygote tinker moet fokken
Wat een dag Maar wat wás het gaaf Nigel was ontiegelijk braaf en ik heb mezelf echt voor niets zo'n zorgen lopen maken Hij ging netjes op de trailer, toen we daar aankwamen hebben we hem er bewust nog even op laten staan en toen blèrde ie wel even toen hij me niet meer hoorde. Ik had ook verwacht dat hij echt de trailer uit zou stormen, maar hij begon halverwege de laadklep al nieuwsgierig om zich heen te koekeloeren Ik heb van te voren even een rondje door de bak met hem gelopen, even hem op mij laten focussen, dit deed hij super braaf, heeft niet een pas niet opgelet. Toen hoofdstel aan en rijden We hebben voornamelijk gewerkt aan het halthouden en ik heb een paar hele bruikbare tips van hem gekregen
Zal morgen wat beter vertellen, en ook bijlezen, maar nu ga ik slapen Trusten!