[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:37

arme wilco, en dan nu alsnog naar zijn werk gegaan?? Pfff lijkt die van mij wel, die werkt ook 6 dagen in de week en afgelopen week zelfs 7 dagen op zijn werk geweest. Mannen... moe wordt je ervan hihihihi

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:38

Goedemorgen!

Fijn dat Travis zo snel opknapt!

Bianca een rechtszaak gehad, vind dat altijd zo sneu dat dat soort dingen over de rug van kinderen moeten gebeuren :\

Wilco lang gewerkt :(:)

:O slecht geslapen vandaag. Of nou ja, veel te vroeg wakker. Het zou verboden moeten worden dat zwaar werkverkeer voor 8 uur door een woonwijk dendert. 7 uur!!!! Djeez.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:52

,pittig voor wilco! Lange dag!

Bianca fijn dat het goed is verlopen! Gelukkig mogen ze elkaar snel weer zien!

Berdien vroeg wakker gemaakt.. Irritant hè!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 11:07

Pff Wilco :(:)

en Travisje ontdaan van z'n je-weet-wel en nu bij misty in weitje!

:oo grit balen dat dat dan weer net gebeurd als jullie op vakantie zijn :\ :(:) maar gelukkig genoeg stalgenootjes die om beurten Tom verzorgen +:)+

Hoop dat Santabeeb vandaag komt 8-)

Berdien zichzelf verwend met aardbeien :Y) en vanochtend vroeg wakker inverband met werkverkeer tja is gewoon woensdag hoor :+

Bianca goed nieuws dus wat betreft Mich en kind zien maar dus nog wel benieuwd of ze zich eraan houdt >;) en pff dat zoiets eigenlijk voor de rechtbank moet pff ;( :(:)

Puck werk op tijd af +:)+ nu afwachten of goed is!

Vandaag is het hier maar grijzig :\ maar wel nog warm en droog ...

Gisteravond heerlijk met Say door het bos gegaan :z Bijna niemand tegengekomen dus het was ook echt super stil in bos 8-)
Maar daardoor schrok ze zich wel een hoedje toen er ineens (heel sneaky) van achter een mountainbiker aankwam en stonden we bijna in bosjes := want ze sprong opzij en keek vlug om maarja zo breed was het pad niet :+ :=

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 11:32

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 11:58

Vanacht is Pebbeltje bevallen van een hengstveulen.Helaas is hij bij de geboorte overleden.Peb heeft zo ontzettend haar best gedaan maar kreeg hem er met geen mogelijkheid eruit.Ze had ook haast geen persweeen en ging elke keer staan.Hij was tot aan zn heupen eruit en daarna lukte het niet meer.Toen ging ze weer lopen en zo heeft hij denk ik 10 min gehangen,hij ademde wel en schreewde een beetje,DA gekomen maar toen wilde hij eigenlijk al niet meer.Op het eind hebben we met zn 3en het veulen met geweld eruit moet trekken.Voor ons heel traumatisch,gelukkig voor Peb iets minder,ze stond vanacht al weer te eten.Wij hebben een poedersuiker dag.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:00

Neeeeeeee Eefje!!!! :oo :oo :oo
Wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte ermee en pas goed op Pebbels!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:21

Tjee Eefje onwijs veel sterkte, dit zijn helaas de treurige kanten van het fokken van een veulentje. Ook ik heb dat helaas een keer moeten ondervinden. Wel een beetje een troost dat Pebbels er minder moeite mee heeft, heeft ze wel zelf afscheid genomen van het veulen?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:25

:(:) Y;( Heeeel veel sterkte.. Verschrikkelijk.. Ik heb er geen woorden voor... ;(

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:25

pfff valt ook ff niet mee,je ziet het leven gewoon door je vingers glippen,hij was helemaal goed en af,alleen mega.Je ziet zo'n diertje gewoon dood gaan en je kan er niets aan doen,je staat gewoon machteloos.Gelukkig gaat t met Peb goed,ze zoekt een beetje maar weet zelf niet waar naar.Ze is lekker gewassen en staat in de wei.Ach ze had t zo moeilijk vanacht..

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:28

Trea,ze was gisteren te moe,we hebben het veulen weggehaald e ze keek er niet eens naar.Beter ook misschien

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 12:30

Oh pff Eefje ;( :(:)
Laatst bijgewerkt door grid op 22-04-09 12:47, in het totaal 3 keer bewerkt

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:31

eefje03 schreef:
Trea,ze was gisteren te moe,we hebben het veulen weggehaald e ze keek er niet eens naar.Beter ook misschien

Ja dan is het goed, dat had mijn merrie destijds ook. Die was ook veel te moe en ook wij hebben toen het veulen weg gehaald, ze heeft er niet meer naar gezocht of geroepen.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:37

waardoor is jullie veulen overleden?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:46

oh god nee zeg.. Wat vreselijk jammer küt kl0te zeg!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:47

Djeez Eefje :\ wat een verschrikkelijk nieuws :\ Veel sterkte hiermee :(:)

Hier is het eigenlijk gewoon heel mooi weer :j Zo naar college, dan werkbespreking met een docent en dan naar Zwolle, mijn mams is jarig vandaag dus we gaan uit eten. Lekker asperges eten :Y)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:51

Ooh, lekker Berdien :D
Ik heb gisteren bij schoonpapa ook asperges op, met zelfgerookte zalm... Heerlijk!!! :D Hij gaat donderdag voor 2.5 maand naar Frankrijk, dus maakte een feestmaal voor ons :D Lieve man :)

Hoe is het met Trav, Dagmar?

Say geschrokken van een mountainbiker, haha! Die zijn vaak ook zo stil en gaan zo hard, Ashley is er ook een keer van omgedraaid. God, wat was ik toen blij met die boog voor op het zadel :D

Bianca, goed nieuws van Michel's kindje :) Hopen dat de rechter het plannetje van de vrouw ook de kop indrukt...

Wilco nog tot zó laat gaan werken?? Hemeltje. En hoe laat moest hij er vanochtend weer uit??

Ik ga zo voor het eerst bij de paardrijles van mn zusje kijken, op mijn oude werk, bij een gehandicaptenmanege waar ze op woensdag lesgeven aan valide kinderen. Ze zijn daar echt heel goed met hun paarden. De kinderen leren rijden met teugels aan de neusriem en moeten zelf uitvinden dat het veel comfortabeler is als ze lichtrijden ipv stuiteren :+ . Ik ben benieuwd of ze me nog zullen kennen :)
www.maartenshoeve.nl :)
Laatst bijgewerkt door Puchje op 22-04-09 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

grrr

Zo, hier open morgen gehad in m'n klas, ging allemaal lekker gelukkig!
Zometeen cursus, even niet zo'n zin in met dit weer.... heb gewoon de hele week geen tijd voor de paarden, behalve voeren enzo.

Bianca wat sneu voor Michel en zijn dochtertje, dit vind ik idd ook altijd onbegrijpelijke dingen!
Petra, heb nog niet eens gezegd dat ik je foto's prachtig vind, en Whis natuurlijk ook!!! :D
Gelukkig zie ik nu wel een klein vlekje... :Y)
Eefje, ach wat naar! Zulke dingen gebeuren helaas ook.... sterkte! :(:)

Grid genoten van een rustig avondtochtje, alleen even geschrokken. Ga jij zondag nog naar Kanters?

D_Travis

lekker berdien!

Grid zon neusbontje wil ik gaan bestellen voor een vriendin als extra kadootje.. En dan wil ik er zelf 1 voor travis, maar ik zit een beetje met de maat.. Weet niet goed welke.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:53

Ik wil ook wel zo'n neusbontje, maar ik lees even mee voor om een touwhalster ;) Wil er een voor Bas (moet wel Bas op zn neus en geen Bazooka, anders past het niet :+ ) en een voor Nig :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 13:23

Oeh Berdien dat klinkt goed :Y)

Hier dus knipperlicht >;)

Ah Puchje toen Say net ingereden was vond ze alles van achter súper eng, dus ben dat ondertussen wel gewend :+ maar eigenlijk schrikt ze daar al jaren niet meer van, maar idd ze kunnen zo stil/ sneaky doen soms :oo
Klinkt leuk die manege/ lessen 8-)
:+ Bazooka moet dan idd wel erg inimini geschreven worden voor op z'n neusje := Bas is ook leuk *D

Marleen vanmiddag nog cursus en weinig tijd voor paardjes :(:) JA zondag Kanters :))

Hmm bubblegum denk dat je beter iets te groot dan te klein kunt pakken evt maat van neus van halster ff opmeten ?! de lengte tussen de 2 gespen en dan de breedte van het stof ?!
en anders zou ik denk ik voor travis voor Cob gaan ;)

Zo ff naar stal mag Say lekker van de 1ste zomerweidegrasjes eten :Y)
O ja zag Whis ook op de zomergrasjes :z heerlijk hè als ze daar weer opmogen en haha snel naar achter voor ze me weer willen vangen :+

:wave:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:10

Eefje heel veel sterkte hoor :(:) Wat erg allemaal. Ik heb bij een tinkermerrie ook een keer een dood veulen gehad, zij was zo van slag dat ze gewoon de hele sta lafbrak. Echt verschrikkelijk, dan maar beter dat ze gelijk afscheid neemt en zich ervanaf keert. Jou haar wel in de gaten, het verdriet kan ook later komen...

Ik snap inderdaad ook niet hoor dat er een rechtzaak aan te pas moet komen. Wij hebben dan zelfs een kort geding aangespannen aangezien zij alles elke keer aan het rekken was. En de normale hoorzitting dus pas rond juli/augustus is. Nu heeft ze weer een verweerschrift geschreven met daarin dat Mich geen aandacht voor haar en haar kind had en dat ze zo zielig alles alleen heeft moeten doen. Dat ze er niet even bijschrijft, dat als hij maar naar het kind keek, zij al in paniek was, dat doet ze dan helaas niet. Nu heeft ze in dat verweerschrift geschreven dat zij vindt dat de kinderbescherming moet kijken wat het nut is dat zijn dochtertje haar vader ziet en waarom dat een positieve invloed zou hebben op haar. pfff wordt echt moe van dat mens. Ze woonde zelf na 2 maanden met een ander samen, kochten gezellig een huis en een nieuwe auto en ik vreet 2 dagen in de week brood (bij wijze van spreken) omdat wij alle schulden hebben meegenomen. Zij is zoooo zielig :(
Was wel blij dat zelfs de rechter heeft gezegd dat ze stom bezig is en dat ze niet zo rancuneus moet doen over de rug van haar eigen kind. Ze hebben als het goed is bij de normale zitting ook deze rechter (van mij mag het) dus ben benieuwd. Zeker omdat Mich nu al omgang heeft zonder kinderbescherming of omgangshuis, dat vond de rechter onnodig, zal ze dat in de normale zitting moeten aantonen dat dit dus niet goed gaat. Leuke is dat de rechter zelfs zei, dat als zijn dochtertje bij ons komt, ze hoopt dat ik en mijn kinderen er ook zijn want dat vond ze heel gezellig voor zijn dochtertje, nou die kop van zijn ex stond op dat moment op exploderen. Zegt haar advocaat, ja maar daar zijn wij het niet mee eens, zegt de rechter, tja dan hebt u pecht want ik beslis namelijk.. De kinderbescherming mag hier komen hoor, als ze mijn kinderen zouden overhoren, is het eerste wat ze zouden zeggen "ik vind Mich eigenlijk liever dan mijn eigen vader, al is hij soms wel strenger", dus laat ze maar komen.

Maar ja door dit gezeik allemaal, zit ik onder de puistjes van de stress, eet haast niks (ach ja zo vallen we wel af) en verwaarloos aardig mezelf. De vermoeidheid slaat hard toe op dit moment omdat ik teveel doe (werken, kids, huishouden, Noa, beestjes thuis, extra krantenwijk, de financiën die elke maand tegenvallen, gewoon alles eromheen) ik weet dat als ik eel stress heb, mijn chronische vermoeidheid me hard terugpakt, hopen dat ik kan blijven vechten, al kruip ik soms de hele dag in bed, dekens over mijn kop om er niet meer uit te komen ;(

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:59

bianca :(:) sommige dingen ín het leven zijn zo raar geregeld.. Kan me goed voorstellen dat je dan even heen gedoe aan je hoofd wil hebben en het liefst met je hoofd onder de dekens kruipt..

Grid ik denk idd dat ik 2x cob bestel!! En anders groeien ze er wel ín. Vind het gewoo leuk extraatje :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:19

hallo,
heb niet bijgelezen, 'k heb koppijn....

Maar Eefje, wat verschrikkelijk ;( Heel veel sterkte :(:)

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:31

Eefje heel veel sterkte!!!!