zoooooo weer terug uit oenkerk 
Was zoooo gaaf! We hebben een top week gehad, we zaten samen met boeren uit de eerste en boeren uit brabant in de stayokay, wat overigens goed geregeld was! De nachten niet geslapen door veel herrie van de boeren maar dat was te verwachten. Op het ptc was het ook erg gezellig, veel gedaan lekker tracktor gereden , gement, paard gereden, leeftijd geschat, beengebreken onderzocht, paarden gekeurd met een keurmeester van het kwpn, bak gesleept en nog meer leuke dingen!
De avonden waren super! er is een onwijs gezellig café aanwezig op de stayokay waar we elke avond gezellig hebben gekaart met de alkmaarders en de brabanders wat erg lachen was. De mannen waren aan het bieren wat alles erg grappig maakte! We hebben erg leuke dingen kunnen filmen we hebben ons een breuk gelachen om sommige mensen 
Door het bier gingen sommige dingen uiteraard wel mis, er is er een door een deur gegaan, er stonden snachts boeren voor onze deur te piepen dat ze hun eigenste kamer niet meer in mochten of ze alsjeblief bij ons mochten slapen. nadat we 10 keer nee hadden gezegt , besloten ze maar te gaan zwemmen waardoor ze weer een half uur lang vroegen of we mee gingen zwemmen...... leuk dronken mannen
.
Kortom , het was erg gezellig.....
we waren met een stuk of 50?(ongeveer) boeren en in totaal 6 meiden van paard, en 3 uit de boeren klas..... moet zeggen we hebben niet heel veel last van de mannen gehad, dat viel ons alles mee! Het was gewoon bere- gezellig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jeetje berdien, ik lees het nu natuurlijk pas maar wat een schrik! veel sterkte meis
geef je mannetje en vrouwtje maar een dikke knuffel van me!
Dianne wat gaaf
Kleine boyan naar de keuring!
Joyce ziek geweest, gelukkig wel weer beter 
Het is dat pallieter nog geen dekjes nodig heeft , maar ze zijn wel heel erg gaaf!
pffff, mijn ierland stage gaat niet door konden we niet rond krijgen dit jaar, dus word volgend jaar. Nu gaan we als alles door gaat ( waar ik een hard hoofd in heb ) naar belgie naar Ludo Philipaerds. het probleem zit hem erin dat er genoeg stages zijn waar ik onwijs graag heen wil maar de eisen zijn zooooo hoog! Het is een merrie stage , dus er moeten minstens ( in overleg minder )5 tot 7 veulens geboren worden in de periode dat wij daar zijn (9 maart en dan 7 weken) , het lieft natuurlijk en via KI gedekt worden, je moet met de merries en veulens mogen werken, je moet mogen helpen met de bevalling en ga zo maar door. zoek dat maar eens
maar we doen hard onze best!