Tja kokerpoets problemen.. Daarom zit ik al vanaf het begin regelmatig even aan Gijs zijn schaamregio, mensen kijken raar op als je dat doet, maar het is enige manier waarop ie eraan went dat ik hem overal, dus ook daar aanraak. Zelf vind ie t ook maar raar, hij laat het wel toe, maar t moet niet te lang duren.
TurboTinker
Geplaatst: 20-12-12 10:53
T kan maar gewoon worden. Ja toch?
butengeweun
Geplaatst: 20-12-12 10:57
Goedmorgen,
Jess succes vandaag Kokerpoetsen hier geen problemen mee handig merrie's en inderdaad vanaf dag 1 eraanzitten dan is het zeer normaal Mooi bewerkt sjabrak Hier gaat er een emmer water over, ze regenen ook nat dus een emmer tegen de modder gaat prima, modder op buik betekend een zwemritje naar strand dan is ze ook weer schoon Miggs geluk weer aan de beterende hand
Hier gisteren skiles achter moeders gehad, alles ging goed tot zadel dus waarschijnlijk daar iets mee, nu wachten op een zadelpasser. Weet iemand nog een goede in de buurt van rotterdam?
Pfoeh, ik heb hier al een tijd niet meer gepost. Helaas ook weinig tijd gehad met de examens enzovoort en er gebeurt hiero ook niet veel bijzonders.
Kokerpoetsen, spreek me er niet over. De shet vindt het de hel! Die gaat echt schoppen/slaan en zen pieletje terugtrekken omdat hij het helemaal niet leuk vind. En dat terwijl het zo'n doodbraaf beest is.. Achja..
Voor de rest heb ik hier alles meegelezen, helaas ook de hopen ellende dat sommige mensen hebben met hun paardjes, allemaal veel sterkte zeg én veel succes!
Voor de rest heb ik helaas niet zo veel gedaan met Tink de laatste tijd. Mevrouw is echt meeega vies en het duurt altijd zo lang om der 'proper' te krijgen. Ook is het hier echt str*ntweer, jeetje.. Alles nat en blub en brrrr, ik hààt het. Dus daarom was Jacky het slachtoffer de laatste tijd Meneertje eens flink terug aan het werk gezet. Gisteren eerst VD gedaan (zie: [VD-ITP] Jacky en ik, voor de eerste keer in [VD-ITP] , mijn topic is trouwens gedeeld door de FB pagina van bokt ) vervolgens gelangelijnd en geëindigd met een stevig menritje. Meneer genoot met volle teugen, we hebben héérlijk gegaloppeerd, je moest zen prethoofdje zien Op het pad was ook een modderplas, springt die oelewapper er over, vliegt die sulky de lucht in en waren mijn vriendin en ik plots dalmatiërs Gelachen dat we hebben, verschrikkelijk
NathalietjeB
Geplaatst: 20-12-12 14:17
bij deze de shabrakjes die te koop staan eventueel anders gaan ook deze shabrakken door als onderleggers ze worden nog wel gewassen hoor...
voor mensen die nog merken gek zijn die licht gele is een kavelkade chabrak..de rest zo goed als harry horse enzo..
Vind hem mooi over de benen, is iets in halshouding die me dan net weer wat stoort (denk toch wat vasthouden vermoed ik). Maar wat staat hij mooi vol in zijn lijf/spieren!
Hij was zo sterk, dit is niet een rijtechnisch hoogstandje hoor. T was puur dat hij weg wilde knallen en super snel was. Maar de foto vind ik dan weer wow! want ik had echt mn handen vol En jaron knikt altijd vals, waar zn zwart in wit overgaat precies. And thanks!!
Wil ooit ook nog gaan crossen met miggs. Eerst maar kijken of we het probleem van zijn knie kunnen oplossen
Lori
Geplaatst: 20-12-12 18:32
Ik ga volgende week is m'n werk maken van foto's van Jack (alleja even zoeken hoe maar zoek wel iets). Ga de nurtural volgende week waarschijnlijk hebben voor te testen (jeej!!!).
Knappe Jaron, heb 'm lang een sulletje gevonden maar die begint nu lekker uit te groeien .
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 20-12-12 18:34
Lor: toch iemand kunnen vinden.. Fijn
Andrea: Zeker doen! Kom ik je wel weer aanmoedigen.
Hij is met momenten ook een sulletje, in de omgang dan. Met rijden is hij echt een turbo paard en niet te stoppen.Echt een will to please, en daarbij een partij energie!