snowdon is echt leuk mooie blik idd! en natuurlijk leuke oortjes
snowdon
Geplaatst: 06-02-09 23:16
Whis_Serada schreef:
Ik vind snow zijn manen er super uit zien zo.
Vlechten hebben het tot vandaag gehouden, ik ben er nog niet echt blij mee.... maar het wordt straks misschien nog eens wat Vergeleken met Chayenne valt het nog mee in elk geval haha.
Was ook wel weer wennen voor mij, met bit in.... maar wil het afwisselen
Laatst bijgewerkt door snowdon op 06-02-09 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind travis zo knap, maar ook diaz zeg! Wat een lekkerding
snowdon
Geplaatst: 06-02-09 23:25
Lekkere beertjes
Maya, ik ben eigenlijk die voorpluk zo wel gewend Ja die zijn geknipt..... brr, niet voor het eerst hoor! Bij Chayenne is het helemaal kortgewiekt. Het is voor een goed doel
Laatst bijgewerkt door snowdon op 06-02-09 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
mooie foto's Leon Je staat er goed op en Arjan ook. Lekker he weer wat oppakken, Noa moest ook weer wennen hoor werken voor de kost
Berdien ik hoop dat alles voor je meevalt de komende tijd, pff verschrikkelijk al die onzekerheid.
Gave dekjes Joyce, hihihi een lekkere verzamelwoede heb jij he.
Leuke pups gezien en een hele mooie mambo!!
Hm verder ben ik het weer kwijt geloof ik, ben er niet zo met mijn hoofd bij.
Vandaag weer een zware dag gehad, eerst gingen we een vriendin van mijn zwager ophalen in Utrecht. In de auto wordt Michel onwel en zo erg dat hij niet eens meer naar de wc kon lopen bij de benzinepomp. Ik ben maar 1,53 en hij 1,96 dus echt ondersteunen kan ik ook niet. Daar heeft hij een half uur op gezeten toen hij eindelijk weer een beetje "bij" was, pfff erg eng om hem zo te zien...
Toen uiteraard vanavond het afscheid met familie en de kist sluiten. Ik heb alle sieraden af mogen doen en daarna dus met de naaste familie de kist gesloten. Erg zwaar dus weer...
Maandag het ergste, de dag van de crematie, Michel en ik gaan dus met alles mee, tot aan de oven toe. Verder ga ik ook nog een stuk voordragen, deze ken ik al parkant uit mn hoofd...
Nou verder lekker gezeik op mijn werk, maar dat is nu weer uitgepraat, dus hoop dat het goed komt...
Nu lekker mijn bed in met een slaappil, misschien dat ik dan eens slaap...
zijn allebei heel verschillend maar toch hebben ze wel wat van elkaar weg heel apart.. zelfde oogopslag enzo.. maar goed tis dan ook van beide kanten familie..
Misty is trouwens halfzus van Diaz.. die lijken dan weer totaal niet op elkaar.. maar hebben wel weer wat trekjes.. die hun moeder niet heeft..
Veel foto's gezien, leest lekker snel bij! En vele kleuren dekjes voorbij zien komen
Geloof graag dat de Snowdon's aan het werk moeten. Zag dat het traject zo'n 35-40 km is en nog wat van 5 km. Dat is behoorlijk wat Enne, zo kan Arjan toch ook leren rijden?? Of wil je toch liever "echt" les Arjan?