Bah, er blijft werkelijk niets hangen, ik ken denk ik misschien net 2/3e van de examen stof en sommige dingen blijven gewoonweg niet hangen hoe vaak ik het ook doorlees Nog nooit zo'n concentratieproblemen gehad! Laptop is nota bene dicht geweest.
Ik ben vandaag naar Equitana geweest. Niets gekocht mini dingen waren moeilijk te vinden. Vandaag voor het eerst vd mijn pony begin met steigeren gedaan. En daarna als volleerd handpaard naast zijn haflinger vriendin door dr bak te crossen. Happy me!!
Succes nog even met de examens!! Leuk hoor shoppen. Daar wordt het hier ook wel eens een keer weer tijd voor
Fotobom: graag!! Last van ernstige verveling. Het gaat heel goed, als ik maar niks doe. Tv kijken gaat niet, computer een beetje, maar vooral heel veel zitten niksen en daar hou ik niet van Nou ja, ben blij dat ik niet veel pijn heb en dat ik er zo goed vanaf ben gekomen
[ITP] Ons zooitje ongeregeld weer eens ITP Dat krijg je ervan Ik mag de wei nog niet alleen in van geschrokken manlief, dus vandaar al het draad Jaja, Gi heeft gedekt hoor. Ik ben benieuwd hoe hij is als ik over een tijdje weer kan rijden. Hij was wel lief voor haar zeg, grappig. Nu wel tijd om Aranka te wassen
heb nog veeeeel meer foto's maar omdat er ook vaak paarden van ander op staan en ook andere mensen leek me dat niet handig online te plaatsen.. en om jullie nu te gaan spammen met 3 dezelfde foto's leek me ook niet wat
Goed Niene, wat doet Roosje dat toch mooi. Cheyenne springt ook rond de meter los maar met mij erop maar iets van 60. En ze springt graag! Maar ik durf niet echt omdat ik altijd bang ben dat ze zich bezeert
Ik hoop dat ik op al jullie foto topics gereageerd heb! Ik heb tussendoor vluchtig meegelezen maar weinig geantwoord vanwege school. Anders sorry ik vergeet niemand expres