Welkom Lein! Ik zou voor Full gaan (paard groot in jouw geval dus )
Battie is idd van NSvT, en de sneeuwfoto's die ik heb zijn al gepubliceerd (nota bene met een haflinger erbij )
Schattige foto Rom! Ziet er leuk uit
Tof Janet dat je hooi gekregen hebt! Welk ras is het?
Truste voor de slaapgaanders
Ben vanmiddag naar het audiologisch centrum geweest. Ging gewoon z'n gangetje, normale testjes (alsof je een kleuter van 5 bent ) Enfin, resultaat : ben weer wat dover geworden, met name op spraakherkenning. Kan niet zeggen dat het me veel verbaasd, maargoed
Paar dB's maar Maargoed, ik heb nu een verlies van links rond de 100 dB (officieel doof) en rechts rond de 75/80 dB (zwaar slechthorend, geluid van een zwaar verkeer bijv.) Het wordt elk jaar wat slechter ook eigenlijk.
Gister en vandaag cursus gehad in Huizen FILE FILE FILE ... was denk ca 110 km maar dus 2 tot 2.30 u enkele reis op gereden Cursus was wel ontzettend leuk en leerzaam maar pff dat reizen viel best tegen
en in weekend 2 verjaardagen en ook weer eens met vriendin bij haar verzorgijslanders geweest en dus met de ijsco's een lange tocht gemaakt --> als ik geld genoeg had [ijsco,veulentje(s) enz enz enz ]
Maya niet fijn dat het slechter is geworden ... --> mijn mams is trouwens ook aan 1 kant doof en andere kant ook nog maar ca 30% (of db? weet ff niet precies) dit door een ongeluk toen ze 6 jr was
TK huisje
Prada weer rood Say heeft ook altijd een ander kleurtje in de winter maar niet zo rood als prada volgens mij eerder echt oranje en in zomer wat "geliger".
Nee erg he Moet eerst nog mijn stamboek op sturen naar het Nsvt, om haar uit het veulenboek weg te schrijven naar het merrieboek. Dus als dat pas klaar is willen ze me pas een startkaart geven. Want ze willen bewijs, hoe groot ze is, wat dr aftekeningen zijn. Ect
wat een drama om een start kaart ja hmm mischien maar goed ook ivm illegale dingen en dergelijke
oh leon eh sins het begin van de vakantie had ik um maar weinig gezien en voor de laatste week geloof ik heb ik het uit gemaakt zal even opzoekken wanneer dat nou precies was
Koopavond was geslaagd! Heb alleen op mijn kassa al 8000 euro gedraaid.. Met een verschil van 3 euro in de min.. Dus ik ben trots! Was heel druk, de avond was ook zo voorbij. Maar het was hardstikke leuk!
Rom niks meer gehoord en het idee dat slechter gaat horen
zijn de papieren nog niet "rond" idd kopie van paspoort moet je meesturen en als je bij pony's wil starten moeten ze idd tot hun 8ste gemeten worden door zogenaamde "ponymeter" of ga je ook gewoon meteen bij de paarden dan kijken ze niet zo nauw op stokmaat
Ja, moet zeggen dat ik er vanavond wel doorgerold ben.. Nog een beetje snot, maar verder voel ik me goed!
Enne.. Kben ook heel happy.. Maar het is een beetje schandalig waarom.. Er werkt namelijk een hele leuke jongen bij ons nu.. En we kunnen erg goed overweg.. Beetje moeilijke situatie, maar voel me dr wel vrolijk door..