Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) uit verschillende landen maar wel met dezelfde muziekstroming: tekno, techno, acid en goa. Daar hebben we tot de volgende middag 14.00 gezeten en zijn we de wandeling naar het station aangegaan... met je brakke kop een uur lopen in de heuvels haha!
al met al lag ik pas om half 9 in bed dus sliep als een roosje natuurlijk.
maar barça is wel de moeite waard om nog eens terug te komen. 

Pellie schreef:oei dienie, paarden die klem liggen is niet goed hè, daar kunnen ze al snel dood aan gaan toch?
gam heeft in de binnenbak eens klem gelegen. zo'n grote ruimte en precies tegen de rand rollen, hoe krijg je het voor elkaar
jullie noemen het opgeven maar is dat wel zo? heeft het stilliggen niet een andere functie?
En morgen ook nog je zoontje jarig… Zal moeilijk voor jullie zijn. Sterkte!
snap dat t daarom wel druk was….
Fijn dat de caven het goed hebben gehad met t vuurwerk.

Ik hoop dat je ooit nog eens stoer gelaard te Spetter kan 
Soms gaat de tijd toch best snel als je aan t werk bent 

Bij jullie zit het ook niet mee he de laatste tijd. Heel veel sterkte! Dakota is echt leuk! 

Flan vindt wilgetak ook lekker.
Stalbaas deelt het wel eens uit. FIgs ook weer in de running 

Ze waren zo braaf en gezellig.. Ik kan daar zo van genieten, dat je het weiland in komt, met een zacht gehinnik begroet word en dan een paar neuzen in je nek waarna ze heerlijk tevreden staan te eten... Keevagirl schreef:De tranen blijven stromen, eigen dierenarts is zojuist geweest en in overleg hebben we besloten dat dit voor Clay geen leefbare situatie meer is. Zijn blaas en darmen functioneren niet meer, heeft zojuist nog een klisma gehad maar zelfs dat doet niks meer. Zijn hele achterkant is zo kapot dat het niet meer goed kan komen.
Nu hebben we nog de tijd om afscheid van hem te nemen, en we bellen de dierenarts als we er klaar voor zijn om hem in te laten slapen, dat zal waarschijnlijk vanavond zijn.
Mijn trouwe vriend, wat zal ik hem missen.
poedersuiker dat het toch erger is dan leek, sterkte met het verlies, dit is vreselijk!
en op Peewee natuurlijk.
Als ik even bij Chuck kom kijken wil ik haar ook zien hoor !
Ben benieuwd naar de kerstfoto's.
Tsjakka je kan het !!
Klem tussen een stel dozen en een tillift , paar dingen op m'n voet en natuurlijk niemand in de buurt om te helpen....

Pellie schreef:keev, krijgt clay pijnstillers voor nu? ik snap wat je bedoelt met nog geen afscheid te kunnen nemen, doe je er nog even goed aan en heb je een stand by afspraak met de DA voor het inslapen? ik bedoel, mocht het snel niet goed met hem gaan, kun je dan acuut terecht?
) gewoond had. Had heel veel moeite om daar te wennen, en als "hulp" daarin hebben we toen een puppie gekocht, Clay dus. Voor mij is hij dus gewoon heel speciaal. En het ergste vind ik de manier waarop hij nu aan z'n einde komt, nooit heeft hij wat gemankeerd, en nu ontsnapt hij voor de eerste keer in z'n leven (poort stond altijd open bij ons, maar hij liep gewoon NOOIT weg) en wordt meteen aangereden. Hij heeft zoveel stress gehad de laatste dagen, dat heeft hij niet verdiend op z'n oude dag ... Shayla schreef:Bonte : Go for it girl !!Tsjakka je kan het !!
![]()