dames ben even weggeweest , maar heb weer een hoop gelezen zeg! k begrijp het toverstokje ook helemaal nu!
jessie gaat hard zo te lezen? Spannend!
Ik ga morgenochtend vroeg op pad, we gaan eerst een bezoek plegen aan Hippolacta bij koen. Even voor de gezelligheid, niet om een hengst uit te zoeken hoor hihi, arme pallieter dan...... Daarna gaan we door naar Piet laegaart van Moes, om een aantal (lees een hoop) veulens te chippen....... Pfff mar is hier al om 7 uur morgenochtend dus ik ren snel naar me bed hihi
Geen veulen Moet zo werken, dus kan niet uitgebreid posten, maar er was ZO'N onweer hier vannacht, echt nasty. Veel inslagen ook en zware buikn. Dus ik denk dat ondanks het veulen eventueel op het deurtje klopte, Jes haar billen stevig bij elkaar heeft gehouden
rommulus
Goede morgen! Hier alleen maar regen, regen, regen! Dus ik zit effe te bedenken wat ik vandaag nu is zal gaan doen, wilde namelijk buiten van alles doen.
En nog geen veulen!
rommulus
verdorie wou naar sil gaat het gruwelijk onweren en stiekum durf ik dan onze hondjes niet alleen achter te laten stel je voor dat het huis word geraakt
niet dat het huis me wat roest maar de hondjes wel
Succes allemaal hier is het streeds droog-harde bui-droog-harde bui enz enz
Gisteravond wilde ik lekker een rondje met Say naar buiten begint het net te storten maar na een kwartiertje binnen gereden te hebben werd het droog dus toen zijn we vlug nog ca 45 minuten op pad geweest was heerlijk zo na die regen met zonnetje erbij dazen waren nog aan het schuilen
Rom: veel plezier bij sil. Het bitje is trouwens 9,5 cm van bitring tot bitring. Dundee paste hem goed, alleen was te dik voor hem, omdat hij een hangend rooster heeft.
grr: heel erg gefeliciteerd!!! Best spannend zeg dat banbay inder het mes moet.
lordj: klinkt als een super gaaf leuk druk dagje! Leuk hoor al die beroemde hengsten zien!
Het hier af en toe droog, en dan weer dikke bui. Heb een lekker druk stage dagje gehad. Alleen zat ik wel een beetje onder de koeien stront dus ben net gelijk onder de douche gedoken. Ik zit nu heerlijk in mijn huis pak op de bak!
timokyana
Heb de manen niet meer gemeten, maar die zitten denk ik ondertussen wel over de meter
Valt op zich wel mee hoe groot ze zijn de bosweides zijn mooi ruim , maar op oude stal waren ze groter (daar ca 1 ha per weitje dat halen we hier niet ) Ze staan er nu met 4-en op 1 wei (anderen staan liever alleen of met 2-en --> ach ieder zijn ding )
Rondom stal zijn de weitjes kleiner, maarja ze rennen toch niet veel buiten en een sprintje maken kunnen ze daar ook nog steeds
Mooie Sayla! En de weide ziet er inderdaad nog goed uit! Wij gaan zaterdag 150!!! palen erin meppen op de nieuwe grote wei! Pffft, heb nu al spierpijn. Maar ik geloof dat daar wel een speciaal machientje voor te huren is, dus misschien doen we dat maar.
TK: Banbay moet dan inderdaad naar een kliniek. Ik vind het ook allemaal best spannend hoor, maar waarschijnlijk gebeurt het pas nadat wij op vakantie zijn geweest, ik wil namelijk graag thuis zijn om te zien of alles wel goed gaat. En na m'n vakantie heb ik nog 3,5 week vrij.
Hier heb ik nog geen zon gezien hoor, wel regen en onweer!
Haha, die Rom, laat het huis maar affikken, als de honden maar veilig zijn he?!
Hier regent het ook heeeeeeeeeeeeeeeel hard. Echt niet normaal meer. Onweer erbij, het feest is compleet Net even de stad ingeweest, tussen de buien door naar de winkels gesprint. Even bij de opticien langs gewipt, ogen laten doormeten en ja hoor.. ik moet een bril Ik heb rechts -0.75 en links -.025, niet heel dramatisch dus. Maar wel net 'erg' genoeg om moe van te worden, zeker met autorijden en televisie kijken. Ik kan de tekst onder het MTVlogo op televisie dus ook gewoon niet meer lezen Binnenkort dus maar eens even een montuur uitzoeken. Ik een bril...
Berdien afgelopen november was het voor mij ook zover ik had "al" -1 en -1.25 idd om moe van te worden bij autorijden en zomaar bij verder kijken (of ondertiteling van verder af ) Maar sinds november dus zachte lenzen (van die maanddingen) echt ideaal oké je moet wennen dat je ze in en uit moet doen maar verder geen last met stof of weet ik wat en ze zijn tegenwoordig zo luchtdoorlatend dat het zelfs niet erg is als je ze een nachtje in laat (als je bevoorbeeld goed moe terug komt van uitgaan ) dus ach je went eraan Wil er wel nog steeds een bril bij voor bv 's avonds of een "luier" dag of als bv je ogen eens gaan irriteren ofzo, maar nog steeds niet gehaald
idd grr kun je machientje voor huren kost bijna niks en vast succes met Banbay lijkt me idd ook erg spannend...
en ze hebben het bij ons op stal goed voorelkaar alles zeer netjes afgezet (hekwerken van Heritage of zoiets ) enzo ben daar ook best trots op , soms denk ik echt wat een luxe
rommulus
zoo ben dr weer en heb gegeten en al sil vond de dikke plas wel erg leuk
janet heb je de diameter nog ??? ik bedoel is het bitje erg dik dan ??? een dikker bitje vind ik niet erg
grrr machientje is wel makkelijker en sneller gewoon doen dus
en eh tja dit huis is toch een bagger ding (scheit huis) we zijn ier nooit ech tevreden over geweest stiekum hopen we dat die enorme boom voor het huis op ons huis valt alles mag zolang de honden maar ok zijn verder hebben we geen beesten meer hier dus
berdien ik weet nog wel dat ik een bril moest (daar was ik niet mee eens) ik werd door bruggertjes aan gesproken in de gangen " mevrouw weet u waar lokaal 17 is ??? " toen werd het lenzen ook zachte maand lenzen (kleurtjes zelfs ) ondanks janet vind ik de monturen echt bagger tegenwoordig past absoluut niet bij me en vind het ook niet mooi (van de futoristiche dingen)