Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
D_Travis schreef:Ow beter!!! neem je die?
ach zon lacktafel kan je altijd wel ergsn kwijt, wij hadden ze eerst benden omdat de salontafel lange levertijd had, en nu staat op 1 de printer en 1 is nachtkastje op de logeerkamer.
Mijn ouders hadden er eens twee in de tuin gezet, bleef best lang goed hahaalleen na veel regen werd het niks meer, en eigenlijk is het gewoon allemaal lagen karton op elkaar
Leuk om te ontleden haha
snowdon schreef:die kranten ken ik ook! erg leuk!
wat is een lacktafel?
grid/joyce : Made toch? Loop ik daar niet op de achtergrond in groen shirt? Zie het niet goed...
http://i171.photobucket.com/albums/u310 ... Sayla1.jpg
Biancaa schreef:ik zat popstars te kijken en nu ga ik lekker mijn bed in. Mijn rug is het aan het begeven geloof ik
En dat zie je wel meer Mirjam, mensen die helemaal niet reageren. Ook merk ik dat sommige bewust of onbewust niet op iemand reageren (wel grappig om dat eruit te pikken) Ach ik zet soms ook alleen maar updates neer van mezelf, het is maar net hoe ik me voel geloof ik...
Veel foto's gezien, lieve konijntjes, lieve paardjes, erg leuk om oude foto's te zien (zeker het zware leven van een tinker hihihi die tandjes)
En de kurk had ik toch weggegooid van het schip? Volgens mij hebben ze het gat gedicht met houtstopper ofzo.... En dan vliegt hij ook nog dus dan komt er alleen maar lucht doorheen, dat schiet ook niet op. Lucht buks ook geprobeerd zag ik maar dan krijg je alleen maar gaatjes... volgens mij moeten we anker omhoog gooien, dan schip vangen, naar beneden sleuren en dan alsnog laten zinken
Nou slaap lekker iedereen voor die nog wakker is