vandaag echt een zware depri dag gehad... mis me eerste pony enorm en hoorde van een paard van oud stal genootje van me dat ze die van haar ook tijdens het spelen in de paddock is verloren paard brak helaas dr been door te ruw spelen waarschijnlijk met een ander paard en moest afgemaakt worden... t kwam weer even aan als een klap ik zag de beelden voor me die ik met buster heb meegemaakt dat ik em op 3 benen uit t land haalde...heb de hele dag de beelden voor me gehad die ik die 4 maanden heb gezien....soms kan een naar bericht weer zo veel nare herinneringen terug halen...
zit nog af en toe van wat als ik hem niet nog even had buiten gezet had ik em dan nog bij me gehad...ook weer ff lopen huilen omdat ik em zo mis...
mira hopelijk krijg je gewoon goed nieuws..
TurboTinker
Geplaatst: 18-12-12 23:49
Knuffel meis
Dat soort dingen raak je nooit kwijt,.
elliecuijk
Geplaatst: 18-12-12 23:51
@nathalie ik begrijp je wel hoor.af en toe kunnen gebeurtenissen iets anders in een keer weer omhoog halen.hoe vaak ik de beelden van mijn overleden paarden nog terugkrijg in herrinering,en dat om de meest uit een lopende redenen.momenteel ben ik heel erg snel emotioneel,vreselijk.vannacht slecht geslapen en vandaag de hele tijd aan de vriend van stalhouder gedacht.
daarover gesproken..hij is vandaag rond 6/half 7 geopereerd.en hij was rond half 10 weer op z'n kamer.tenminste dat is wat ik nu weet. het betreft een bacterie die levensgevaarlijk is.weet zo gauw niet de naam,maar de kans bestaat dat t ergens anders vanuit z'n lichaam komt.morgen komt de arts meer uitleg geven,daarvor was t nu te laat. dus voorlopig nog onzekerheid. ondertussen gaat t gewone leven voor hen ook door.zoals de paarden,lessen maar ook smorgens de kranten bezorgen.heb aangegeven dat ze mogen bellen als ze even omhoog zitten,maar hen kennende zal dat niet snel gebeuren.
binnekort wordt eros geintroduceerd met z'n buurman in de rijbak.die gok durven we wel aan,en we zijn er bij dus we kunnen ingrijpen mocht t nodig zijn.die 2 lijken dikke maatjes,want ze zoeken constant oogcontact.
He wat naar nathlie! Sterkte Foto's maken he Ellie!
NathalietjeB
Geplaatst: 19-12-12 12:50
dankje dames maar gister avond was het wel even een hele grote eye opener.... na al me gejank gister avond kwam ik er achter dat ik een enorme muur heb opgehouden tegen gizmo en dat heeft hij waarschijnlijk al die keren dat ik dat deed enorm gespiegeld hoe ik me voor deed tegen hem...en zag dat gister avond pas in.... ik dacht t kan nooit echt door hem komen door hem t moet wel van mijn kant uit komen en toen begreep ik t pas na mijn enorme jank bui... ik verwacht van gizmo dat hij precies is zoals me twentertje die ik had en buster maar dat is hij niet en zal hij nooit worden...pff wat kwam dat gister even aan zeg voor mezelf dat ik zoiets had van ja als ik nadenk klopt t ook...
dus vanaf nu ga ik proberen om mezelf open te stellen naar gizmo ipv gesloten met een enorme muur en bang om weer een paard te moeten missen of verliezen....
Ook hier een vituele knuf, dat is het begin naar verbetering (het inzien)
Wou ik Jack gaan borstelen (+mesten en nieuwe liksteen ophangen), hoor ik gepiep boven... ja hop klein zusje wakker moeder weg. Zet ik haar met een beker chocomelk op de stoel en snuit m'n neus nog even, ja lap bloedneus
Nu meis van 2 zat wel dit weekend haar Dora pop op een knuffelpaard te zetten met de vermelding "Dora paardje rijden" . En nu lukt iets niet "uh stoute ..." (met zo een piep stemmetje)
Mega mindy laten zitten, vermelding "Piesennn piesenn "
Jess_vH
Geplaatst: 19-12-12 13:28
Wow dat is een hele mooie eyeopener. zeker omdat niemand je dit kan vertellen dan jijzelf
Sterkte Ntahalie! Alles is goed gegaan gelukkig. Zijn knie is waarschijnlijk geagiteerd geraakt en daarom heeft ie er last last. Pijnstilling gekregen en voorlopig alleen maar stappen. Maar het is goed nieuws
En in overleg met de hoefsmid verder gaan behandelen. Maakt Miggs niet uit stappen is zijn favoriete ding
_Clocloken_
Geplaatst: 19-12-12 14:18
Sterkte Nathalie Gelukkig dat alles goed is gegaan Mira.
Wat ben ik blij dat de examens gedaan zijn. Gisteren was ik mee met mijn mama naar de paardjes gegaan en wat heb ik ze toch zo gemist zeg. Ookal zag ik ze elke dag even het is toch heel wat anders dan uitgebreid afgelekt worden als je de stal in komt Dusty was echt weer zo'n lieve knuffelkont. En ik heb het gevoel dat Shiva ons ook steeds beter gaat vertrouwen. Straks ga ik ze mischien even een uitgebreide poetsbeurt gaan geven, want ze zien er zo'n modderbolletjes uit nu
Bij mij is het andersom... Maar goed Miggs kan zichzelf heel goed paneren in het zand
_Clocloken_
Geplaatst: 19-12-12 14:33
Het ligt volgens mij ook aan het karkter hoor Het eerste wat Dusty doet als ze in de wei komt is rollen, het eerste wat Shiva doet als ze in de wei komt is eten, en het eerste wat Jolly doet als hij in de wei komt is samen met zijn zoon als een gek door de wei rennen! Rara wie blijft er het properst
Hihi nee, mijn kleine dondersteen Dusty. Voor Jolly en Casje moet je soms wel zelf oppassen omdat de modder dan tot aan je oren zou spatten Maar Shiva is hierna eigenlijk best wel schoon, enkel haar sokken zien er nu niet echt uit.
Een foto gevonden van de modderbolletjes Dusty en Shiva staan hier wel niet op die stonden toen nog op stal denk ik Van L naar R: Flicka - Jolly Jumper -Casanova