Nee daarom, daarom ga ik zo zelf kijken en laat ik niet iemand anders kijken. als ik het niet vertrouw dan laat ik de DA gewoon weer komen. Ze is altijd zo lief, maar ze had er wel vertrouwen in. Hij staat al zo hoog op zijn benen, dat hij moet bukken om te drinken en dat snapt hij nog niet... Dus de Da zei, ja man he, dat zie je maar weer die zijn altijd dommer aangelegd hahahaha Prompt staat Móhr op en valt zo bovenop haar hahahaha God straft meteen!
Nee nog niet, gelukkig heeft mijn bijrijder morgen veel vrij en ik hoef pas om 16 uur te beginnen dus kan ik ze lang genoeg buiten zetten (al denk ik eraan om me ziek te melden)
Ze gaat wel snel naar de hengst toe, daar kan ze namelijk wel buiten staan Vanuit daar heb ik even de tijd om verder te zoeken.
nee dat gaan we ook regelen, daarom wil ik haar ook snel naar de hengst. Daar kijk ik even aan of ze in de veulenhengstigheid gedekt wordt of die erna, maar dan staat ze in ieder geval wel rustig en apart
je spreekt het uit als Moor, gewoon standaard hahaha
Oh trouwens vergeten te zeggen, Móhr heeft 1 blauw oog en 1 bruin oog
ja de DA kon weer alles bij haar doen en wij ook. Alleen toen hij even wegdraaide was ze even in paniek. Ook alle mensen eromheen kon haar niet veel schelen...
Grit
Geplaatst: 23-04-09 01:07
Gefeliciteerd Bianca !!!!
Ik ben ook helemaal onder de indruk van zijn "lakenvelder" outfit. Echt een supermooie vent!
Nou Bianc, ruiter heeft nooit een wit wedstrijdsjabrak nodig. Dat zit er al standaard op
Gefeliciteerd! Wat een mooi koppie, en een zwarte staart, en brede bles en lekker donker. Net ook bij jou jammer dat het een hengst is
grrr
Geplaatst: 23-04-09 07:58
Ook hier: Van harte gefeliciteerd Bianca! Idd prachtig getekend! Gaat Noa weer naar Collin? Hoop dat je gauw een weitje vind, dat zou toch wel fijn zijn voor moeder en veulen!
Resi_lover
Geplaatst: 23-04-09 08:22
Bianca, gefeliciteerd met deze geweldige beeb Hij's echt mooi
Leon, zo lang niet op de computer
en Sita, gafe foto's
kom kom, nu Santa ook, Santa beeb, kooooom maar, joehoooeeeew
Erg he maya Toen ik hem zag, wist ik gelijk dat het een hengst was. Pfff en ik wist de naam niet eens zeker. Iedereen vroeg gelijk of ik dacht dat het een merrie zou worden. Neuhhh ik wist dat het een hengst zou worden, maar wist gewoon de naam nog niet zeker. Noa gaat dit jaar niet naar Collin, ik wil een iets kleinere hengst aangezien de veulens van Collin toch vrij groot zijn en Noa toch iets ouder wordt en dus weer gedekt wordt (en vind ik dan toch belastender voor haar)
Nou nog even foto's van vannacht: Hij heeft een heel klein wit stipje op zijn hals
Hm die deur staat de hele tijd al in de weg. zoveelste keer dat hij zijn hersens stoot
Wit kinnetje
Beetje donker, mams beschermt wel
Duidelijk zijn schicht die een heel klein stukje doorloopt op zijn been
Helemaal opgedroogd
Het belangrijkste, waar ik voor kwam eerste keer met hulp
En de 2e keer zelf gevonden De DA had al gezegd dat hij waarschijnlijk moeite zou hebben om de grote speen in zijn mond te krijgen, maar na wat happen en zuigen, ging hij er toch in.
En wat krijg je als je op je hurken gaat zitten om foto's te maken: Een veulen wat over je heen dendert
Jij bent liefffff, toen ik binnenkwam en hij rook me, ging hij gelijk naar me hinniken en stond op om naar me toe te komen. Ik had hem na de geboorte gelijk afgedroogd en verzorgd, toen Noa nog lag na te hijgen. Blijkbaar had hij mijn geur erg duidelijk in zich opgenomen...