niet echt, we wonen aan een drukke straat, (heeft dribbel al twee keer kennis mee gemaakt helaas) maar als ze naar achter gaan dan is het wel rustig voor ze. maar ze hangen meestal een beetje rond het huis, als ik ze roep zijn ze er namelijk direct.
nou gelukkig eigenlijk dat zer neit uit gaan, kijk bij ons is het tegenover zijn ook huizen, dus als pluizerd voor het raam gaat zitten dat hij naar binnen wil, dan doe ik de deur los en dan komt hij, maar als dribbel aan de overkant zit dan kijkt hij neit uit of niks en sjeest zo de straat over dat hij ook naar binnen wil
dus ik fluit niet meer aan de voordeur, alleen achter
Katten (4 vlooienbalen helaas) van de buren lopen ook overal, zelfde verhaal... die mogen we ook niet roepen (en Tobias mag ze niet achterna om te spelen ) En ze komen gelukkig ook steeds minder in onze tuin sinds Doolittle met 1 gevochten heeft. Alleen onze voortuin is nog vaste prik.
ja das wel vervelend, hier hebben we 1 katje das een vriendje van Dribbel volgens mij die komt in de tuin dan wil dribbel ook naar buiten en gaan ze spelen Net of datie vraagt? Mag Dribbel emt mij spelen? hahahah
Fotootjes van Dribbel ons clowntje: (en schizofreen trouwens maar daar valt mee te leven zal wel een tik zijn van de overijding door de auto)
Onze tuin wil ik niet opofferen voor twee losgeslagen beagles En ze hebben dus al wel in de tuin vd buren 1 x los gespeeld (Maar wil dat liever niet ivm de vlooienbende)
soms wordt hij ineens heel boos, dan gaat hij blazen om niks. voornamelijk als hij heerlijk op schoot ligt en ik bijv van de bank wil en ik leg hem aan de kant, dan blaast hij ineens. Of soms gewoon uit het neits. Apart.. maar zijn er wel aan gewend, tis wel ons kleine babytje hahahah
nee.. Die surfplanken zijn neit van ons die zijn vorig jaar in onze tuin gedropt door een kennis want hij had geen pleken wij deden nog niks met de tuin. Vervolrgens ligggen ze hier nog :@