Heb Jes bekapt, om te zien of het niet aan haar hoeven ligt. En het was gewoon weer nodig. Neeeee ik heb mijn vingers nog! En ze zijn nog heel ook
Jessie wil eindelijk haar hoef tussen je benen, heeft even geduurd maar nou kan ze dat. Nou ja, ze kón het wel, ze wílde het niet. En dat bekapt toch wat makkelijker 
Flynn moet morgen nog, en als ik dan nog energie en vingers over heb doe ik Miska ook nog even. Tsjakka 
Jammer dat ze zo down is, ik ken het. Ga zelf vaak ook in mijn eentje, wil soms gewoon in mijn eentje genieten van mijn prettig gestoorde kwabbels, en wil dan geen rekening hoeven houden met anderen. En met anderen wil ik niet eens mee rijden ivm hun manier van rijden en het paard wat ik daarna terug heb, die is dan een maand lang niet te houden op buitenritten.
Les voor morgen afgebeld, hoop zo dat Jes snel weer helemaal goed loopt. Grapte al dat ik haar anders 'uit de sport terugtrek, en dan twee jaar wacht op mijn volgende troef', maar Jes moet gewoon weer helemaal beter worden

*hoopt
*