[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marjootje

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:04

Ten eerste sterkte voor Karlijn, wat een ellende om dat aan een bevalling over te houden, hoop dat ze snel iets vinden en er wat aan kunnen doen.

Caroline gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Voor alle zieke sterkte en beterschap.

En heb weer veel mooie foto's voorbij zien komen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:06

ik ga richting bonny!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:13

Haha, Lotte, ik heb Pokemon helemaal overleefd hoor :D Maar, ik kende serieus al die namen van die pokemons uit mijn hoofd en hier liggen nog 101 van die kaarten en poppetjes :') (Dat heb je met een oudere broer..) Pingu was ik ook fan van. En voor de rest whinnie de pooh enzo :+

Bewijs (heb een t-shirt van whinnie de pooh aan :') En een K3 zonnebril trouwens!)
Afbeelding

Gekke Jaron :P Tinky zou ook druk doen denk ik.. Mijn Shetter is met mij in een veld gaan crossen omdat er ook zo'n stormwind was (Denk dat ik toen 10 ofzo moet geweest zijn..)

Vanmiddag komt mijn beste vriendin. Hopen dat het droog weer blijft, zodat we met Tinky kunnen rijden. (Wat ook de bedoeling is) Mams blijkt de griep te hebben, dus wie weet heb ik het binnekort ook zitten..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:58

@ Lotte: oowhhh jeetje Kyra, jaaa hé hé die ken ik nog wel haha :+ lang niet gezien, het blijft een lekker dier... heb je nog nieuwere foto's van haar??

zo, heb het taxatie topic weer eens heropend... dacht misschien wel leuk voor de nieuwe bokkers onder ons ;)

dus ehh... ik zeg, dat wordt taxeren dames!! :o

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:06

Ik kom daar dus nu niet meer :o

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:20

@ lotte : ohh aha.. das wat minder dan..

Nog niet helemaal top fit, morgen gaan we er weer tegen aan hoop ik.. nu nog lekker een dagje thuis..
komt eigenlijk wel goed uit want dan kan ik de poezels goed in de gaten houden...
Een van mijn kittens van mijn nestje van vorig jaar, slaapt gezellig een paar dagen hier.. het is een kater en zijn moeder vind hem zelf al te leuk (zo krols als wat) gelukkig vind zn tante Bella hem minder leuk en slaat het liefst haar nagels in zijn neus! :o
maar oh wat is hij leuk geworden!

Afbeelding

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:55

Ben ik ff een dagje niet op bokt......
Dat is niet bij te houden.
Iedereen beterschap.
Carolien, gefeliciteerd

Mooie foto's. Ik ga vanmiddag naar Jack. Wil ook weer eens wat foto's maken.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:06

:wave:

Jongens.. JULLIE GAAN TE HARD :+

Gefeliciteerd Carolien!!!!

Leuke foto's simone, wat een lekker dier!

Wij gaan morgen ons eerste huisdier samen ophalen :D

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:09

oohh spannend, wat wordt het eva??

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:53

Hoe houden jullie ze toch zo schoon?
Bij mij staat ze 24/7 buiten met een grote schuilstal
Maar als het ook maar even kan is ze buiten te vinden
In het geval we op de klei zitten is het natuurlijk één grote modder bende
Maar dat vind Jayney en de Shetten helemaal niet erg
Ze staan alleen maar binnen als het regent en al er gevoerd wordt

En ja, Jayney is een stuk brede geworden
Hier een paar foto's van gisteren
Was ze in een dolle bui
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En haar mooie schone sokken
Afbeelding
En ze kan ook normaal kijken
Afbeelding

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 14:17

[quote="hinke_1985
@ James_bont: Blijk ik jou gewoon al te 'kennen'! Nou ja, kennen is een groot woord, maar volgens mij hebben we zowel op de keuring in Zuidwolde 2 jaar terug, als op de keuring in Pesse vorig jaar staan kletsen. Je nodigde me nog uit om op de poown, als die zo ver was, naar jou toe te komen voor een buitenritje, was wel te doen zei je toen ;) Viel wel mee met de afstand.... Grappig om je ook hier tegen te komen!
Wat leuk trouwens dat je parelli les krijgt, wat doe je dan zoal?

[/quote]

Jaaaa,dat ben ik...al is de afstand te paard nog wel een stukkie hoor...
Had jij toen ook mijn paard met mijn dochter op de foto gezet of was jij dat weer niet?
Ene,je kent Patrick ook goed?

Ben net (weer) begonnen met parelli dus zit nog in de begin fase en ik moet ff handig worden met alles...
En ik ben niet zo snel vanwege mijn gescheurde enkelband.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 14:24

Lekkere Jayney...
Zal ook weer eens foto's maken,vindt alleen het plaatsen zo lastig omdat ze dan weer te groot zijn..

Caroline gefeliciteerd met je vaste aanstelling!

Jaron,gelukkig ook gekke buien!

Prachtige foto Jackytje.

Mooie kat gezien....

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 15:08

Poging 2....

Ben nu even aan het lunchen. Ik snap echt niet waarom mensen boter onder hun laag pindakaas smeren, dat doet echt af aan de beleving. Oftewel, zit de broodjes van m'n man op te kanen die hij vergeten was mee te nemen naar het werk... Heb vanmorgen al even lekker een zootje stallen uitgemest en heb net een begin gemaakt met het omspitten van de groentetuin. Ik had mooi verteerde paardenmest meegenomen van de pensionstal en daar gaan mijn worteltjes, bietjes, sla, en rabarber erg mooi van groeien aankomend jaar. Heb d'r nu al zin in! Zijn er onder ons nog meer (moes)tuinfanaten?

@ hetlevenwint: Wat dapper van je tink dat je gewoon de spuit op z'n hoofd kunt zetten! Als ik dat hier doe, dan kost het me een halstertouwtje denk ik....

@ Jess_vH:Mooie foto's! Vooral die met dat goudgele riet op de achtergrond. Of die met tegenlicht, waardoor je de pluizige sokjes van Grace zo mooi kunt zien.

@ Snackie: Bouncende Jaron. Heeft hij de wind in het hoofd of de lente?

@ Lot: Tja, soms is hulp vragen noodzakelijk als je er alleen even niet meer uitkomt. Scheefheid, tja... Lastig. Misschien een hele brutale vraag van mij hoor, maar is het van haar kant misschien ook een klein, ietsiepietsie klein beetje gemakzucht? Ik zag bij Keira in het begin ook een GROOT verschil tussen ene kant om en andere kant om, eigenlijk heb ik er weinig expliciete aandacht aan besteed en toch steeds gevraagd en ook af en toe zeker ook doorgevraagd. Duurde een tijdje, maar oefening is het toverwoord, uiteindelijk ging het. Wel hadden we onze 'periodieke baaldagen' en als we d'r dan weer zo 1 hadden, kwam het regelmatig voor dat ik in tranen thuis kwam. Iederekeer tegen elkaar in plaats van samen, maar uiteindelijk na veel oefening kwamen die baaldagen steeds minder voor, was het steeds meer samen en gingen beide kanten veel beter. Toen ik afgelopen vrijdag dan eindelijk weer eens zo'n heerlijke baadag had, bedacht ik mij dat de laatste ongeveer afgelopen september was ofzo & dan zie je ineens hoe je samen al gegroeid bent! Al snap ik wel dat het lastig is om een afweging te maken wat kan en wat niet kan, wat genoeg is en wat te veel is. Vooral als ze echt staakt ofzo, echt weigert, hoe moet je haar dan zo ver krijgen? Hmmm, die knollen van ons zijn soms lastige dieren....

& 2 jaar geleden Zuidwolde bedoel ik inderdaad. Ik heb nog foto's van Carolien met Kralissi. Die had toen een mooie eerste premie gehad toch? Pittig paardje trouwens :D

@ SIEMXFunny: Wat een leuk paardje rij je daar! Is dit ter overbrugging totdat Kayleigh d'r zelf aan toe is? Kek regenboogsjaaltje heb je trouwens *D Heb trouwens even in je profiel gespiekt, wat een mooie tekeningen maak je!

@ Fayem89: Mooi katertje. Leuk logeetje lijkt me zo.

@ Heidy: Ik ben benieuwd naar de foto's. Ondertussen natuurlijk ook veel plezier met rijden!

@ Gypsylady: Doldrieste Jayney stijgt op! Bij ons is gewoon geen modder, dan kun je ook niet vies worden natuurlijk.... En het witte zand in de paddocks zorgt er naar mijn idee alleen maar voor dat ze mooi wit blijven.

@ James_bont: Ik ken Patrick inderdaad goed. We waren stalgenoten op mijn vorige pensionstal & alle 2 tinkerfan, dus ja... Dan trekt dat toch naar elkaar toe! Volgens mij heb ik toen inderdaad foto's gemaakt, ik zal zo eens even achter de andere PC duiken om te kijken of ik ze nog heb. Tja, ik kan me voorstellen dat een gescheurde enkelband er wel voor zorgt dat alles niet zo gemakkelijk en snel verloopt als je zou willen... :(:)

Nu eerst maar even een kopje koffie... Fijne middag allemaal verder & tot later!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 15:19

jullie gaan hard weer..

vanochtend eerst alles eruit gegooid en dacht ik kan nu wel werken, maar helaas na anderhalf uur weer naar huis, lekker geslapen en nu weer een beetje omhoog, maar echt lekker voel ik me nog niet.. hopelijk vanaaf beter dat ik toch naar king kan gaan..
morgen weer lekker uitslapen en pas om half 4 werken(tot half 9) en dan 3 dagen weekend!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 16:04

Hallo iedereen! Haha, sorry, ik lag 3 dagen uit de race, computer gecrasht. Jullie praten ook snel zeg, bijna aan het eind van het topic! Karlijn, ik ga vanmiddag mn kabeltje ophalen dus heb je ze morgen!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:21

Ga zo straks bij lezen maar moet zo lachen om Jayney ik herinner me haar nog als klein dwergje -->
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Konijn is sinds vandaag officieel van mij :D Zij krijgt de naam Pancake Mojito :') Ook Milou heeft haar konijn gekocht zij krijgt uiteindelijk de naam Dusty Barolo :+

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:35

2e manege heeft nu ook officieel bevestigd dat er paarden zijn met het rhino virus.nog geen paarden van overleden.
nu heeft de stalhouder op hyves al gevraagd of iedereen met schone kleren wil komen en schone handen te hebben alvorens te komen.dat wordt wasmachines draaien!maar alles is beter dan die rhino hier.
de hele dag spookt dat virus door mijn hoofd.

waar kyona staat hebben ze de stal al uit voorzorg gesloten.enkel eigenaren mogen daar komen.

@janey:gefeliciteerd met je nieuwe hummeltjes..

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:49

ai wat balen hinke, is je laptop wel nog helemaal heel?
blugh... vind boter zowiezo vies, maar helemaal samen met pindakaas :+

wat een leuk paard siemxfunny!

Wat een leuke kat :)

Hopelijk hebben jullie nog lekker kunnen rijden met Tinky. En beterschap voor je moeder.

Spannend Eva! En doet je auto het weer helemaal lekker?

Gefeliciteerd met Pancake Mojito :D

Vergeet vooral je schoenen/laarzen niet he Ellie, dat wordt het vaakste vergeten.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:55

ja ik ga ze zo even goed schoonmaken maartje.ik weet niet of wij ook al door een ontsmettingsbak moeten,maar mocht dat zo zijn,dan moet dat maar.
ik denk dat ik voorlopig enkel maar longeer en niet naar buiten ga lopen

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:59

Haaai allemaal,

Hier helaas ook een ziek patientje. Was vanmorgen flink beroerd, maar aangezien ik natuurlijk al best wat keren ziek ben geweest ivm mijn psyche ben ik eigenwijs onder de douche gegaan, maar ging helaas toch niet. Dus weer te bed gegaan met paracetamolletje en daarna pas 12u mn bed uit gekomen. Voelde gelukkig wel iets beter, alleen wel hoofdpijn nu. Maar mn baas is ook ziek en nu is er van mijn afdeling niemand, dus morgen toch maar weer te werk. Zondag naar de huishuidbeurs, hopen dat ik wel helemaal opgeknapt ben dan.
Mona gaat het nog steeds goed. Van mijn nieuwtje helaas nog niets vernomen...

Maar jeetje wat gaan jullie snel zeg, kan niet meer herinneren wat ik allemaal bijgelezen heb.

Ellie, wel goed dat er maatregelen worden genomen ivm Rhino.
Al meer nieuws over een eventuele foto?

Jayney, gefeliciteerd met je konijn :-) Maar komen ze alleen te zitten??

Sandra, ook beterschap!

Hinke: boter onder pindakaas is juist heeeeerlijk haha.

James_Bont: jij bent toch de oude eigenaresse van James Bont? Waarom had je hem verkocht? Heb m een keertje live gezien toen hij wisselde van eigenaar.

Gypsylady, leuke foto's. En tsja schoon houden..... Ik heb gewoon een bijnz volledig zwarte gekocht hahahaha...

Mallow: wat voor dier ga je halen. Leuk zeg, spannend!

Kailonne, benieuwd naar foto's van Jack!

fayem89, ook beterschap en leuk beessie!
Ik ga Mona ook weer eens zetten op taxatie topic

Siem, leuke foto's. Is het een volle tinker?
En een frus paardje zo te lezen. Zo heeft Mona ook wel eens bokkend naats me gelopen...

Snackie, 1e keer rijden en dan ook nog eens op een fris paard kan best spannend zijn natuurlijk, Komt vast wel goed met je bijrijder.
Hoe gaat het op de nieuwe stal?

HijadelaLuna Waar werk je dan?

Jess, mooie foto's.

Hoop dat ik zo weer wat voldoende heb bijgelezen en gereageerd,...

Tinkerplein, nog foto's gemaakt van shovel en paardje en dochter?

Caroline, gefeliciteerd met je baan.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:01

@mara:het is inderdaad wel goed dat er voorzorgsmaatregelen worden getroffen.maar t brengt wel eens hoop rompslomp met zich mee.maar alles voor de goede zaak.

wat betreft de foto's,ik weet nog niets van een eventuele datum.Ik denk,maar dat moet ik nog even navragen vandaag,dat het maken van de foto's wordt uitgesteld.vanwege het virus.Zon man komt op vele plekken en kan dus ook al daar zijn geweest.Maar misschien dat ik jullie dat vanavond kan vertellen

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:06

Diaz schreef:
Even korte uitleg:
- Ik heb een zware bevalling gehad 15 maanden terug (was er bijna niet meer).
6 maanden na mijn bevalling zag ik nogsteeds zwart met elke inspanning die ik deed, opstaan, bukken en ook traplopen ging soms niet. Ook viel ik af en toe zelfs flauw.
Ik ben via huisarts naar een Internist gegaan, en ze zijn voor de zomervakantie begonnnen met onderzoeken naar de oorzaak.
Tot nu toe alleen bevestiging van de problemen, en nog geen oorzaak gevonden.
Mijn bloeddruk is al ontzettend laag, en daalt nog meer af en toe. Hormonen waren goed, andere waarden ook, dus er was geen sprake van een sluipende ziekte (thank God!) Als laatste de Neuroloog gehad, geen epeleptie, maar ook hij zag weer bepaalde activiteit zoals het wegvallen en bloeddruk-gerelateerde dingen, maar geen oorzaak.
Nu heb ik bij de cardioloog nog onderzoeken gehad, en vanmiddag nog een fietsproef, en de complete cardioloog-uitslagen.

Vanochtent een gesprek gehad met de internist. En nog even laten prikken op div. vitaminen om eventueel daar nog iets in aan te vullen, maar als er vanmiddag bij de cardioloog niets uit komt is het verder gewoon dikke pech..

Gevolg:
Ik kan bijna niks.. poets Diaz op een kruk zittend, na 5 min grondwerk laat ik me in de bak op de grond zakken om bij te komen, ik kan niet fietsen, wandelen max 10 min in een rustig slenterthempo als ik me goed voel.
Kan niet opruimen, bukken, dollen met mijn ukkie of stofzuigen..

Soms voel ik me iets beter, dan kan ik bijv even dollen met Diaz, de hondjes of mijn zoontje.. of even wat dingetjes opruimen.. maar ik voel me echt gehandicapt door alle beperking die ik heb in mijn dagelijkse doen..

sorry.. schiet even vol.. ik ben het zo zat allemaal! ;( Ik wil gewoon met Andy kunnen dollen zoals mijn zusje dat doet of mijn man!
ik wil gewpon kunnen stofzuikegen, opruimen, was ophangen..
Ik wil kunnen rijden met Diaz, rennen, spelen..
Ik wil kunnen shoppen, wandelen met mijn hondjes, fietsen!
Ik wil gewoon normaal zijn! en normaal kunnen functioneren!! ;(

Sorry Diaz, deze belangrijke post vergeten. Maar wat ontzettend naar dat je dit moet doormaken. Ik hoop echt dat er een keer duidelijkheid komt in je ziektebeeld.
Heb je er wel eens aan gedacht om naar het buitenland te gaan voor een second opinion?

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:21

Mijn man heeft me gefilmd, maar hoe ga ik dat hier nu weer op krijgen?
Iemand die dat weet.
heb wel lekker gereden. Jack schrok twee keer, een keer staat op film.
Grappig om jezelf terug te zien. :o

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:23

Kan via youtube...

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:24

@ Mara,grappig dat jij james hebt gezien,bij welke eigenaar bedoel je...
Ik heb james verkocht om een aantal redenen maar achteraf veel spijt van gehad omdat
hij niet altijd goed is behandeld. Gelukkig gaat het nu heel goed met hem!
Ik hoop James deze zomer weer te zien want hij komt weer dicht in de buurt te staan..

Zo kende ik Stavanja doordat ik weleens bij de vorige eigenaar van Stavanja kom!