TK: Mwah....heb niet echt veel meer gedaan.... Alleen ff een bakkie bij moeder, boodschapjes en een peukje op mijn werk (kwam erlangs ). Net ff met Giel samen de opfok opgestrooid en straks nog ff bij m'n voerleverancier op de koffie
Ach...al met al is het best goedgekomen vandaag
Whis_Serada
Geplaatst: 17-11-09 20:21
Iedereen een knuffel en een groet
timokyana
Het hele bedrijf is van iemand anders. Wij huren de boerderij voor een net bedrag + dagelijks werk in de opfok. We hebben geen verantwoordelijkheid ofzo, alleen het simpele dagelijkse werk. Opstrooien en voeren doen we normaal gezien ook met veel meer mensen.....kwam nu even zo uit.
Induna, wat lees jij ontzettend goed bij!!! Lijkt me beste en leuke baan die jij hebt!
O Maartje, ga je ook op de oranje toer? Heb voor Sinterklaas allerlei oranje dingen voor onze paarden gevraagd, en ga ook nog tuigonderleggers in oranje bestellen voor tweespan, vind ik zo'n gave kleur bij paarden! Clover braaf geweest!
Petra, jij ook een knuffel hoor~!
Morgenmiddag weer cursus, had wel even lekker een middagje vrij gewild. Maar verheug me alweer op donderdag als ik weer naar Kascha ga. Kost lekker benzine zo steeds, maar goed...