Lange lijnen zou wel leuk zijn om te doen.. Maar heb geen idee hoe er aan te beginnen. Grondwerk weet ik niet of ze dat zo leuk gaat vinden, want mevrouw lijkt altijd halfdood te zijn in de wei ofzo. Toch als ik met der bezig ben tenminste
Probeerde haar even geleden nog eens te laten vrijspringen. Keek ze me aan van 'Moet ik dàt doen? Staan is leuker
' En ze zou zoiezo nog irritant gaan doen omdat haar vriendjes niet bij haar zijn en ze daar naartoe wilt. (Deed ze gisteren ook, zat ze als een gek ront te draaien en te keren om naar huis te gaan, én als ik omdraaide om dan écht naar huis te gaan, ging ze keihard draven en kon ik haar niet tegen houden..
) Moest ik een piste hebben, zou alles wat beter gaan. Geen kleine irritante pony's die Tinky afleiden of dergelijke. Gewoon het rijden eens oppakken én vooral haar een paar keer laten berijden door een ervaren iemand. Want Tinky kent bijna niets. Het zou haar goed doen om gecorrigeerd te worden op de dingen die ze fout doet, en dat ik daarna les kan krijgen van die persoon om mij ook te corrigeren op mijn fouten. En als alles goed gaat, dàn naar buiten. Heb het ook even tegen men moeder gezegt van kijk, dit is niet leuk voor ons allebei.. Alleen denk ik dat de lotto winnen de enige optie is om zoeven een piste klaar te toveren. (En dan nog..)