Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
slecht geslapen vandaag. Of nou ja, veel te vroeg wakker. Het zou verboden moeten worden dat zwaar werkverkeer voor 8 uur door een woonwijk dendert. 7 uur!!!! Djeez.
grit balen dat dat dan weer net gebeurd als jullie op vakantie zijn
maar gelukkig genoeg stalgenootjes die om beurten Tom verzorgen
en vanochtend vroeg wakker inverband met werkverkeer tja is gewoon woensdag hoor
en pff dat zoiets eigenlijk voor de rechtbank moet pff
maar wel nog warm en droog ...
Bijna niemand tegengekomen dus het was ook echt super stil in bos
want ze sprong opzij en keek vlug om maarja zo breed was het pad niet
maar dit is gewoon geinig
wat een verschrikkelijk nieuws
Veel sterkte hiermee 
Zo naar college, dan werkbespreking met een docent en dan naar Zwolle, mijn mams is jarig vandaag dus we gaan uit eten. Lekker asperges eten
Hij gaat donderdag voor 2.5 maand naar Frankrijk, dus maakte een feestmaal voor ons
Lieve man

Hopen dat de rechter het plannetje van de vrouw ook de kop indrukt...
. Ik ben benieuwd of ze me nog zullen kennen
Wil er een voor Bas (moet wel Bas op zn neus en geen Bazooka, anders past het niet
) en een voor Nig
maar eigenlijk schrikt ze daar al jaren niet meer van, maar idd ze kunnen zo stil/ sneaky doen soms 
Bazooka moet dan idd wel erg inimini geschreven worden voor op z'n neusje
Bas is ook leuk
JA zondag Kanters 
heerlijk hè als ze daar weer opmogen en haha snel naar achter voor ze me weer willen vangen 
Wat erg allemaal. Ik heb bij een tinkermerrie ook een keer een dood veulen gehad, zij was zo van slag dat ze gewoon de hele sta lafbrak. Echt verschrikkelijk, dan maar beter dat ze gelijk afscheid neemt en zich ervanaf keert. Jou haar wel in de gaten, het verdriet kan ook later komen...