Maar lenzen vind ik zo'n gepruts, het is echt puur voor het autorijden en bij het televisie kijken, dus even op en weer af.
Mevrouw ben ik al sinds ik bij de AH werk, dus dat maakt niet uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst kwamen we langs een stel van die afwateringsbuizen opgestapeld. Ik draven draven draven, ineens zag Amanda dat, en ik zjoefff en hing op dr nek
Daar wilde ze dus niet langs
Enfin, in de achteruit en er zo langs gegaan (als je haar back vraagt, loopt ze er gewoon achterwaarts langs. T ziet er niet uit, t maakt een takke herrie, maar het werkt wel
) Enfin, wij verder gereden, vlak voor het kruispunt nog bekant in de sloot gesprongen want er kwamen ineens paarden aangedraafd in een wei die normaal braak ligt
Dat hadden we niet verwacht. Weg overgestoken, en ja.. toen begin de herrie pas goed
langs.
Anyway, daar ook weer achterwaarts langs dus, en passant even zwaaien naar mensen die er allemaal
en
bij staan...
Daarna weer in draf, ging ook uitstekend voor een paar honderd meter, en dan hebben we de laatste vuurproef. Twee varkensbedrijven. Sjongejonge zeg... Aman houdt niet van die geur van die kadaverbakken (vind je t gek?
) Dus daar ook weer lekker gejumpt, zelfs nog een halve steigering (
) en weer achterwaarts erlangs.
Terug weer door het dorp en via Tragel terug, daar staan allemaal van die vakantiehuisjes, en die zijn ook eh-eng...
Maar ze is maar 1 keer in de staking gegaan, verder gewoon er braaf langsgedraafd, maar dan wel met van die hele grote ogen en oortjes, wat is dat? en dat? en dat? T is toch ook echt een uit de klei getrokken polderpony
Het grootste, drukste, rammelendste landbouwverkeer, geen centje pijn. Maar probeer eens langs een stel huizen of heggen met daarachter tuinen te rijden... Pfff 

Klinkt als een heerlijke middag, met super weer. Anders dan hier dus. Hadden wij dat maar, konj ik weer wat met Ziggy beginnen.
Als je denkt dat hij gaat schrikken, dan schrikt hij niet. Maar als je het niet verwacht, zoals van een flesje of een papiertje, dan schrikt hij juist.
Surfers vind ze ook niet grappig als die met een noodvaart op haar af knallen. Voor de rest kun je een kanon (of karbietbus
) naast haar afschieten, en Jes denkt "zou ik nou wel of niet bij het eten kunnen komen? *peinst*"

) wat op de grond ligt veeeeeeeeel interessanter. 
Aman vindt het juist enig als ze over ons erf komen sluipen, gaat ze heel geïnteresseerd staan kijken en hinniken, zie je die jagers zich helemaal rot schrikken
Haha, Maya, die pony van jou is ook niet wijs, in z'n achteruit is alles niet gevaarlijk hoor!
Vooral als er sloten naast de weg liggen, dan ga ik zelf altijd op een dam staan. Aman heeft daar nooit problemen mee, maargoed 
voordat ik in het bos ben altijd hier langs een weggetje, supersmal, geen dammen en diepe sloten ernaast. Dit in combinatie met altijd een kudde paarden van een handelaar die er ook vlakbij woont zorgt bij mij ook altijd voor een hoop stress. Ik ben met Ravello, m'n vorige tink dan ook twee keer in de sloot daar beland, een keer heb ik het kraakbeen tussen m'n stuitje gekneusd, ben ik weken zoet mee geweest. Dusse... ik vind het ook doodeng!
en ik wil er niet langs, maar moet wel. Mirthe vindt het ook eng daar, dus ik ga er nooit alleen langs, van m'n levensdagen niet, weet ik nu al. Of er naast. 
Voel ik me gewoon veiliger bij 

Dat kan hier thuis niet. 
Maya --> had dat wel willen zien klinkt best grappig al die akties achterelkaar en dan tussendoor in achteruit
--> bij ons op stal is ook 1 paard die overal ook in achteruit wel lang gaat als ie vooruit absoluut niet wil 
, maar dan meestal wel volgende dag langere tijd uit of opnieuw in met vloeistof enzo
en ook rondom stal wordt het best snel droog alleen daar wordt dan gelukkig nog gesproeid dat scheelt
maar nu houdt de combi zon/ regen het best ideaal
alleen jammer als je net in een bui terrecht komt dan is dit weer natuurlijk niks
en dan zorgde ik altijd dat ik met pony mooi aan de andere kant reed
(moesten 2 aan 2 rijden
)
alleen als er iets onidentificeerbaars (voor haar) in de bosjes ligt of zo kan ze wel eens reageren, maar meestal laat ze dat vroeg genoeg merken en kan ik wel voelen of het "veilig" is om door te rijden 
en gelukkig niet veel echt smalle wegen in omgeving, meestal wel fatsoenlijke berm en open stukken en anders lekker bos
heb je hier bij de maas, maar dan kun je bijna niet aan de kant of zo
http://tinkersayla.come2me.nl)
Bedankt
) dus die had niet door dat je erop kon klikken 
en ik had het al lichter gemaakt en geen foto als achtergrond gepakt omdat het dan zo druk werd
Heb er nu al zin in!
Da's ook erg leuk en gezellig kan ik je vertellen 
heb ook al vaak moeite gehad om geen veulen te kopen als ik er weer kwam met mensen die op zoek waren naar een tinker ...
kun je vast sfeer proeven