ja idd.. ja wel een bloedbad! ik hoop dat hij snel weer opknapt, ik zet ze morgen denk ik weer allemaal samen, vannacht nog maar even neiet, ik denkd at Diaz anders misschien nog wel emt hem wil spelen en ik denk dat hij beter even rustig aan kan doen..
Hier weer even de groetjes uit Amerika. Vanmorgen flink geschrokken. Er werd gebeld door een stalgenoot en het terugbellen lukte niet meteen. Mijn hart zat in mijn keel en ik werd spontaan misselijk. Tom zijn ijzer was los gegaan en in zijn hoef komen te zitten. Hoe, dat is een raadsel. Het bloedde flink. Smid en da zijn geweest. Hij moet dagelijks in de soda en opletten dat het in zijn hoef niet gaat ontsteken. Dat is de komende dagen spannend. Dus de stemming is minder, dat is altijd precies waar ik bang voor ben. En ik voel me rot dat hun er nu werk mee hebben. Het is dat het zo moeilijk is om een vlucht te verzetten. Mocht het gaan ontsteken, dan is het wat mij betreft zsm naar huis, als het dan ook lukt om een eerdere vlucht te krijgen. K*t
Grit Leuke foto's Peet! Gelukkig gaat het goed met Travis Lekker Berdien, en fijne stage plek! Balen Janet, van de auto.
ellieellende
Geplaatst: 21-04-09 21:17
Sow weer ff bijgelzen! Rare autoradio!? Berdien gaat de PR in, dat lijkt me ook echt leuk! CP flinke kosten aan de trailer!! Gelukkig goed verzekerd! Oeeee en zie ineens een schaaltje aardbeien met slagroom!!! Mmmmmm Het bloedbad van Travis geboeid zitten bekijken, wat moet het manneke wel niet denken van het feit dat zijn zaakje op het www te bewonderen is? Ohhh en mooie foto’s van Whis op een prachtig weiland! Dat ziet er een stuk beter uit als bij ons, maar dat krijg je als je je paard weer of geen weer, winter en zomer altijd buitenzet! Dat lijdt wel onder 8 tinkerklossers.
Achossie Grit, dat zul idd net zien als je lekker op vakantie bent! Maar idd misschien valt het allemaal mee, en ik neem aan dat er op stal meerdere mensen rondlopen die weten waar ze mee bezig zijn! Dus zullen ze het goed verzorgen!
Mocht net de proefjes oefenen op de Tink vriendin van Niamh, heel lief! Wel heel anders, aangezien Enya een echte Cob is, en Niamh een rank Grai typje! Maar ze deed goed haar best en ik weet ook weer een beetje welke kant ik op moet sturen! We hebben besloten dat we Niahm donderdag rond etenstijd weer ophalen, denk dat ze dan genoeg sex heeft gehad!
Nu lekker op de bank de wekelijkse soapies zappen!
grrr
Geplaatst: 21-04-09 21:20
Ieuw, wat een bloederig gebeuren. Heb best snel doorgescrold...
Arme Tom, balen dat je nu idd zelf niets kunt doen!
Ah!!! Die Travis!! Heb de foto's bekeken maar wel vluchtig hoor!!
Grit, balen dat het tTom juist nu moet gebeuren zeg!
Ik zit hier uitgeteld op de bank nadat ik vanmiddag samen met mn moeder boodschappen heb gedaan.... was nog een beetje teveel van het goede denk ik....
thnx gaat nu goed met hem, hij kreeg al weer behoorlijk praatjes, dus ze staan toch weer allemaal samen, het loopt, rent, steigert en eet en drinkt. Hij was wel een beetje schrikkerig maar dat gaat wel goed komen!
Grit wat balen zeg! Maar er wordt vast wel goed op hem gelet.. Toch is dat echt niet leuk als je er niet bent!
Ellen proef geoefend! En niamh wss donderdag weer terug!
Kan het filmpje nu niet openen silas, maar doe ik morgen.
Nathalie wat een leuk kadootje!
Grit
Geplaatst: 21-04-09 23:26
Bedankt allemaal!!
De ergste schrik is alweer gezakt. Want dat is het vooral, zodra je ziet dat je een oproep hebt gemist van iemand van stal, dan ben ik al over de emmer. Er wordt gelukkig heel goed voor hem gezorgd en krijg mailtjes binnen hoe het gaat en dat iedereen op zijn beurt Tom's voet in de soda zet. Heel lief Dus ik check mijn mail gewoon wat vaker en als er iets is, dan bellen ze.
Net even een flinke wandeling langs het strand gemaakt en lekker uitgewapperd. Zo weer even zwemmen en dan weer naar Starbucks. We doen het dus erg rustig aan. De temperaturen gaan zakken en dan gaan we de "doe" dingen doen.
Mooie foto's bubblegum. Fijn dat het nu gebeurd is, dan heb je dat ook weer gehad. Maar het blijft sneu om je eigen paardje zo te zien.
Nathalie gefeliciteerd !
Mooie Whis lekker op de wei
Truste voor iedereen
Puchje
Geplaatst: 22-04-09 00:06
Grit, gelukkig dat je zulke lieve stalgenoten hebt!! Wel ff schrikken inderdaad!
Travis balloos... Maar wel een castratie volgens het boekje volgens mij!!
Jippie, Niamh weer terug donderdag!
Ik moet even ontladen, mag ik? Zo. dat lucht op. Ik heb vandaag KEI hard aan een opdracht (her) zitten werken, op een website, en ik had de deadline tot net; 23.59u, daarna zou de datum verspringen naar 22/4 En het was STRESSEN op het eind, niet te geloven Máár, het is af! Nu maar hopen dat ik het haal, want veel heb ik niet verbeterd
Donderdag komen mn paardjes terug! En ze waren vandaag uit wandelen geweest... De drie heren liepen vrolijk over straat, niet in paniek of zo, maar ze gingen blijkbaar een ijsje halen Ontsnapt, bovenste lijn lag eraf... En Bazooka is zó braaf geworden! Hij is van drammerig klein rotettertje naar een rustig en lief paardje veranderd.. Zó knap! Ben benieuwd of hij ook zo is, alsie thuiskomt
Resi_lover
Geplaatst: 22-04-09 08:33
whaha, applausje voor puck donderdag de paardjes terug
aaahw, een zingende familie, silas, ben nu alweer je naam kwijt, terwijl ik je zondag heb gezien
Die zingende familie, daar krijg ik geen kippenvel van. Eerder pijn aan mijn oren
Ik belde wilco gister avond om half 10, vragen hoeaat hij thuis zou komen. Nou hij zei dat het ongeveer 1 uur half 2 s nachts zou worden, maar dat hij de volgende ochtend dan wel uit mocht slapen. Hij hoefde dan niet om half 8 maar om 10 uur beginnen. Nu lag ik gisteren al te slapen, en vanochtend werd ik wakker. Gelukkig lag wilco nog lekker in bed (hij is zo in staat om gewoon om haf 8 aan het werk te gaan) Dus ik vraag hoelaat hij thuis was. nou hij was om HALF 5 thuis... Die arme jongen heeft gisteren gewoon 21 uur achter elkaar gewerkt
Biancaa
Geplaatst: 22-04-09 09:34
ff snel een berichtje van mijn kant... Weer nachtdiensten gehad en druk, heb gister net anderhalf uur geslapen na mijn nachtdienst. Was wel de moeite waard want we hadden het korte geding van Mich om zijn dochtertje weer te mogen zien. Dit is heel goed verlopen en de rechter heeft voor hem gekozen en zelfs zijn ex op haar plaats gezet wegens het onthouden van zijn dochter. Dat ze dus niet in het belang denkt van haar kind. Toen zij ging sputteren dat hij het kind stiekem bij zijn moeder zag, toen die nog oppaste, zei de rechter "wat is daar stiekem aan dan, hij heeft toch recht om zijn kind te zien?" Dus zei zij dat ze het stiekem vond en de rechter zei dat ze zich maar eens moest gaan neerleggen dat ze uit elkaar zijn en dat het kind nou eenmaal een vader heeft en dat die het recht heeft om zijn dochter te zien. Evenals het kind dus het recht heeft om haar vader te zien... Toen was ze toch wel even stil hij mag de kleine meid vanaf volgende week zondag weer zien, het wordt dan langzaam opgebouwd aangezien hij haar nu al sinds november niet meer gezien heeft. De 1e 2 keren is zijn ex erbij en hebben ze afgesproken bij zijn moeder, aangezien dit vertrouwd terrein is. Daarna dus zonder ex erbij en dan bij ons thuis. Dit elke keer een uur opbouwend. Netjes geregeld dus... Nu maar hopen dat zij zich eraan houdt. Onze advocaat zijn woorden zijn letterlijk: ik zag aan haar kop dat ze iets bekokstoofd. dus we zullen zien wat er gaat gebeuren...
Brr als ik de foto's van Travis zie, hoor ik nog dat gekraak als hij die zaadleiders doorknipt... Blij dat hij zo snel opknapt!
whis weer in de wei, ze ziet er gelukkig uit, nu zien of je haar de eerstkomende dagen te pakken krijgt
Grit ohhh zal je altijd zien als je wegbent, dan gebeurd er altidj wat, hoop dat het snel opknapt en dat je niet eerder naar huis hoeft te komen!
Lekkere aardbeien voorbij zien komen!
Nou lekker even mijn bed in, dalijk de kids weer van school halen. Oh en er is een kat hier zwanger. Vanmorgen vroeg nog bij Noa geweest maar er was niks aan de hand. Muts is wat dikker en donkerder van kleur maar uier was nog neit goed genoeg... Nou genoeg info weer van mijn kant toch