[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:58

Zijn de pijnstillers uitgewerkt, Keevagirl, en heb je wel nieuwe in huis?
Je zult dus de beslissing moeten gaan nemen, verdomme, ik wou dat alle vibes hadden geholpen. Zit met tranen in mijn ogen om die arme Clay.
Dikke knuffel voor vooral hem, maar ook voor jullie.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:05

Mocht het echt niet meer gaan, schroom dan niet om je DA te bellen. Met veel pijn de nacht door is niet eerlijk voor een dier en het is nou eenmaal het beroep van de DA, sterkte nogmaals!

Vasthi

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:15

Sterkte Irene en familie..............Vreselijk dat jullie hem nu toch moeten laten gaan.

Jessica, ook heel veel sterkte...
Jammer dat het niet zo mocht zijn.

Verder veel sterkte voor de zieken en zwakken (mens en dier). Hier gaat het gelukkig weer goed.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:16

Roos, je hebt bijna een hele volle cd met foto's!! ik kom op 650 mb en mijn cd is 700 mb, mazzelkont!

Mijn weblog gaat morgen worden, moet morgen werken en trek het niet om nu nog langer wakker te blijven. Heb al op de bank liggen slapen vanmiddag....ik word ouder denk ik haha

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:24

We houden allemaal zo veel van dieren en willen ze om ons heen. En het is ook allemaal heel leuk en normaal dat ze om ons heen zijn. Maar oh wee als er iets misgaat. We kennen dat hier allemaal wel denk ik, dieren die ziek worden, een ongeval krijgen, weglopen of sterven. Dieren worden over het algemeen niet zo oud als wij dus we krijgen vaak te maken met het afscheid nemen van onze huisgenootjes. Mijn schipperke-reutje van 16 werd eerst doof wat ik niet doorhad dus hij kreeg nog op zijn donder omdat hij niet meer luisterde....toen bleef hij maar diarree houden, de hele mand zat onder, de muur en het ging maar niet over ondanks dieet, pullen etc. Hij mocht alleen nog kattenbrokjes. En dat voor zo'n lekkerbek. Hij zag er nog prachtig uit maar het was geen doen meer. Ik had met de DA een afspraak voor 's-avonds om hem te laten inslapen. Ben overdag met hem en andere hond naar het park geweest, op bank gezeten en alle leuke plekjes nog laten zien. En maar in tranen, de hele dag. Nu weer verdomme.
Het is al járen geleden en ik blijf me maar afvragen of zo'n beslissing goed is. Je neemt als mens de beslissing om een leven te beëindigen en dat is verrekte moeilijk. Ik heb die beslissing meer moeten nemen en bij ieder dier blijft die twijfel. Je kan ze niet meer terughalen hè. Eenmaal spuitje gegeven blijft gegeven. Dus wat je nu doet Keeva is wel goed denk ik. Je geeft Clay de tijd en jullie zelf ook. Als de hond lag te kermen van de pijn was de beslissing al snel genomen. Nu blijf je maar hopen en het afscheid uitstellen. Ik hoop nog steeds met jullie dat hij kan herstellen.

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:25

Soxje schreef:
Ik ben echt een hondenliefhebster maar mep ze helemaal in elkaar als ze aan mijn paard komen

Haha, en dan heb jij nog nooit op een zondagmiddag over het strand gereden zeker? Da's echt erg!! Ik neem mijn eigen honden altijd mee, die laten andere honden niet in de buurt komen maar mèn..Wat een ergernis. Er zijn honden bij die echt 5-6 stranden meelopen. En die baas maar roepen: FIKKIE, KOM...KOM HIER!! JE MOET NU KOMEN!! FIKKIE, ALS JE NU NIET SNEL NAAR HET BAASJE KOMT HÈ...FIKKIE, KOM HIER NU Lachen, hoor
Als ze echt attacken krijgen ze van mij een dreun met m'n zweep.

Keeva, sterkte met de moeilijke beslissing

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:26

Keeva... sterkte... Echt...

Vanavond naar Amy geweest weer, van Sjietaah. Eerst ik erop, martingaal erop, dat was nl Sita aangeraden omdat Amy met het bokken haar kop in de lucht steek, en gezien ik er nog ergens een had, dus maar gedaan. Het ging allemaal best lekker eigenlijk, ze had me gewaarschuwd voor de galop dat ze ging bokken. Eerste keer ging niet (ze sprong niet aan ) tweede keer wel, derde keer ook, en toen de volgende keer was het bokkerdebok Maf, maar kon het verbazingwekkend goed uitzitten, alleen jammer dat ik de beugels verloor en in de ander doorschoot. Ben het echt niet meer gewend, die lichte beugeltjes...

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:32

Nee, we hebben hier helaas geen strand Afbeelding
Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe het is want ik heb járen vlakbij Scheveningen gewoond en ging met de honden vaak naar het strand. Het zou voor mij één grote ergernis zijn. Mijn hond leidt gelukkig ook vaak honden af hier in de bossen en op zondagmiddag rijden beperk ik zoveel mogelijk.

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:33

ja hoor
ik denk dat ik de hengstenkeuring maar af ga zeggen!
Es zet je msn eens even aan aub

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:34

Gister een digi gekocht, paarden waren te goor dus dan maar met hondje pronken...

Afbeelding

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:37

dank je peeps...
houden pee goed in de gaten, heb d'r net reiki op d'r buikje gegeven en in mijn andere hand clay. voelde tot nu toe amper wat energie stromen, ja zonet een paar steekjes maar meer niet... kan er niet altijd uit herleiden wat het betekent.
ik wens clay in ieder geval een goede reis en jullie ontzettend veel sterkte keevagir...

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:40

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:53

desillies schreef:
ja hoor
ik denk dat ik de hengstenkeuring maar af ga zeggen!

Nee he.....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:53

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:54

fjordkootje schreef:
Leuke hond!

M'n bodyguard (bleek vanavond weer)

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:58

Vertel!

@Maya, zo had ik Mira van de week ook als handpaard. Nog niet de straat op hoor, gewoon heen en weer op de oprijlaan van de boerderij. Was even een probleem om haar naast me te krijgen, ze werd 't liefst vooruit gesleept met als gevolg ik -> lamme arm. Maar zo naast elkaar ging best goed, en hebben we ook een paar keer gedraafd
Ga zo even dat topic opzoeken.

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:08

Zus is vandaag jarig en dat was ik vergeten dus ik ging even kaartje in de bus gooien bij 'r (zus woont straatje verderop). Hondjes mee, loop de voortuin van zus in en ineens gaat zus d'r voordeur open en stapt er een vent naar buiten, op 1m afstand van mij ongeveer. Zus stond achter die vent in het halletje en zegt * hee, daar heb je m'n zussie* Dus die vent steekt z'n hand uit om zich voor te stellen ofzo (denk ik) maar Uzi dacht: Oprotten jij en die viel niet zo zachtjes uit. Haha, die vent schrok zich echt kapot!!
Rothond hier en rothond daar...Naja, ik had haar aangelijnd hoor, en ze beet mis dus 't viel best mee....'-)

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 05:30

Goedemorgen allemaal,

#Dobbel: balen zeg, heel veel sterkte voor jullie allebei. Hopelijk de volgende beter maar een pauze is goed om even bij te komen. Toch lekker dat je dan zo leuk begroet wordt door Lonan en Biggels...!

#Spetter: wat een poepie...... leuk getekend..... Wie is de vader?

#Keevagirl: luister inderdaad naar je hart......die zal zeggen wat je moet doen ookal is het heel moeilijk.....ik heb het jaren geleden meegemaakt met mijn kat. Die was aangereden en had een dwarslesie opgelopen....vreselijk is het om die keus te moeten maken en elke keer hoop je op een teken van herstel....heel veel sterkte

#Sox: gelukkig dat hij al afdroop op je geschreeuw!

#Desillies: wat is er aan de hand....??

#Baileys: lieve foto van Uzi...Hij wordt echt al groot....hahahaha mannen zijn dan wel beledigd.....en dan is het meteen een rothond.....hahahahaha....wel fijn om te weten dat hij je goed beschermt!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 07:28

goedemorgen, ben te laat mijn bed uit dus ff snel doorgebladerd, wil Keeva wel heel veel sterkte wensen.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 08:12

Keeva en Dobbel heel veel sterkte!!!

Verder ben ik weer een zeef en heb dus niets onthouden....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 08:13

Keevagirl
Dobbel

Weet niet zo goed wat ik nog meer kan zeggen, life sucks...
Wat worden mijn eigen probleempjes triviaal dan zeg...

Maya, je bent groen! Ben je modje geworden?

Baileys, mooie foto van prachtige hond!

Des, vertel, wat is er mis?!

Voor alle ziek, zwak en misselijken ook een

Kruip zo ff onder m'n bureau om bij te slapen zeg

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 08:53

Goedemorgen!
Keevagirl, nogmaals sterkte met het nemen van een beslissing. Denk aan Clay, hij verdient het om geen pijn te hebben. Moeilijke beslissing
Pellie, Peewee ook ziek? Heb ik daar overheen gelezen? Beterschap er mee!
Roos jij beterschap met je kat!
Veel zieke diertjes zeg!!
Weet niet wie vroeg wie de vader van dat veulentje is, maar de vader staat in het boktveulentjes 2006 topic, eerste pagina. is een NRPS.
Nu naar stal, staldienstje en vanmiddag wordt onze mestbult weer geleegd

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:25

Keeva wat erg voor jullie. Het lijkt me heel moeilijk om toch steeds een sprankje hoop te krijgen. Toen ik mijn kat moest laten inslapen was het gelukkig duidelijk dat het niet anders kon, maar ook heel moeilijk hoor.

Dobbel wat jammer voor jullie ik hoop echt dat de derde poging lukt. En inderdaad maar even rust nemen om alles te verwerken, dat doe ik nu ook en we beginnen er pas weer mee als ik er klaar voor ben.
Ik heb het er nu vooral moeilijk mee. Over 12 dagen zou ik uitgeteld zijn van de eerste. Die datum komt maar steeds dichter bij. Eerst ging het nog wel goed maar nu er dingen bij komen red ik het eigenlijk niet meer zo. Mijn oma ligt sinds 30 december in het ziekenhuis en het is waarschijnlijk aflopende zaak. Ik kan er niet heen om afscheid te nemen want dat word te druk en aan de andere kant wil ik haar zo ook niet meer zien en herinneren hoe ze was. En gisteren kreeg ik te horen dat mijn schoonmoeder een vlekje op de long heeft. Ze moest naar het zh voor onderzoek voor de bult te grote van een appel die ze op haar rug heeft en nu blijkt het dus mis te zijn. En ik heb geen zin om dit nog een keer van dicht bij mee te maken na dat ik heb gezien wat het bij mijn vader kan doen. En er zijn nog meer dingen uit het verleden die ik hier niet kan/wil zeggen wat gewoon allemaal opspeeld.
En Remco kan ik er nu ook niet mee lastig vallen want die heeft natuurlijk genoeg aan zich zelf.
Maar gelukkig gaat het met de paarden en andere dieren bij ons allemaal goed.
Maar toch zou ik het liefst zou ik de hele dag in bed blijven maar dat gaat niet. Dus zetten we het allemaal toch maar even in de ijskast en gaan we vrolijk verder.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:33

Goedemorgen allemaal....

Dobbel : wat ontzettend jammer

Keeva : sterkte met het nemen van de juiste beslissing voor Clay

Reageer straks weer verder.... effe werken...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:47

vasthi, fijn dat je weer bent opgeknapt

cheveyo, haha 650 mb, gaat mn pc dat trekken hahaha

maya, groene naam, ben je officieel een moddie nu dan?
en goed dat je de bokken van amy uit kon zitten!

baileys, wat een geweldige hond, mooi zeg
gefeli met je zus, haha goed actie van de hond wel, mag ook niet zomaar een hand geven he, mag van onze hond ook niet hoor

pellie, peewee ook nog niet helemaal lekker

spetter, thanx voor de beterschapjes
veel plezier op stal, lekker weer een lege mestbult

mamauba, jee, allemaal nare dingen ff om je heen
oma echt heel ziek, schoonma ook... en dat alles van dichtbij zien gebeuren idd sterkte de aankomende tijd...

tijgie lijkt wat beter, ik voel me ook beter nu dus we gaan weer vrolijk verder
nu snel aankleden, zo oppassen en dan naar figgemans

enne, jellie, je bent te stil