[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 15:27

haha kleine kinderen zijn zo eerlijk.

Had je vader je weg gebracht? Of is hij ook een weekje daar gebleven?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 15:29

Ik ben Maandag met Hotze doorgereden en mijn ouders zijn Dinsdag achteraan gekomen en ze zijn gebleven tot Vrijdag.. Lachen
Hun zaten op een andere boerderij dan wij, mochten ze een weekje in van die mensen. Ze waren op vakantie.. Dus was dat mooi geregeld.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 15:30

dat is erg leuk zeg. En zo kon je vader mooi helpen op de boerderij.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 15:31

Ja.. Ja Hij vond het echt superleuk!

Hij heeft ook een kalfje de fles gegeven, en aan de melkmachine enzo gestaan. Hij vond het prachtig, leek wel of ie helemaal opleefde.. Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 15:35

Leuk is dat zeg.

Wilco kwam gisteren thuis om half 11. Hij deed alle lichten aan in de schuur. Zat heel geconcentreerd zijn auto te controleren. Ik dacht: oh oh hij heeft was iets aan te merken op mijn was kunsten.
Zegt hij in 1 keer vanuit het niets: JE HEBT TOCH NIET AAN MIJN MICHELIN POPJE GEZETEN??? (hij heeft een klein michelin popje op het dashbord staan)
ik: nee.... watdan?
hij: ow hij zit een beetje los, was bang dat hij verschoven was

Mannen en michelin poppetje Rolleyes

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 16:30

ROFL Huilen van het lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:32

Nou ik ben gedoucht en heb mijn spullen gepakt. Dus wij gaan zo op weg naar Den Bosch. Een nachtje en een dagje weg met de broer van wilco en zijn vriendin.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 16:36

Gezellig! Veel plezier! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:43

Doei!

Pfoeh wat gaan jullie hard!

Boel leuke foto's gezien, geplande tripjes en andere leuke dingen.

Tja Ingrid, daar moest ik ook aan denken. Hoop zo van niet. Heb haar vandaag bekapt, dat wilde wel. Geen gekke dingen in haar hoeven gevonden. Ze nog even in een stel emmers gezet, ze zijn ook zo droog. Nog even wat hoefvocht erop gesmeerd, fijn spul is dat Ja

Morgen mogen die andere grappenmakers weer mee.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:51

Doei! Jullie vergeven me vast wel dat ik niet alles supergoed bijgelezen heb! Wel even vluchtig, en wat mooie foto's gezien!

Was leuk gisteren, heel gezellig, maar ben nu nog erg moe! Lekker met Mees vandaag de tuin aangepakt, straks nog even Kascha's staart en sokken wassen, en een beetje tutten.

Las iets over een meeting, in Utrecht/Gelderland doe ik altijd mee! Tenminste, als ik kan Tong uitsteken .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:12

Vandaag ook alweer druk geweest Marleen.. Lachen

Pff.. Ik was net nog even op stal.. De meiden gedag zeggen en nieuwe medicijnen voor Shania gebracht. Maar ik was gauw weer weg, er waren er 2 in de bak aan het rijden/spelen/lachen, gieren, brullen.. En echt ik moest dr van kotsen.. Zo klef met elkaar en zo bleeeh.. Ik weet niet, geen gezonde situatie vind ik eerlijk gezegt.. Misselijk
Ik vind de sfeer op het moment ook niet echt je van het eerlijk gezegt.. Scheve mond

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:17

Tstaat dr wel heel krom nu ik t teruglees, maar ik bedoel te zeggen.. De manier waarop die 2 met elkaar omgaan is echt té klef.. Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:22

Kan ik ook niet tegen hoor Sita Ook met z'n tweeën klitten en de rest buitensluiten, moet je bij mij ook niet doen.
Jammer dat de sfeer niet zo lekker is, dat maakt het naar stal gaan toch een stukje minder leuk vind ik.

Ik ga eens het bekapzweet van me af spoelen Clown *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:24

Stalhoudster is de laatste tijd zo down.. Kweet niet, ze zit niet lekker in dr vel.. En dat merk je aan de sfeer.. Erg jammer, was altijd zo gezellig.. En inderdaad maakt het er heen gaan dan toch iets minder leuk. Ik ga nu ook op tijden dat ik bijna zeker weet dat er niemand is, of als Martinique er is.. Mja, ook die vlieger gaat niet altijd op.

Ben je weer druk aan het bekappen geweest? Heb je al je vingers nog? *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:26

Denk dat ik als ik Natas morgen zie maar eens even alles ga spuien bij dr wat me dwars zit.. Bloos

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:27

Heb Jes bekapt, om te zien of het niet aan haar hoeven ligt. En het was gewoon weer nodig. Neeeee ik heb mijn vingers nog! En ze zijn nog heel ook Cool Jessie wil eindelijk haar hoef tussen je benen, heeft even geduurd maar nou kan ze dat. Nou ja, ze kón het wel, ze wílde het niet. En dat bekapt toch wat makkelijker *LOL*
Flynn moet morgen nog, en als ik dan nog energie en vingers over heb doe ik Miska ook nog even. Tsjakka Tong uitsteken

Jammer dat ze zo down is, ik ken het. Ga zelf vaak ook in mijn eentje, wil soms gewoon in mijn eentje genieten van mijn prettig gestoorde kwabbels, en wil dan geen rekening hoeven houden met anderen. En met anderen wil ik niet eens mee rijden ivm hun manier van rijden en het paard wat ik daarna terug heb, die is dan een maand lang niet te houden op buitenritten.

Les voor morgen afgebeld, hoop zo dat Jes snel weer helemaal goed loopt. Grapte al dat ik haar anders 'uit de sport terugtrek, en dan twee jaar wacht op mijn volgende troef', maar Jes moet gewoon weer helemaal beter worden Ja Haha!

*hoopt Scheve mond *

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:31

Fijn dat je iig al je vingers nog heel hebt! *LOL*
Snap het hoor dat je je les hebt afgezegt.. Hoop echt dat Jes weer snel de oude is!

Rijden met anderen wil ik geen eens es meer.. Ze hebben toch altijd commentaar.. Of je komt terug met een kreupel paard omdat de ander zo nodig knoerhard moest galoperen over een te dunne berm..

En ja, Martinique zal ik nu ook wel niet veel zien.. Collin is namelijk weg naar een trainingsstal. Dus ja, op dagen dat ze Amy neit heeft komt ze natuurlijk ook niet.. No Cheer

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:33

Als ik deze verhalen lees over die stallen dan ben ik wel blij dat we de paarden aan huis hebben staan. We hebben jaren bij Wennekers gestaan toen we nog in Zwanenburg woonden en dan moesten we steeds 20 minuten heen en terug rijden Slapen Nu doen we onze deur open en we zien de paarden Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 17:34

Dit 'verhaal' is dan nog niet eens erg.. Clown
Er zijn stallen waar het vele malen erger is, dit was ik nu heb valt nog te bepraten. Maar we hebben al erger meegemaakt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:04

Tja, paarden aan huis.. het moet wel kunnen. Jessie en Flynn passen samen niet in het tuinhuisje, en twee Tinkers in de tuin.. Nagelbijten / Gniffelen
Nee, dan staan ze hier beter. ±20 ha aan weilanden waar ze 24/7 op lopen Lachen

Ik zit aan het mannenvoer, broodje hambuger (vega Tong uitsteken ) en bier. Weekend! Go jij! Go jij!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:15

Hallo! Doei!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:16

Ha Leon!
Weer terug van een dagje keuring? Leuke dag gehad? Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:24

Vervelend Sita, 't is toch een plek waar je veel wilt zijn he, en je juist wilt ontspannen! Ach gut

Als ik hier ooit weg zou moeten zou ik ook niet weten wat ik doen moest, in ieder geval twee verkopen ben ik bang voor, en een ergens op stal zetten. Maar ben het meestal niet eens met voer/stalbeleid, dus dat zou zeker lastig worden. Hoewel ik altijd nog bij m'n vader terecht zou kunnen.

Hoi Leon!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 18:37

Ik zit dus soms ook een beetje met het van 'ik kan niet weg, waar moet ik heen'.
Alles zit vol, is hardstikke duur voor 2 paarden, stalbeleid staat me niet aan (bij ons kan en mag veel) of het is gelijk 12 km verderop.. En ik ben nog fietsafhankelijk, heb niet altijd een auto.. In de zomer vind ik het niet erg om zo ver te fietsen, maar in de winter is een ander verhaal.. Nagelbijten / Gniffelen

Niet dat ik wegwil op stal, integendeel, mijn meiden hebben het nog altijd naar hun zin en als ik er eenmaal ben ik ook wel.. Maar toch het knaagt af en toe wel..

Hai leon, leuke dag gehad? Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:40

Zelfde hier Sita. Kan niet beter krijgen, en inderdaad, vind maar eens iets betaalbaars voor twee paarden. Maar ja, wil toch wel een keer het huis uit, wonen in Groningen lijkt me ook wel wat. Maar ja, wonen en werken daar, en dan mijn paarden in Zwolle.. dat werkt ook niet echt.
Ach, voorlopig zit ik super daar, en wel oké thuis Lachen