Sorry Janet, die van mij hebben nooit wratten gehad, dus geen idee.
Skattig olipannetje Berdien
Fijn dat het zo gezellie was 
Nouja, ik heb heerlijk gereden
Dewi was echt super
Eerst nog een hele tijd staan lonken naar de dames, ze verrekten het pertinent om te komen
Naja, dan de stallen en schuur maar aangeveegd, waterbakken opgevuld, en toen als laatste redmiddel het hek maar open gedaan en met halsters van beiden gaan wachten. Toen kwamen ze wel, omdat ze in de veronderstelling waren dat ze alsnog naar de wei mochten

Goh, da's nou jammer
Toen ze maar allebei lekker schoongerost. Op Dewi gesprongen vanaf het hek (beest wordt steeds braver, vroeger had ik het echt niet in m'n hoofd moeten halen om naar haar toe te springen (ze stond schuin tov het hek) maar
). Even de manen opnieuw gesplitst en ingevlochten, staat er dus ook weer netjes bij en het rijdt een stuk makkelijker
Was echt een lekker zonnetje ook bij, niet te warm of koud, gewoon precies goed.
Toen Amanda weer op stal gegooid, die er niet mee eens was dat ze moest achterblijven
Op Dewi gesprongen en gaan rijden. Mijn nieuwe seatsaver zit héérlijk zacht en is lekker warm
merk wel gelijk een fiks verschil met die oude
Verder ging het eigenlijk helemaal top
Begin was even lastig, ze wilde niet doorlopen, liep te dreutelen, ging draaikonten en begon vaag te lopen, wilde ook steeds terug enzo. Maar ik dacht, ik zet even door tot we iig onze weg uit zijn, en kijk daarna wel verder. Nouja, toen liep ze dus zelf al de dijk op en liep weer normaal, dus gewoon verder gereden.
Uiteindelijk een uurtje weg geweest, voornamelijk stap, paar stukjes draf en twee keer een galopje. Erg braag, erg relaxed, gewoon allemaal lange teugel, nog ingehaald door wat auto's en een enorm lawaaierige motor maar ze bleef lekker relaxt
Nu staat ze op stal met dr soepjurk en een lekkere grote suikerbiet. Ze keek echt
En Aman al