deze keer was het domweg zijn eigen schuld,dus nu is ie nog pissiger dan de eerste keer!!
tja...... ik zeg maar niks
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:helaas,voor de tweede keer gezakt............
deze keer was het domweg zijn eigen schuld,dus nu is ie nog pissiger dan de eerste keer!!
tja...... ik zeg maar niks
Voor de rest heeft ze een permanent moddermasker om dr benen en deel van buik…NikitaGoGo schreef:Desillies - dat is een teleurstelling voor je man zeg... Ze geven het rijbewijs niet zomaar weg. Ik haalde het wel in 1 keer toen ik 24 jaar oud was, ze vonden me rijden als een vent, nou ja, ik durfde gewoon gas te geven en schuin door de bochten te gaan, meer niet.....
en lekker druk dus, ja ik ken het...k schijn vakantie te hebben maar ik heb het nog niet echt kunnen merken
das niet leuk als je hond aangereden wordt..

dus cadeautjes met een gedichtje.
Chubby schreef:Ze hebben een redelijk lichte stal toch? Maar misschien heb je daar wel een punt inderdaad!
Lekker uitgeslapen dus vanmorgen, wou dat ik dat kon zeggen![]()
Heb nu al niet meer het idee dat ik gisteren nog vakantie had. Het gaat hier gewoon verder waar we gebleven waren *drukdrukdruk*
Heb ik jullie trouwens al verteld dat ik geen echte blondine meer ben?
geen retro deurmat dus?? Cheveyo schreef:
Dat geluk had ik ook, mijn slalom verprutste ik geheel maar mijn zelfverzekerde rijkunst deed alles vergeten en ik slaagde!!
Balen Des!
Chubby schreef:Voor mij geen retro spul Pellie! Lekker kortwieken die handel...
Jammer he Des, dat alles tegenwoordig zo duur is! Troost hem maar op een manier die weinig meer kost dan wat energie![]()
Sorry, kom wat tekort. Zal vanaaf weer eens een sms-je de deur uit doen![]()

Fijn dat Clay de nacht goed doorgekomen is. Geef hem een dikke knuf.
Fijn dat je gisteren zo lekker met Fig gereden hebt! Mooi zulke zadels! 

haha bahbah