Beterschap Caroline! En gefeliciteerd met je baan! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je gaat werken, of het toevallig bekend is...
Jayney. Als je die tijd in de trein nuttig besteed valt het best mee toch? Hw maken bijv. Laptop mee in de trein nemen is niks vreemds meer tegenwoordig hoor. Hoe lang doe je er nu over om van school naar huis te komen?
Andrea, dat snap ik
Ik kom ook graag een keer langs hoor, zou graag een aantal van jullie eens in het echt ontmoeten, maarja, OV zuigt
en werk zuigt aan de andere kant
dus tja, dan blijft er niet zoveel over
Leuk, je bijrijdster op Jaron!
Inge, ik wil niet ergens heen verhuizen, zolang ik een leuke baan heb waar ik van rond kan komen en Luna op een mooi plekje op acceptabele afstand kan zetten (en dat alles voor een redelijke prijs) ben ik dik tevreden. Ik had elders iets heel moois op het oog, en het zit nog steeds wel in mn hoofd. Alleen het pand staat te koop, en gaat ook niet uit de verkoop als ik het (gedeeltelijk) ga huren, dus dat is wel link, gezien de verdere omstandigheden. Ben verder ook niet hard op zoek hoor, het hoeft niet op de korte termijn, maar er zijn bepaalde deuren open gegaan bij mij, en die kan ik nu met moeite nog dicht krijgen
Peb haar manen. Heftig van je schoonvader, hoe is het nu? Heel veel sterkte, duimen draaien 
Vreemd Elle, dat het echt bij een plek druk op de rug is. Weet je inmiddels al (eindelijk) meer?
Wat ik dacht is dat het misschien met haar hoeven (lengte, manier van bekappen) te maken zou kunnen hebben, maar dat is dus niet zo.
Beterschap Hilde
Wat heb je nu precies met je sleutelbeen?
Hoe is het nou met het oudje Jody? Fijn om een positief berichtje te lezen!
Wat lief dat je oude staleigenaresse Diaz wil brengen Karlijn! Das wel topservice
voor jou verder...
Faye, dat is Kyra, remember? Dochter van Lady (& Garish vd Vrijheidshoeve), ze is van 2009, net zou oud als Luna dus. Heb eigenlijk mezelf gezworen ermee te stoppen, maar nu naar dik een half jaar (alweer bijna 8 maanden) zit ze nog steeds in mn hoofd, ik heb heel af en toe nog wel eens contact met de eigenaar, en die vind nog steeds dat we gewoon bij elkaar horen. Dus wie weet dat ik het van t voorjaar/zomer wel weer oppak
Heel stiekem duim ik dat ze uit logeren mag zodat ik haar kan inrijden
(ze staat nu 1u15min bij me vandaan
)
Jeej Eva
Jemig Rebecca
Flink balen... Solliciteer je binnen een bepaalde richting of op alles? Ik werk zelf in de fastfood, met veel plezier. Kan er al mn frustratie in kwijt zonder dat iemand het door heeft, sociaal gezien een erg goede leerschool, ook dat. Brede werktijden = gevoelsmatig veel vrije tijd
Bij de Mc zoeken ze wel vaak mensen. Het is voor veel mensen niet het ideale baantje en ook zeker geen vetpot, maar op dit moment zou ik niet weten waarom ik iets anders zou willen hoor.
Hinke, inderdaad zou je mij daar wel eens over gehoord kunnen hebben. Ik wil graag wat meer met Luna gaan doen, op zich doe ik nu *voor zover lichaam , werk en weer dat toelaten* best wel wat met Luna, maar het mist regelmaat en structuur. Pas bijvoorbeeld een keer longeerlijn eraan. Een kant doet ze prima, de andere kant vind ze lastig en daar krijg ik haar dan niet door heen, dan gaat ze in verzet, ik krijg haar dan niet gemotiveerd om door te gaan, dus boze ik, boze Luna. Uiteindelijk ga ik dan terug naar het punt waarop het nog wel goed ging om het positief af te sluiten en vervolgens gaan we iets doen waar we wel beiden lol aan heb (bijv. vrij springen). Maar eigenlijk zou ik best graag willen leren om haar wel erdoor heen te krijgen en dus gewoon op beide kanten makkelijk kunnen longeren. Net als met lange teugelen, de basis kan ik wel, het aanleren van sturen, wijken voor druk etc.. Maar Luna is gewoon scheef *ieder paard is scheef, maar zij weigert een kant gewoon, met losgooien/teugelen heb ik haar daar nu - gedeeltelijk - doorheen*, en dan heb ik wel begeleiding nodig om dat op een goede manier te kunnen trainen.
Ik vind het erg lastig op zo'n moment grenzen te stellen, wat is belasten en wat is overbelasten (helemaal op deze leeftijd)? Tot waar kan ik boos worden en waar begint het geestelijk breken? Ik heb wel meer paarden op de grond "beleerd", dat ging eigenlijk altijd wel goed. Maar met Luna is het maar een klein gedeelte van, ons boekje van regels en grenzen is wel grotendeels geschreven, daarom voelt het zo fout "ruzie" met haar te gaan maken, haar te dwingen. Dus combi van leeftijd + scheefheid + band die ik met haar heb zorgt ervoor dat er tot nu toe eigenlijk niet echt schot in de zaak zit, terwijl dingen als erop klimmen dan wel weer zonder problemen gaan. Misschien dat begeleiding/les dat kan veranderen, ik weet niet of jij misschien nog iemand weet?
2 jaar terug Zuidwolde, bedoel je 2010? Daar was ik ook, met Kyra (zelf voor gebracht) en Carolien (tinkerplein) was daar ook met een aantal van haar paardjes. Grappig, ga je dit jaar weer (met/zonder knol?)
Jayney. Hoe is het met jullie? En met het beleren? Lijkt ze nou zo breed geworden, of is het ook zo?
De foto's van Grace zijn echt prachtig, wauw, dat belichten zo, erg knap!
En beterschap voor iedereen die het nodig heeft
Wat dat betreft heb ik hier nergens last van, sterker nog, mijn ontstekingswaardes zijn gedaald
Nu hopen dat het de goede kant op blijft gaan...
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt
Vond het verre van erg, hihih. Was uiteindelijk ook maar anderhalf uur te laat naar huis
(toen werd ik weg gestuurd, als het aan mij had gelegen hadden ze de sluiter afgebeld
). Morgen weer, wel andere collega's wat ik zo in de gauwigheid had gezien op t rooster, jammer. Maar we zien wel, ben allang blij dat het een drivedienst is, kassa is voor een keer wel leuk, maar vier keer per week is ineens wel heel veel keren
(had vandaag geluk, ik ben een van de "sterkste" op drive, dus ze hadden mij van plek geruild met een collega). Dan vrijdag ook nog een dagje, en dan WEEKEND. Moet alleen zaterdag werken, vanaf 22u, dus nou ja, dat vergeet ik gewoon, doe lekker net alsof ik het hele weekend vrij ben
Laatst bijgewerkt door Caily op 23-02-12 03:34, in het totaal 1 keer bewerkt