Angela Triest van dat veulen zeg! T'is ook zo'n rotziekte en er is ook zo weinig aan te doen
Leuk die hoofdstellen met allerlei kleurtjes eronder...
Mooie foto's van Pall Annique! Mooi peerd heb je toch!
Computer is taai... Ben filmpjes aan het uploaden die ik vanmiddag heb gemaakt van de babies... Verder is het druk hier en heb ik momenteel even een beetje weinig puf om te reageren...
gister v oor het eerst in mn huisje geslapen, was wel even wennen met wakker worden, moest even nadenken waar ik was,
vandaag verder druk gehad met scheren en masseren, dus geen tijd gehad voor de boodschapjes, toen maar bij schoonmoeder gegeten en samen boodsschappen gedaan, net opgruimd, en nu f 2 tellen zitten, zo nog paar kleine dingetjes opruimen en mn huisje is af, zal van de week even foto;s plaatsten,
Whaha, ik had m laatst al geplaatst hier, maar hij's alleen in shetlander maatje
mnkortleve
Geplaatst: 17-11-09 21:39
Puchje Niet lachen. Nigel nog steeds slecht gehumeurd Waarom niet rijden dan?? Ik zie het al hij is nog snel moe. Mooi rood dekje. Setjes gespot.
Vasthi Nette huisarts dat hij zelf contact opneemt.
Mallow Heeft ook een spiegeltje op stal staan. Leuk dat de hond eerder komt. Brave Clover, Grainey verroerde ook geen vin toen ze voor het eerst een deken op kreeg.
Paintlinger Sneu, maar ''fijn'' dat langer lijden hem bespaard is gebleven. Wat is het voor hond? Heeft hij nu een bandage in zijn mond of zie ik dat verkeerd?
eefje03 Te veel gelopen. Kat kwijt dat is niet zo leuk hopelijk komt ze snel weer thuis.
_janet_ Lekker geklusd en gewandeld.
grid Bonny zal ook wel spierpijn hebben. Drukke dag gehad. Ik was het die het vroeg over Hugo.
Induna Druk op het werk, volgens mij moet je met zulk werk ook geregeld even tot 10 tellen.
draaakje Mooie zweetdeken gekocht.
_Rhiannon_ Overgewerkt. De beste man is altijd zeer geinteresseerd in de paardjes vraagt van alles best leuk van iemand die waarschijnlijk nooit een paard van dichtbij heeft gezien. Ik heb maar niet verteld waar ik spierpijn van heb. Ook al een geinteresseerde huisarts. Het schijnt iets anders te zijn dat dat kwijlen veroorzaakt heb ik gelezen. Morgen lekker bakken.
Whis_Serada Lieve knuffelfoto.
A_Pallieter Mooie pics. Beterschap.
Lucy_1 Weinig puf.
bailey94 Voor het eerst in huisje geslapen.
Gelezen over hoe vaak naar de paardjes gaan gelezen, nu heb ik het makkelijk ik loop naar achteren en ik ben bij ze moet ik nu wel eers laarzen aan trekken want anders schep ik mijn klompen over. Toen ze nog in Leerdam stonden 5km verderop ging ik in de winter minimaal 2 keer op een dag en in de zomer 1 keer meestal met de auto, fietsen is niet aan mij besteed ivm mijn rug. Toen ik geopereerd was aan mijn handen ging ik elke dag lopend naar ze toe het was toen vrij mooi weer en zo veel anders kon ik toch niet doen dit heb ik totaal een week of 5 gedaan. Eerst beloven mensen dat ze elke dag naar je paardjes zullen gaan als je geopereerd word en als de dag daar is laten ze je barsten.
Over die AM, heel erg om allemaal te lezen en ik lees ook dat je goed bij moet voeren, nou ik heb een poging gedaan, maar ze willen niets dan houd het toch op ze lopen op een stuk van ruim 2 ha waar de koeien als laatste op hebben gelopen.
kat nog steeds weg,ga me nu echt zorgen maken,vanmiddag al amivedi gebeld.moet nu nog even een foto opzoeken,kan ik niet vinden.comp was een tijdje geleden gecrasht en dus een hoop foto's weg,bah
Eefje vervelend zeg hoop dat je kat snel is gevonden. en balen dat je pc pas gecracht is en nu geen foto's hebt
Nou ja zeg Mirjam, lekker l*llig is dat maken ze afspraken, puntje bij paaltje haken ze af :S
Heey Grit
Resi_lover
Geplaatst: 17-11-09 22:12
Jeetje Inge, balen zeg
Iemand was toch opzoek naar een merrietje (shet) Sita volgensmij http://link.marktplaats.nl/297564572 Die rechter is leuk Apart kleurje, en ze was bedoeld voor de fok? dus misschien ook aparte veulies