chimello schreef:Een slimme keuze hoor, het wordt niet leuker anders voor je als je nie gelukkig bent samen maar sterkte met de verkoop
Ik vind pssm niet erg mits homozygoot. Testen is een goed ideenetjes en verantwoord.
Ik heb vandaag een contract verlenging gekregensuper blij, ik was errast het komt namelijk 2 maanden vroeger dan ik dacht. Ik ben blij dat ik nu dus tijdens mijn studie voorlopig nog werk heb en de sfeer is er leuk en mijn collegas zijn aardig dud ik ben erg tevreden vandaag. Ook m'n overuren gekregen, meer dan verwacht dus yes wat een dag! Morgen wel weer alles zfstaan bij fe hoefsmid
maarja dat moet ook gebeuren.
Fijn nieuws

jorretje schreef:moeilijk hoor kiki, maar denk wel het eerlijkste!
Och Feike toch!
Heb eindelijk alle resultaten van de kliniek binnen; röntgen en spermakwaliteit. (dát is ook een leuke rekening kan ik je vertellen). Gijs is helemaal goed gekeurd!![]()
![]()
![]()
Nu is ie een échte dekhengst![]()
bewijs dat meneer 'het' kan
Gefeliciteerd!
Nientsje schreef:Nou mn baas is geweest.
Zijn longen zijn gelukkig nog steeds goed. Wel wat verdikking in zijn voorste luchtwegen en rechterkant neus nog wel wat vol. Lymfeklieren zijn gelukkig ook goed en hij heeft geen koorts.
Hij heeft 3 prikken gehad; pijnstiller, antibiotica en iets voor de weerstand. En morgenochtend komt mijn baas weer om te kijken hoe Feike daarop gereageerd heeft.
Zijn mok is ook al geweldig verbeterd!
Daarna een stukje gewandeld... meneer had er zin in.. pff pepers in de reet.
[ [url=m/k4wsEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ook een filmpje gemaakt maar die volgt later.
Voor nu ben ik opgelucht.
Beterschap! Hopelijk knapt ie nu snel op

Dott schreef:Zal straks thuis even kijken
Ik had vandaag buiten willen rijden, maar opa van mn vriend is verward op straat aangetroffen door de politie.. dus dat gaat hem niet worden..
Oh jeetje sterkte!
Vandaag onverwachts, maar heerlijk gereden

Normaal rij ik niet in de weekenden, omdat de eigenaresse dan zelf tijd heeft. Maar kreeg vanmorgen een appje dat ze geen tijd had en als ik dat wel had ik rustig kon gaan. Lag nog in bed, maar zag dat de zon scheen en binnen 20 minuten zat ik op de fiets