Ben vanmorg nog even bij Jelmer geweest.. Die was echt compleet ontploft!! Echt wat een haar.. niet normaal.. hij is nu zeker een paar centimeter dunner De musjes op stal vonden dat haar maar wat fijn, en namen een hoop mee voor hun nestjes
Nou puch, das wel fijn wat minder druk! dat zal hopelijk helpen bij het herstel! Het is echt lekker weer, zal eens een beetje doorwerken, des te eerder ben ik klaar. Morgen een dagje vrij, had vrijgenomen om Niamh op te gaan halen, maar ik denk dat ze toch wat langer blijft als ze nog steeds zin heeft in Garish, des te kleiner de kans dat we over 3 weken weer terug moeten.... Klein minpuntje; zondag komt de eerste wedstrijd eraan, dat wordt lachen zonder geoefend te hebben!
nu eerst met de Audi van Wilco naar de garage. Zijn radio staat al vanaf februari op diefstal slot. Omdat de garge het handig vond om de radio eruit te halen, not...
Aangezien het een tweedehands auto is, hebben we dus niet de code die je in moet voeren. Normaal moet je als hij op diefstal slot staat, de sleutel een uurtje erin laten zitten en dan springt hij over. Maar de eerste keer stond de auto 48 uur met de sleutel erin, en toen was de accu leeg, en nog steeds niet overgesprongen. De tweede keer stonde de auto een week met de sleutel in het contact (aan de accu lader) en was hij nog niet over gesprongen.
Nu ga ik terug, halen ze de radio eruit, en gaan ze kijken of daar iets mis aan is.
Nu zou je zeggen "koop toch een nieuwe radio". Maar de radio zit in het interieur van de auto verwerkt, dus dat kan niet zomaar.
Grit: nee hij is nog niet goed. Ze hebben de radio eruit gehaald, en hij komt nu in een radio kast op de garage te staan. Net zoalng tot hij overspringt...
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-09 16:40
Welzijnsorganisatie wat moet ik me daar bij voorstellen ? een soort hulp/ zorginstelling of zoiets?
Hè balen Janet nou hopen dat ie na die kast het wel weer fatsoenlijk doet
Zal Travis alweer op 4 pootjes staan inmiddels? hoop dat alles goed is gegaan
Wij hebben net de trailer weggebracht, toch wer voor 900 euro ex btw schade... gelukkig all risk verzekerd en omdat wij geen particulier zijn wordt schade aangericht door het paard/vee in de trailer ook vergoed (alleen bij agrarische bedrijven en veehandelaren e.d. bij particuliere kan dit niet) Dus als het goed is wordt alles netjes vergoed, morgen komt een expert nog even om de schade op te nemen.
En aangezien we toch al onderweg waren richting Noorden 'even' doorgereden naar de Divoza en mijn nieuwe leren rijlaarzen opgehaald, ze zijn van het eigen merk van divoza en een nieuwe uitvoering, eindelijk een betaalbare leren laars. Ik heb de Mondoni Field met ritssluiting achter en veter voor. Zitten heerlijk en kosten geen 300 euro (110)
D_Travis
Geplaatst: 21-04-09 17:53
Nou ik ben er weer! Gelukkig is alles helemaal goed gegaan.. hij kreeg eerst een injectie om rustig te worden, wat vrij snel en goed pakte, hij stond al vrij snel goed wankel.. met zijn oogjes op half 7. Daarna een injectie waardoor hij ging liggen. Dat ging ook prima al was hij nog wel wat trappelig met zijn beetnjes.. maar uiteindelijk lag hij mooi rustig en kon ze beginnen.
Nou dat ging eigenlijk allemaal vrij vlot, want hij had natuurlijk nog maar kleine balletjes
Wel had hij door de verdoving een kleine bloeduitstorting in zijn bal, en bij het opensnijden van de balzak spoot er bloed in het gezicht van de veearts.. Zag er dus allemaal erg dramatisch uit nee viel mee
Ik heb er mooie foto's van gemaakt dus voor mensen die geintreseerd zijn wil ik ze best plaatsen!
Dit vond Travis er zelf van:
echt zo'n sneu traantje
Toen de verdoving een beetje was uitgewerkt wilde hij direct gaan staan, wat resulteerde in een een aantal flinke val partijen.. gelukkig kregen we hem snel rustig en bleef hij nog even liggen tot hij aan een volgende poging begon. Die ging goed!
Nu staat hij even met misty apart op een stukje rustig bij te komen.. hij eet iig al weer en dat is fijn!
Trots op hem!!!
edit: foto gewijzigd
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 21-04-09 17:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Ohhhh wat een zielige foto! Ik wil best meer foto's zien hoor, vind dat altijd heel interessant! Fijn dat het allemaal goed gegaan is he? weer een zorg minder!