[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:57

Tsja, sowieso steigeren.ik vind voorkomen is altijd beter dan genezen.
En mij lukt de fleem niet eens.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:00

jess gewoon rustig aan doen.wat vandaag niet komt kan morgen wel.ik moet mezelf af en toe ook op een time out zetten.dat is moeilijk maar anders doet je lijf t wel voor je als t tel laat is.let goed op jezelf meid.
alvast gefeliciteerd met je moeder!
ik heb van t weekend ook verjaardag ,maar dan van lucas.t zoontje van m'n vriendin.we lopen de deur bij elkaar nooit plat,maar zijn er in moeilijke tijden wel voor elkaar.en 1 jaar geleden was het aan mij de eer haar naar t ziekenhuis te rijden,waar ze beviel van haar zoon.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:00

Is niet zo gek dat je vol zit Jess,de dood van een ouder gaat je niet in je koude kleren zitten,helaas ervaring mee :(:)

Ga ook slapen mensen :z weltrusten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:03

ik duik er ook in! slaap lekker allemaal!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:07

Heidy,lekker zo doorgaan,jullie komen er wel! <3

Hinke,wij waren idd ook in Zuidwolde met Krallissi,ze is later in Lunteren nog Ned Kampioen geworden,zoooooo trots *\o/*
Ze heeft wel pit ja,maar is tegelijkertijd doodbraaf(Stiekum vindt ze zichzelf een echte diva)
Vond het een hele gezellige dag,lekker relaxed,we waren met drie van onze tinkermeisjes.

Jess,sweet dreams en lekker uitrusten :(:)

Voor de rest veel gelezen en voor iedereen een dikke knuffel.

:wave: Fijne avond!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:09

truste!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:13

Hier zitten de mannen nog voetbal te kijken.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:14

Monster-in-law

Mijn ventje ligt al vanaf 9u op bed, die moet er om 4u uit. ik ga ook maar zo.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:23

Bedankt allemaal! Het is ook beetje aard van het beesie.
Maar ik slaap het momenteel echt niet meer bij op een of andere manier, hoe lang ik ook lig.

Maar vanaf maandag valt er al iets van mijn schouder. Maar ja ik vind altijd wel weer iets.
moet ook oppassen voor mijn lijf het gaat doen, maar ik vind altijd wel weer een excuus.

Ik ben iig wel weer aan het posten!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:37

Oei, een kopstoot van Jaron :(:)
Bijrijden ff wennen, niet gek natuurlijk. Jammer dat ze dan toch wat gaat trekken, maargoed, alles moet geleerd worden :)

Simone, ik jouw geval lijkt het me nog veel lastiger, Kayleigh is een half jaar jonger dan Luna. Als ik kijk naar waar wij een half jaar geleden stonden, ik dacht niet eens aan erop gaat zitten, sterker nog, ik kon nog niet eens met haar bij de wei weg zonder een boel gesteiger en gedonder :+ Van de zomer heb ik een paardje wat richting de vier gaat (OK, einde van de zomer dan :P ), terwijl die van jou nog drie moet worden... lastig hoor... gelukkig is dat verschil over een paar jaar een stuk minder te merken :)
Rijden ziet er leuk uit, is het een volle Tinker?

Haha Kaat, die pokemons, een collega van mij vertelde dat hij die eerste 150 allemaal heeft nagetekend 8)7
Jammer dat het niet zo goed gaat met rijden met Tinky. Misschien kan je totdat de wei droger is wat grondwerk doen? Ook leren halthouden op je stem, misschien zelfs wel lange lijnen? (kan heel makkelijk met een longeerlijn vastmaken aan beide kanten vh bit!) En dan van de zomer het rijden weer oppakken op de wei?

Leuk taxatietopic weer open, jammer dat niemand de moeite heeft de dieren van de vorige pagina te taxeren <<)

Foto's van jullie huisdier Eva?

Fijn dat het zo goed gaat met Jayney, haar koppie blijft wat hebben <3

Ik doe ook wel eens boter onder de pindakaas, als mn pindakaas zo oud is dat hij droog is geworden :+ Anders gaat er gewoon een laag hagelslag overheen :9

Ik heb geen tuin Hinke, dus al zou ik het willen :+ Scheelt dat ik het niet wil, als t mooi weer is ga ik wel in de wei zitten :P
Luna is heel goed in misbruik maken van mijn schuldgevoel, ik geef niet toe, maar doe dan wel snel een stapje terug, misschien bij haar wel té snel. Mijn vorige paardje heb ik er wel helemaal doorheen gekregen, en wat Luna nu flikt is nog niks in verhouding met wat hij voor kunsten deed. Hij ging gewoon over de omheining als ie geen zin had, of ik nou aan het uiteinde van de lijn hing of niet, uiteindelijk was hij met een vinger te longeren, helemaal zelf gedaan :D (en bij de nieuwe eigenaresse schijnt ie er net zo hard weer een potje van gemaakt te hebben := . De merrie die ik daarvoor had heb ik nooit fanatiek vanaf de grond mee gewerkt, in de bak begon ze op een bepaald moment te staken, daar kon ik echt niks mee, en gezien ze buiten liep als een zonnetje heb ik daar verder nooit aan gewerkt (Dwingelderveld heeft nogal wat aatrekkkingskracht). Wat Luna doet is steigeren, als ik dan maar genoeg een drijvende positie inneem, soms met hulp van een longeerzweep gaat ze wel voorwaarts, maar ze blijft hangen en over de buitenschouder proberen weg te lopen. Misschien moet ik de bak maar eens afzetten, dat maakt dat iig een stukje minder makkelijk om van de cirkel af te komen. Het kan best zijn dat ze gemakzuchtig is hoor, zodra iets nieuw/onbekend is steigert ze, dat doet ze al haar hele leven, het komt nu bij mij sporadisch voor (behalve dus op die ene kant longeren). Ik durf nog steeds niet te zeggen of het nou grenzen verkennen is of omdat ze zich geen houding weet te geven. Enerzijds is het namelijk best een brutaaltje wat niet over zich heen laat walsen, aan de andere kant is ze bijv. naar vreemden toe best wel weer heel verlegen.

Beterschap Sandra!

Gefeliciteerd met jullie aanwinsten Jayney :)

Sterkte Ellie, hopelijk is het snel over met die Rhino!

Beterschap Mara! Ik werk bij de KFC

Het rijden ziet er keurig uit Heidy! Ik vind je ook niet te groot voor Jack hoor! Dat bij elke pas been geven is mij juist achteraf aangeleerd, maar heb ik mezelf ook wel weer vrij snel afgeleerd, al doet iedereen dat wel een beetje hoor. Verder kan ik er niet zoveel feed-back op geven, alleen lijk je soms spanning op te bouwen in je handen/armen, probeer dat los te laten, des te meer gaat Jack ook loslaten. Superlief van je mannetje zoals hij dat doet :)

Pb Mara? :(:) Fijn dat de vitaminen nu wel goed waren :j

Aha, dat wist ik dan weer niet Maartje. Luna is op beide plekken ge-ent, geen last van gehad, ze is bij de DA ook een stuk makkelijker dan bij de hoefsmid :+ :)* Die moet ik nog maar eens gaan bellen, zou komen naar de vorst, dat is het nu wel. En ik heb een nieuw nummer, handig als ie die ook heeft (al heb ik mn oude telefoon ook nog wel).

Hopelijk komen er snel wat rustigere tijden aan Jess, wanneer rond je je opleiding af?

Vrijheidsdressuur... :n Er wordt vaak vergeten dat paarden dingen heel anders interpreteren als wij ze bedoelen.

Weltrusten slapers :evaw:

Ik weer heerlijk gewerkt. Van mijn hele week kassa blijft niks over :+ gisteren geruild, vandaag geruild, morgen wordt ik ook weer verplaatst weet ik al, haha. Dikke prima. Nog een dagje door, en dan eindelijk weer met Lun bezig, drie dagen dagwerken is wat dat betreft wel rot. Mn hele ritme omgooien en vroeg eruit om naar Luna te gaan trek ik op dit moment ook niet. Gelukkig heb ik za en zo tijd. Ook goed nieuws; mn ontstekingswaardes zijn gedaald :D

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:46

Zaterdag weer wandelen Lotte? :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:47

bij de KFC ga ik nog graag eten maar das maar een paar maal per jaar maar toch :D.

Inderdaad sommige willen bij vrijheidsdressuur enkel kunnen zeggen van IK heb het geleerd en opscheppen. Maar heb zo iets van het is vrijheid... dressuur en je moet samenwerken in mijn ogen. Naar je paard luisteren. En je paard niet onder dwang en pijn dingen leren of zelfs uit schrik.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:54

Achja, waar de kunde ophoud beginnen de werktuigen he ~~}>

Ik vind prima Carolien, gezellig! Kunnen we niet twee rondjes doen? O:)
En dan misschien grote reus ook nog ff in de bak proberen?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:56

Ik eet trouwens zelf helemaal niet graag KFC, gelukkig zitten we naast de Ikea :+ Heeft trouwens niks met kraakhelderheid oid te maken hoor, gewoon met smaak :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 00:12

haha maakt niet uit hoor ik eet er wel is graag maar kom er niet vaak.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 01:22

Heb je een site van de Belgische KFC? Ben wel benieuwd in hoeverre dat hetzelfde is...
Al zijn de verschillen binnen NL ook heel erg groot, net als bij de Mc, en een is flut, de ander is top. Hier in Groningen gaat het momenteel met pieken en dalen, maar wel duidelijk met opwaartse lijn :)

Jongens, geloof het of niet, ik ga slapen :O
Voor mijn doen echt vroeg :+ Gek genoeg is overdag werken een stuk vermoeiender dan 's avonds _O-

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 01:24

Weltrusten iedereen, ik zal morgen weer eens uitgebreid bijlezen en reageren

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 08:15

heftige tijd zo te lezen jess, sterkte!

super dat je ontstekingswaarde gedaald zijn lotte!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 09:32

kfc.be?

Goedemorgen!

Dat steigeren, ik hou er totaal niet van.
Al vond ik het machtig mooi toen mijn pony het deed.
(staat een foto in mijn profiel,bovenaan, 1e paard.

En je weekie kassa draaien is ook totaal anders nu dus.
Ach ja, zolang je maar verdiend! fijn van je waardes!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:53

Wij gaan denk ik meestal naar die van .fr http://www.kfc.fr/#/home/ .
Zou eens moeten zoeken of ik een site van België vindt.

Ik denk.. zijn er in België... :D

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:04

goeiemorgen!! vandaag gewoon vrolijk aan het werk, hopelijk zonder al te veel koppijn...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:06

Hopelijk zonder koppijn inderdaad :).

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:07

Ik ben ook aan het werk. Vandaag gaan ze de boel verhuizen op het werk dus iedereen werd verzocht zoveel mogelijk thuis te werken. Dat vind ik niet erg. Dus ik zit hier met een bakkie koffie te werken en af en toe op bokt te kijken.
Ik heb spierpijn in mijn rug van het paardrijden de hele week. Was ik niet meer gewend he!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:11

mogguh!
ik ga zo maar eens mijn kleren uitzoeken, veel te veel in mijn kast dat ik niet meer pas!
Daarna naar Diaz <3

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:19

Goedemorgen :)

Iedereen die moet werken, werkse! Karlijn, veel plezier bij Diaz!

KFC FR lijkt behoorlijk veel op KFC NL.
Filmpje van mijn oud-collega's, *vind ik leuk*

Die derde uit de auto is de baas :')
Laatst bijgewerkt door Caily op 24-02-12 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt