[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:05

Ja wist dat ie wss voor het huifbed ging lopen :). Ies er ook lief genoeg voor. Heeft ie op die foto nou een westernzadel op z'n rugje ? Is die van lang geleden. Ben blij dat ie goed is terect gekomen.

Nu Jack heeft geen probleem als ik een tuinslang op z'n hoofd zet maar die trekt altijd een geweldig gezicht dan :D. En altijd drinken van de tuinslang.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:42

Tinky zit juist altijd te draaien en te keren tijdens het voetjes afspuiten :+ Terwijl ze anders heel netjes stilstaat (naja, niet altijd dan..)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:47

Oke Jack is het omgekeerde dan, ook al moet ik zeggen dat hij een stuk is verminderd met dat draaien en keren tijdens het poetsen en vaak zelfs gewoon stil staan :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:09

@caroline,gefeliciteerd met je nieuwe baan!

wat een supergrappige foto van istar!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:21

:(:) Beterschap aan alle zieken!!!!!!!!!!!

Caroline,gefeliciteerd!Welke school?(in Groningen toch?)

Jinty is ook leuk hoor!Ben jij ook altijd zo trots als je je dochter zo heerlijk ziet rijden?
Die van mij was gister ook lekker zonder zadel aan het rijden,mijn man en ik waren tegelijkertijd een pak hooi bij de paardjes in het land aan het zetten met de shovel.Toen we klaar waren zag ik mijn man op de shovel dochter op haar tink achterna zitten...Tsja,vroeg me af wie er de meeste lol had _O-

Bah,lees ook wat over Rhino,hopen dat het allemaal goed gaat!

Fayem,heb hier idd wel een paar leuke merries,maar ik heb er al genoeg,vandaar......Moet eigenlijk eerst een paar driejarigen verkopen,maar ben zo'n muts die daar niet genoeg moeite voor doet omdat ik ze eigenlijk veel te leuk vind :=

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:24

Poeh moest eff bijlezen weer :D

Caroline gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

En ik zag een heerlijke ik-steek-mijn-tong-uit-foto <3

Karlijn, sterkte, mss inderdaad een sec opinion.

Jinty is ook een leukerd zeg *D

Enbah Rhino? Zal het zo even gaan lezen.

Beterschap iedereen!!

Ik hoop dat ik jullie niet verveel met weer foto's... heb nl een paar hele mooie van een fotografe die twee weken geleden geweest is.
Ik mag ze posten mits natuurlijk de reclame erbij op staat. Maar ik maak graag reclame :D Was een hele leuke samenwerking en resulteerde in hele mooie foto's! Dus mensen, als je nog een shoot ooit wil doen...

Oh mijn meissie <3 Soms nog moeilijk te geloven, maar dit pareltje is mijn eigen stinker hihi
Afbeelding

In het riet, in het winterzonnetje. Lijkt net of we in The States op vakantie zijn zo ipv gewoon 3 meter van stal af 8-)
Afbeelding

Ook tijd voor geintjes van Grace
Afbeelding

Lekkere billen (van t paard dan he) 8-)
Afbeelding

Nog even ter duidelijkheid, dit bit is alleen voor de foto. Hier rij ik niet mee. Normaal hangt er een normaal enkelgebroken bitje aan. Maar teugeltjes altijd wel lekker los hihi

Hoop dat ik jullie niet al te erg verveeld heb met grace-spam :D }:0

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:25

Meeeeeerrrr!!! :)) :):) :)) :):)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:29

Afbeelding
:D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:29

mooi moooi mooooi meer foto'sssss
vooral met die achtergrondkleuren,valt de tinker nog bter op

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:31

Inney, voor het moment even je naam kwijt, maar sterkte! altijd naar dat soort dingen. Voor het diertje is het denk ik beter dat hij zijn hoofdje neerleggen gaat.

Oei Ringelberg, heel veel sterkte!!

Hilde, wat naar, beterschap!

Dikke knuf Karlijn, ik hoop van harte dat je deze kwaal achter je kunt laten, en gauw weer gezond mag worden.

Ahh Eef, weer mobiel, fijn!

Becs, balen zeg! maar geef de moed niet op.
Open solli maken,en die gaan versturen?

Draakje, die kno's weet dr alles van.
Schijnt dat amandelen zelfs weer aangroeien.

Beterschap voor alle ziekigen,

Heerlijke foto;s Sul!

en idd rhino, hou het maar ver van mijn bed...

Kayleigh ook turbotinker?

Whii die foto ban Jayney! geweldig!

Caro! van hart!!

Istar is ook leuk! Ik vond hem zeker wat hebben.
T was alleen zo'n roteind weg toen dat ik in de verbouw zat..
En toen kwam ik Jaron tegen..

Ohhh Jess, wat een heerlijke plaatjes, ik wil ook meer.

Vandaag mijn uvo bijrijdster op Jaron gezet.
Ze is heel stoer, en kan veel hebben,. maar hij was toch een partij druk! hij gaf me ook even ene kopstoot, die was zo hard dat ik gewoon een beetje duizelde en zwart zag. hij heeft toch een knal op zijn waffel gehad. idioot.
Er was ook een enorme woei!!
De paddocks waren veranderd dus daar hebben we even gereden,maare daar was het echt storm. We zijn het grote land op gegaan,en dat ging een stukkie beter. Ik weet dat hij geen dooie is, maar stuiteren hoeft nou ook weer niet

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:33

ja we hadden van alles wat. Sneeuw, zonlicht en groen. Was echt ideaal.

Zo zie je pas beter dat ze al iets meer body heeft gekregen. En in de winter heeft ze lekkere volle sokken!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:35

Mooie meis is het hoor :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:36

Leuke foto's... :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:39

Misschien had Jaron al de lente in zijn bolletje haha

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:45

Die storm wind hielp er goed aan mee iig

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:47

Ik was om 10.00 uur al op stal. Toen viel het hier nog mee. Ging express vroeg want ze gaven regen op in de middag.
Dat viel uiteindelijk ook wel mee, maar het is wel meer gaan waaien.
Maar het ging met met de bijrijdster?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 03:13

:wave:

Beterschap Caroline! En gefeliciteerd met je baan! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je gaat werken, of het toevallig bekend is...

Jayney. Als je die tijd in de trein nuttig besteed valt het best mee toch? Hw maken bijv. Laptop mee in de trein nemen is niks vreemds meer tegenwoordig hoor. Hoe lang doe je er nu over om van school naar huis te komen?

Andrea, dat snap ik :) Ik kom ook graag een keer langs hoor, zou graag een aantal van jullie eens in het echt ontmoeten, maarja, OV zuigt :+ en werk zuigt aan de andere kant :') dus tja, dan blijft er niet zoveel over :o Leuk, je bijrijdster op Jaron!

Inge, ik wil niet ergens heen verhuizen, zolang ik een leuke baan heb waar ik van rond kan komen en Luna op een mooi plekje op acceptabele afstand kan zetten (en dat alles voor een redelijke prijs) ben ik dik tevreden. Ik had elders iets heel moois op het oog, en het zit nog steeds wel in mn hoofd. Alleen het pand staat te koop, en gaat ook niet uit de verkoop als ik het (gedeeltelijk) ga huren, dus dat is wel link, gezien de verdere omstandigheden. Ben verder ook niet hard op zoek hoor, het hoeft niet op de korte termijn, maar er zijn bepaalde deuren open gegaan bij mij, en die kan ik nu met moeite nog dicht krijgen :P
<3 Peb haar manen. Heftig van je schoonvader, hoe is het nu? Heel veel sterkte, duimen draaien :(:)

Vreemd Elle, dat het echt bij een plek druk op de rug is. Weet je inmiddels al (eindelijk) meer?
Wat ik dacht is dat het misschien met haar hoeven (lengte, manier van bekappen) te maken zou kunnen hebben, maar dat is dus niet zo.

Beterschap Hilde :(:) Wat heb je nu precies met je sleutelbeen?

Hoe is het nou met het oudje Jody? Fijn om een positief berichtje te lezen!

Wat lief dat je oude staleigenaresse Diaz wil brengen Karlijn! Das wel topservice *D :(:) voor jou verder...

Faye, dat is Kyra, remember? Dochter van Lady (& Garish vd Vrijheidshoeve), ze is van 2009, net zou oud als Luna dus. Heb eigenlijk mezelf gezworen ermee te stoppen, maar nu naar dik een half jaar (alweer bijna 8 maanden) zit ze nog steeds in mn hoofd, ik heb heel af en toe nog wel eens contact met de eigenaar, en die vind nog steeds dat we gewoon bij elkaar horen. Dus wie weet dat ik het van t voorjaar/zomer wel weer oppak :o Heel stiekem duim ik dat ze uit logeren mag zodat ik haar kan inrijden :o (ze staat nu 1u15min bij me vandaan :+ )

Jeej Eva *\o/*

Jemig Rebecca :(:) Flink balen... Solliciteer je binnen een bepaalde richting of op alles? Ik werk zelf in de fastfood, met veel plezier. Kan er al mn frustratie in kwijt zonder dat iemand het door heeft, sociaal gezien een erg goede leerschool, ook dat. Brede werktijden = gevoelsmatig veel vrije tijd :+ Bij de Mc zoeken ze wel vaak mensen. Het is voor veel mensen niet het ideale baantje en ook zeker geen vetpot, maar op dit moment zou ik niet weten waarom ik iets anders zou willen hoor.

Hinke, inderdaad zou je mij daar wel eens over gehoord kunnen hebben. Ik wil graag wat meer met Luna gaan doen, op zich doe ik nu *voor zover lichaam , werk en weer dat toelaten* best wel wat met Luna, maar het mist regelmaat en structuur. Pas bijvoorbeeld een keer longeerlijn eraan. Een kant doet ze prima, de andere kant vind ze lastig en daar krijg ik haar dan niet door heen, dan gaat ze in verzet, ik krijg haar dan niet gemotiveerd om door te gaan, dus boze ik, boze Luna. Uiteindelijk ga ik dan terug naar het punt waarop het nog wel goed ging om het positief af te sluiten en vervolgens gaan we iets doen waar we wel beiden lol aan heb (bijv. vrij springen). Maar eigenlijk zou ik best graag willen leren om haar wel erdoor heen te krijgen en dus gewoon op beide kanten makkelijk kunnen longeren. Net als met lange teugelen, de basis kan ik wel, het aanleren van sturen, wijken voor druk etc.. Maar Luna is gewoon scheef *ieder paard is scheef, maar zij weigert een kant gewoon, met losgooien/teugelen heb ik haar daar nu - gedeeltelijk - doorheen*, en dan heb ik wel begeleiding nodig om dat op een goede manier te kunnen trainen.

Ik vind het erg lastig op zo'n moment grenzen te stellen, wat is belasten en wat is overbelasten (helemaal op deze leeftijd)? Tot waar kan ik boos worden en waar begint het geestelijk breken? Ik heb wel meer paarden op de grond "beleerd", dat ging eigenlijk altijd wel goed. Maar met Luna is het maar een klein gedeelte van, ons boekje van regels en grenzen is wel grotendeels geschreven, daarom voelt het zo fout "ruzie" met haar te gaan maken, haar te dwingen. Dus combi van leeftijd + scheefheid + band die ik met haar heb zorgt ervoor dat er tot nu toe eigenlijk niet echt schot in de zaak zit, terwijl dingen als erop klimmen dan wel weer zonder problemen gaan. Misschien dat begeleiding/les dat kan veranderen, ik weet niet of jij misschien nog iemand weet?

2 jaar terug Zuidwolde, bedoel je 2010? Daar was ik ook, met Kyra (zelf voor gebracht) en Carolien (tinkerplein) was daar ook met een aantal van haar paardjes. Grappig, ga je dit jaar weer (met/zonder knol?)

<3 Jayney. Hoe is het met jullie? En met het beleren? Lijkt ze nou zo breed geworden, of is het ook zo?

De foto's van Grace zijn echt prachtig, wauw, dat belichten zo, erg knap!

En beterschap voor iedereen die het nodig heeft :(:) Wat dat betreft heb ik hier nergens last van, sterker nog, mijn ontstekingswaardes zijn gedaald :D Nu hopen dat het de goede kant op blijft gaan...

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt :D Vond het verre van erg, hihih. Was uiteindelijk ook maar anderhalf uur te laat naar huis := (toen werd ik weg gestuurd, als het aan mij had gelegen hadden ze de sluiter afgebeld :') ). Morgen weer, wel andere collega's wat ik zo in de gauwigheid had gezien op t rooster, jammer. Maar we zien wel, ben allang blij dat het een drivedienst is, kassa is voor een keer wel leuk, maar vier keer per week is ineens wel heel veel keren :+ (had vandaag geluk, ik ben een van de "sterkste" op drive, dus ze hadden mij van plek geruild met een collega). Dan vrijdag ook nog een dagje, en dan WEEKEND. Moet alleen zaterdag werken, vanaf 22u, dus nou ja, dat vergeet ik gewoon, doe lekker net alsof ik het hele weekend vrij ben :)
Laatst bijgewerkt door Caily op 23-02-12 03:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 03:32

_O- _/-\o_

http://www.kinderlines.nl/hp/tinkergek.html
http://www.kinderlines.nl/homepages/lottethevis.html

Deze heb ik ooit gemaakt met een vriendin: http://www.kinderlines.nl/homepages/kip ... ntjes.html
Als je in de puzzel op het poppetje klikt gaat hij lachen, we hebben daar toen zo erg samen om in een deuk gelegen dat ik nu nog steeds moet lachen als ik hem hoor. En dan denk ik ook gelijk aan deze lach: http://www.youtube.com/watch?v=59GHcdlL ... re=related. Dat keek mn zusje altijd :+ Ik was meer fan van Pingu en Budgie Best grappig om dat terug te zien. Later heb ik oa De Zevensprong helemaal kapot gekeken, ik denk dat sommige van jullie dat misschien ook nog wel kennen? Toen ik ouder was kwamen de Jellabies, daar keek mn zusje graag na, ooh, wat een verschrikking, die introtekst vergeet ik nooit meer :+ (om nog maar te zwijgen van die herrie als Pokemon en Winx), ben ik blij dat ik net een paar jaar eerder geboren ben :')

Ik ga nu nog ff een filmpje van mn eigen niveau kijken en dan slapen, weltrusten voor die enkeling die nog wakker is :evaw:

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 07:59

Budgie? Wat modern haha.
Ik keek Liegebeest! Vond hem zo eng, maar toch keek ik graag naar deze afleveringen.

Nou, ik ga naar het werk. Bah wat vroeg...
Fijne dag allemaal!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 08:16

goedemorgen :D

wat een mooie foto's! gaaf zo die achtergrondkleuren.

ja, ik weet dat die kans bestaat snackie, maar dan zie ik dat zelf wel. ga er voor alsnog maar gewoon vanuit dat het netjes geneesd :)

Jaron had het voorjaar in zn bol (of de wind in zn hoofd)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:28

Lotteke _O- Geweldig. Ik had destijds een eigen paardenspel op homestead.
Voor die tijd een goed lopende, goed geregelde _O- dacht ik.
Wel leuk hoor!

Hoe het met de bijrijdster ging.
Ah, wel goed. Hij was zo druk, en ik denk dat ze zelf een beetje de zenuwen had.
Toen kreeg ik zo'n danige kopstoot van hem(tegen de zijnkant van mijn hoofd), dat ik bijna van mijn stokkie ging. duizelen,en even een beetje zwart (toen kreeg hij ook een slag op zijn waffel, lompe bok)

Maar goed, rijden. In de net aangelegde paddock (die dag, net het zand erop) was hij erg druk. Daar klapte de wind tegen de schuur, dus dat was spannend.
Resulteerde in veel getouwtrek, en een paar flinke rammels in zijn mond.
Zo ken ik hem niet, maar dat is het enige wat me niet aanstond. Heb ik ook gezegd, niet trekken.
Hij reageert op zit en lichte druk. Ik kan hem altijd met lange teugel rijden.

Maar goed, het stormde ook enorm daar aan de zijkant, en achteraf had ik misschien zelf beter even als eerst opgestapt.
Toen zijn we naar buiten gegaan,. heeft ze op het land gereden, en daar leek de wind zo goed als weg. en dat ging dus ook heel goed.
Terug weg, met lange teugel laten stappen,en hij was zooo relax.
Ze moeten ook gewoon wennen. Aan het begin was hij ook erg zenuwachtig en heft wel 6x gescheten volgens mij.Ach hij went wel.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:19

Mooie foto's van Grace !! Ik hou wel van foto's, dus van mij mag je posten :D

Andrea: haha Jaron ook al zo lekker woest. Komt wel goed met je verzorgster :) Jammer dat ze hem nu zo voor het eerst zag.

Lotte: fijn dat ik niet de enige ben die twijfels heeft over (over) belasten. Zo lekker gewerkt. Leuk dat je het zo naar je zin hebt.

Caroline: nog gefeliciteerd !

Heb al een paar foto's gekregen. Filmpjes krijg ik pas later.
3e keer erop en nog erg wennen. Maar moet zeggen een tinker zit lekker ! Ik hoop dat Kayleigh deze maat ook haalt, dan vind ik het zelf wel een mooi plaatje. Deze foto durf ik wel te showen. :o

Afbeelding
Afbeelding

We gaan gewoon lekker verder oefenen *\o/*

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:31

mogguh!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:36

Was dat de eerste keer dat je bijrijder erop ging?
Vond ze het nog wel leuk?

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:59

F*ck! Heb ik net een half uur besteed aan een vette bijleespost, laat ik koffie over de laptop vallen en druk ik in de paniek op een verkeerd knopje: Weg is alles.... GRRRRRR. Nou, moet nu weg, dus laat vanmiddag wel even weer wat van me horen.

Heb super mooie foto's van Grace gezien! Mooi, mooi mooi mooi!!!!