Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NikitaGoGo schreef:Denk toch de hele dag aan Clay....

Ben benieuwd naar je haar.
Moet je 1 of 2 proefjes doen?

Gisteren ook weer lekker gereden op Figje
Ga je weer op poppetjesjacht? Beterschap voor je katje. 
Brrr, met die boxer goed aangepakt! Van Flan's vorige baasje wel eens begrepen dat Flan er zo een eens flink de wei uit gemept heeft. Gelukkig gaat t met Lem en Flan wel goed. Al passen we wel op natuurlijk 
Sterkte voor jullie. Fijn dat je paardjes blij zijn dat je er weer was, geeft toch wat troost he….
met je oma en je schoonma. Wat een ellende zeg. 
Flan liep wel lekker. Ik heb effe geknufd met haar. Stalrekening betaald.

Pellie schreef:mamauba, niet met je hubby er over praten... is dat wel oké?
SuperRoos schreef:enne, jellie, je bent te stil
sorry, ik kan t allemaal niet meer bijhouden. Ben zelf niet lekker en wordt ook nog eens plat gebombardeerd met werk....
Lem is klein dus dat past gelukkig maar Jan wil t meestal alleen in t weekend en in de vakantie. Haha Jan is altijd snel wakker en slaapt minder goed met Teck aan boord...
hoop dat je je snel wat beter voelt
hopen dat ie snel op knapt
t is wat allemaal
Beetje laat maar kan nog net op de valreep.Baileys schreef:Soxje schreef:Ik ben echt een hondenliefhebster maar mep ze helemaal in elkaar als ze aan mijn paard komen
Haha, en dan heb jij nog nooit op een zondagmiddag over het strand gereden zeker? Da's echt erg!! Ik neem mijn eigen honden altijd mee, die laten andere honden niet in de buurt komen maar mèn..Wat een ergernis. Er zijn honden bij die echt 5-6 stranden meelopen. En die baas maar roepen: FIKKIE, KOM...KOM HIER!! JE MOET NU KOMEN!! FIKKIE, ALS JE NU NIET SNEL NAAR HET BAASJE KOMT HÈ...FIKKIE, KOM HIER NU Lachen, hoor![]()
Als ze echt attacken krijgen ze van mij een dreun met m'n zweep.
hahaChubby schreef:Pfff... Drukdrukdruk... En blijf maar topics checken en leuke mailtjes lezen... Slecht!!
Wie geeft me een schop onder m'n kont? Anders zit ik hier vanavond om 8 uur nog (want wil m'n werk natuurlijk uiteindelijk wel weer afhebben).