Ben ik weer gister na Say rijden en douche in slaap gevallen dus niet meer op bokt geweest en vanochtend 1st met Say tutten dan paardjes op wei, daarna feestje van neefje van John en vervolgens thuis koken voor de familie dus pas weer tijd om te bokken
Was gister weer gezellig op keuring en diverse boktpaardjes gezien idd ISA is HUGE
Had door domme bediening nog Leons geld in kunnen pikken
Na de keuring nog Naar Leon's (en arjan's) kudde geweest Heerlijk stekkie daar Stoere sorento gezien en lieve santa en grappig shiloh en natuurlijk Chayenne nog leuker dan van de foto Vervolgens dus op zoek naar Snowdon die was onderweg naar Waspik jaja voorbij raamsdonksveer (toch?!) vonden we hem toch leuk zo'n rit van dorp naar dorp kreeg daar ook gewoon weer zin in toen ik dat hoorde
De methode is vriendelijk inderdaad.. Maar ik had zo mijn bedenkingen over de hekken. Iedereen krijgt zo een paard op de trailer. Maar ik heb nu gezien dat het werkt en ook met het uitbouwen zonder hekken ze kunnen in princiepe net zo hard weg als zonder hekken alleen dan niet opzij.. Ik ben superblij zoals het nu gaat iig!
Eerst bouwen ze het dus helemaal dicht, Amy moest dan wel de klep op, achterwaarts kon niet, want dan zit ze met dr kont in het hek. En zo bouwen ze het dan uit..
Dat is waar. Maar dan weet ik ff hoeveel ik er nog zou moeten doen. En dat ga ik niet redden Ik wou die 'tekeningen' erbij doen. Maar dan moet ik er nog vrij veel doen. En daar heb ik niet echt de tijd voor Moet inpakken Morgen de sleutel.
Het is zo'n memorycard voor in je telefoon. En via een USB stick kan ik dan alles op mijn pc zetten vanaf telefoon en van pc naar telefoon.. Morgen maar weer alles er opzetten dan..