Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flan heeft er soms ook lol mee 

Sita_ schreef:Sorbetijs is toch geen waterijs?? Of ben ik dan zo verkeerd voorgelicht tijdens mijn werk in de ijssalon?
Welkom Jellie.. Gezellig dat je er ook bij komt!

Sita_ schreef:Hier valt het nog wel mee met de waterstanden heb ik het idee..
Nu ben ik ook nog niet veel weggeweest sinds ik weer terug ben uit Friesland. Maar zo op het zicht valt het mee.. De weien van de manege staan iig niet blank..

) De klei van de Flevopolder is bijv. heel anders dan de klei van Zeeland. Wrsch is Friesland idd ook klei, maar ik weet dus niet welke...
Doet er op zich ook niet zo heel veel toe voor een melkveehouder.

Hé Jellie
zoiets mag ook wel uit Mirthe komen
het viel uiteindelijk dus wel mee, maar nu wel meer pijn
voor mezelf
en eerst wilde ik van Say genieten met rijden en wedstrijden en vervolgens dus een keer een veulen
ben dus al sinds ik haar heb aan het kijken wat ik leuke hengsten zouden zijn en wat een leuke/ goede opfok zou zijn of waar ik hem/ haar hier ergens zou kunnen zetten en hoe ik dat met Say doe enz enz
--> is zo leuk die veulens met elkaar spelen en moeders hebben dan al snel meer rust, want ze gaan dan wel andere veulens "pesten" ipv op moeders springen enzo
en soms hebben ze ook een vast "tante" enzo

Hoop dat ik niks vergeten ben
, was nu pas klaar met werk en nu nog even naar winkel voor avondeten
Dat zou ik echt never nooit smeren..
Omdat er slak inzit..

Leuke plannen voor de toekomst met Say & veulie 
Ik heb er ook nog altijd goed last van... vooral tijdens de maandelijkse periode en als ik gestresst ben.