Dat is dan ook de ijsbaan en mag je helemaal niet komen met de paarden
snowdon
Geplaatst: 05-10-09 21:38
grid had deze ook nog, mocht ze van mij gerust plaatsen hoor Ik in een poging mijn voeten droog te houden tijdens een spatterende snowdon poging mislukt overigens haha
Snowdon is ook echt een waterrat! Maar hij splasht alleen maar (en wilt het liefst zo diep mogelijk als ik hem zn gang laat gaan), rollen absoluut niet eigenlijk.
ringelberg
Geplaatst: 05-10-09 21:42
mijn vriendin(van Ilse) had hiervoor een haflinger.Op onze vorige stal hadden we 2 bakken,1 snipper en 1 grote zand.In de zandbak lag een megagrote plas en zij reed daar doorheen.Haar haf ging prompt liggen en zij borstcrawlde naar de kant(in 10 cm water)
heel komisch
grid
Geplaatst: 05-10-09 21:42
Leon ja als ik het niet zeker weet plaats ik hem maar liever niet mag je zelf doen
Whaha Winnie wil ook altijd rollen int water die moet je in beweging houden Say doet dat niet die racet liever direct naar het diepe
Ik hoop dat Travis ook later in het water wil spelen. Vorig jaar was hij zo irritant met 1 cm water wou hij al steeds niet door, ik hoop dat hij dat nu vergeten is , maar moet zeggen vanavond was de uitloop ook nat en liep hij er wel door, dus er is nog hoop