Hoii
Was weer ff aan het bijlezen
Heb een nieuwe naam gekregen!
Prada: GK 
Heb je er wel van geleerd? Gr 6 meelessen??
hoe je een bepaald woord spelt of hoe je moet vermenigvuldigen??
(steek ik misschien wat van op
)
Sita: leuk topic van je hafje 
Hmm verder heb ik ff doorgelezen over mensen die worden afgekraakt tijdens HAW topics.. vind ik ook wel suf.. vooral als de paarden ‘te klein zijn voor de ruiter’. Dan denk ik: hoe weet jij nou hoe vaak ze op dat paard rijden, af en toe krijg je echt reacties van: je mag niet iedere dag op een shetlander rijden, terwijl er in de beginpost staat dat het eens per maand is ofzoiets. Ik kijk er eigenlijk nooit..
Laatst was in het bit (of in de ros) ook zo’n artikel dat paarden meer kunnen houden dan mensen denken, hopen dat dat de mensen hun blik verruimd 
Ik heb ook een weekje op een paar manegeponys gereden:
http://www.evy.nl/Fotos/manegeponys/manegeponys.htm
omdat ik ‘lekker’ klein was.. en er viel een week ponykamp uit.. en ik was de kleinste die er een week voor zou kunnen zorgen
(bij ricky zat ik in mijn eerste rondje in draf en toen kwam ik er pas achter dat mijn beugel scheef zaten, en dat was nog op de foto
zo heb ik niet de hele tijd gereden
en met bruce die vind het eng als je aan z’n hoofd zit, probeerde ik af en toe losser te houden maar het ging aan het einde van die week echt super, toen vertrouwde hij mijn hand veeeel meer
)