Gave foto's Joyce! Knappe Prada, ik vind haar uitstraling zoveel meer veranderd, in positieve zin! 
Heb hier de filmpjes van t trailerladen..
Filmpje 1..
Hier waren de hekkens net een stukje open. Liesbeth is bezig met uitbouwen.. Dus, 2 stappen achter, 2 terug, 3 achter, 3 terug enz.
Zoals je ziet is Amy heel erg afgeleid zodra ze uit de trailer komt, achter haar kijken enzo. Daarom pakt Liesbeth soms even wat meer druk op t Dually halter zodat Amy weer bij haar is. Je ziet ook dat zodra ze op de klep gaat de druk weg valt en Amy zelf de trailer in loopt.
Ook zie je dat Liesbeth zelf de trailer in gaat en dat Sjaak naast Amy staat. Hij zegt tegen Amy dat ze mag lopen, en na enige twijfel en een klein beetje 'zeuren' (druk/los ect) loopt ze dr op eigen houtje in waar Liesbeth haar weer opvangt.
Ze heeft nog wat moeite met achteruit er af komen. Ze wil te snel waardoor ze haar voeten verkeerd neerzet.. 

Filmpje 2..
Hekkens zijn bijna helemaal open.
Wanneer Liesbeth met Amy uit de trailer komt en richting mij loopt zie je Amy even twijfelen van ik ga weg. Dus de hekkens uit. Maar na wat 'zeuren' komt ze dan toch mee en sukkeld ze de trailer op.. 

Heb spijt dat ik geen filmpjes van vorige week heb.. Het is echt dag en nacht verschil..