Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:Even korte uitleg:
- Ik heb een zware bevalling gehad 15 maanden terug (was er bijna niet meer).
6 maanden na mijn bevalling zag ik nogsteeds zwart met elke inspanning die ik deed, opstaan, bukken en ook traplopen ging soms niet. Ook viel ik af en toe zelfs flauw.
Ik ben via huisarts naar een Internist gegaan, en ze zijn voor de zomervakantie begonnnen met onderzoeken naar de oorzaak.
Tot nu toe alleen bevestiging van de problemen, en nog geen oorzaak gevonden.
Mijn bloeddruk is al ontzettend laag, en daalt nog meer af en toe. Hormonen waren goed, andere waarden ook, dus er was geen sprake van een sluipende ziekte (thank God!) Als laatste de Neuroloog gehad, geen epeleptie, maar ook hij zag weer bepaalde activiteit zoals het wegvallen en bloeddruk-gerelateerde dingen, maar geen oorzaak.
Nu heb ik bij de cardioloog nog onderzoeken gehad, en vanmiddag nog een fietsproef, en de complete cardioloog-uitslagen.
Vanochtent een gesprek gehad met de internist. En nog even laten prikken op div. vitaminen om eventueel daar nog iets in aan te vullen, maar als er vanmiddag bij de cardioloog niets uit komt is het verder gewoon dikke pech..
Gevolg:
Ik kan bijna niks.. poets Diaz op een kruk zittend, na 5 min grondwerk laat ik me in de bak op de grond zakken om bij te komen, ik kan niet fietsen, wandelen max 10 min in een rustig slenterthempo als ik me goed voel.
Kan niet opruimen, bukken, dollen met mijn ukkie of stofzuigen..
Soms voel ik me iets beter, dan kan ik bijv even dollen met Diaz, de hondjes of mijn zoontje.. of even wat dingetjes opruimen.. maar ik voel me echt gehandicapt door alle beperking die ik heb in mijn dagelijkse doen..
sorry.. schiet even vol.. ik ben het zo zat allemaal!Ik wil gewoon met Andy kunnen dollen zoals mijn zusje dat doet of mijn man!
ik wil gewpon kunnen stofzuikegen, opruimen, was ophangen..
Ik wil kunnen rijden met Diaz, rennen, spelen..
Ik wil kunnen shoppen, wandelen met mijn hondjes, fietsen!
Ik wil gewoon normaal zijn! en normaal kunnen functioneren!!