Dr rooster voor school is weer veranderd etc. voor Collin heeft ze ook niet tot nauwelijks tijd en dat maakt hem ook niet bepaald de makkelijkste de laatste weken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel meer wil ik niet vragen, want ik verwacht wel dat ze ook water geven en de shetlanders voeren bijvoorbeeld. Maar het is wel een soort drempel om de ergste penny's te weren 
" daar heb ik gewoon geen zin in. En inderdaad "behandelt ze Jessie fair? Kan ze lachen om haar grapjes? Maar kan ze haar ook doorpakken als Jes er vandoor kachelt?" 

dobbel schreef:Maar ik zou als bv iris zou stoppen niet meer beginnen aan een vaste bijrijdster, dan zou viane lekker alleen recratief bereden worden, misschien wel voor de wagen ofzo, maar hoop dat Iris nog een paar jaartjes hier blijft rijden en verzorgen.
, en weer een andere ervaring voor het paard kan denk ik ook niet veel kwaad. Tenzij het echt gewoon niet klikt natuurlijk

Dan blijft het bij hobbelen..
Sita_ schreef:Amy is aardig, maar afstandelijk in het begin.. Klikt het, dan kan je alles met dr.. Klikt het niet, dan moet je maar mooi niet denken dat ze voor je werkt oid..Dan blijft het bij hobbelen..
! Het voordeel daar aan is dat je wel snel weer wat je aan dr hebt, en of het klikt of niet.
Leon + Arjan nogmaals gefeliciteerd

ff tutten en daarna lekker gereden
en veel plezier morgen op walkinghorse!
Sita last van verstandskiezen ...
en buikje
maar vandeweek wel weer ff keertje wat meer actie 
Volgende week mag ze weer !