sil heeft ivm de vorst en veel werk (erg veel werk) een tijdje stil gestaan maar gister deed ie het geweldig onder het zadel hij is blij dat ie weer aan het werk mag komend week einde worden er weer wat foto's van um geknipt dus dan zal ik er nog wel een paar plaatsen mocht daar intresse voor zijn
het is super fijn weer.. Zou ook wel zin hebben aan een buitenrit! Maar ja helaas!
grrr
Geplaatst: 06-02-09 14:14
Hai Rom! Alles goed?!
Berdien bij je knuffels geweest...
Hier vanmorgen met Mirthe poosje gereden in de bak, doordat ik veel overgangen rijd wordt ze nogal heet, dus nu juist weer heel rustig aan gedaan... En gemest...pfff dan voel ik ineens dat ik toch niet helemaal fit ben, ga zo maar douchen ben nat van het zweet...
Warm water hebben wij ook niet in de stal, maar ze staan natuurlijk aan huis, dus kan het wel binnen pakken.
BUbblegum, hier nog onze hooiruif voor als je nog interesse had:
Inmiddels ligt er ook beton omheen, werd erg nat anders...
Geen verzoekjes ? Heb foto's boven op de pc staan, dus ik heb.... Rood, appeltjesgroen, oranje, roze, blauw, lichtroze, paars, zwart, aubergine, burberry.. Morgen ga ik naar stal, dus kan wel even foto's maken
heb voor timo van pk de lime(?) gekocht. heeft hem nog niet op gehad. Ben wel benieuwd naar de rode, aubergine en burberry en oranje haha leuk dit vind die paarse overigens wel heel gaaf staan!