Maar ik ga hoe dan ook even mijn gal spuwen bij Natas, moet toch wat dingen kwijt..
Denk dat dat ook maar beter is voordat er weer eens wat escaleert en ik mijn mond niet kan houden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk dat dat ook maar beter is voordat er weer eens wat escaleert en ik mijn mond niet kan houden. 
Brak geslapen (lek luchtbed) en gewoon... Keuring was tof. Ben erg trots op 'mijn' toppers Ellie en Belletje 
Maar heb er wel enorm zin in
En we slepen Snow gewoon achter Aman het water in. Dan komt het goed 
Sita_ schreef:ziggy_janet schreef:haha die Dewi toch drachtig van Hugo
Hihi, ja klopt!
DA had zijn brilletje niet op met scannen denk ik zo..

wilde hij al zolang 
)
altijd leuk zoiets

Maar het zit wel goed hoor 

hebben een redelijk hecht groepje, en doen ook dingen buiten de paarden om samen dus das toch anders......
, snap best dat je het moeilijk heb deat snow even weg is. Gelukkig weet je dat hij goed af is!
STERRE

grrr schreef:Leon: Sterre is mooi zeg, onofficieel? In jouw ogen bedoel je?
Gaaf hoor.... Maya, gefeliciteerd met Dewi d'r dracht van Huug
Ik vind het stiekum toch wel super leuk hoor
Luna inderdaad.... Ik denk dat ik wacht met inrijden tot het veulen er is. Ze is nog erg puppy en ik heb geen haast. Ben nu bezig om Lutske te beleren, dus volgend jaar Luna vind ik prima. Heb ik lekker de tijd om met haar wat grondwerk te doen en haar rustig aan te leren kennen.
Lekker rustig aan dus, hier ook hoor! Kascha laten we sowieso lekker staan tot het veulen afgespeend is, en volgend jaar zomer beginnen we dan met Banbay voor de wagen te zetten. Ik hoop dan met Mirthe ook weer lekker actief bezig te kunnen zijn, dus genoeg te doen!