Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had zo voor je gehoopt!
Peperduur huisje en zo'n schoen vol wol, gaat die banketstaaf zich in het zaagsel nestelen
Mallow schreef:Ah..... Jeetje wat balen MaraHad zo voor je gehoopt!
Ja we hebben een hamstertje gekochtPeperduur huisje en zo'n schoen vol wol, gaat die banketstaaf zich in het zaagsel nestelen

Ik heb eigenlijk niks met huisdieren...

Lijkt net of ik onwijs aan het hijgen ben ahahahaha. Zet het geluid maar gewoon zacht..
. Alleen ik moet nog kijken om er de "start" knop op te zetten maar dat gaat geregeld worden. Echt heerlijk hé zo achter je paard lopen dat geeft zo een super gevoel. Ga vandaag denk ik even rijden met Jack en dan morgen er terug zo achter. Das m'n nieuwe hobby met Jack er achter lopen
Heb Tinky's deken eraf gehaald en opgehangen.. Maar na een half uur zonder deken, heeft mevrouw zich weeral uitbundig gerold en kan je haar weer 'Stinky' noemen
Raar genoeg heb ik er wel van genoten om de stal uit te mesten, lekker rustig in het zonnetje, maar toch een work-out. De paardjes staan nu lekker op de grote wei