Heb gister wel te horen gekregen dat onze hond 1 december al komt ipv eind januari , dus over 2 weekjes gaan we hem ophalen van schiphol
Puchje
Geplaatst: 17-11-09 12:57
Spannend!!!
Aaargh, ik word helemaal gestoord van mijn vogels, ze zijn onmogelijk hyper en vliegen elkaar de hele tijd in de veren. Zal ze es even lekker laten vliegen, muwhahaha
Laatst bijgewerkt door Puchje op 17-11-09 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Puck: Van die andere weten we niet of het verslagen is. Die lijkt juist wat meer naar buiten te komen, is ook goed actief. Die is vrijdag het laatst behandeld. Afwachten is het voorlopig weer.
timokyana
mallow: wat leuk dat je hondje een maand eerder komt,gaat vast goed komen voor je het weet ben je verliefd
ga zo maar eens naar de knollies,hopelijk blijft het droog vandaag! denk dat ik ze allemaal eens ga voorzien van een flinke poetsbeurt
ringelberg
Geplaatst: 17-11-09 14:51
goeiemiddag
een knuffel voor Angela wat een klote situatie
wel bijgelezen maar niet zo'n puf om te reageren,heb net een uur met de doggie's gewandeld.Voor t eerst weer sinds mn rammelende eierstokken valt toch tegen...
Tk,je gaat je haffie's toch niet wegdoen?en je vader dan?en de verzorgster van Nien,komt die niet meer?aan de andere kant,ik heb toch al respect voor hoe je t allemaal doet,ik vind 2 al genoeg en dan doe ik ook nog Kim erbij.
oh ja nog even wat minders,ik ben een kat kwijt.Ik heb haar al 2 dagen niet gezien,dus of ze is dood,of meegenomen(is een langhaar)of zit bij iemand in de schuur of zo.Bah..voelt zo klote
Hè Angela, wat kl*te zeg! Arme veulens... - weet niet meer wie het vroeg, maar ik HAD eindeloos online, maar dat had ik opgezegd, omdat ik toch nooit op internet zat.. Nu dus wel... Grrr.. - Arme jessie.. Stomme haf.. - inge kat kwijt.. Hè wat vervelend.. - ben weer weg
Angela arm veulen, gelukkig is ze nu naar de paardenhemel.
Inge kat kwijt, sterkte... Heb je de asiels al gebeld, en amivedi? Misschien ook even een oproepje op MP zetten.
Arme Jessie, wat een rot haf zeg
Vandaag geklust. Heerlijk alleen in ons eigen huisje. Sem meegenomen, en nog lekker gewandeld. Helemaal (1,6 km ) neer Schokland. Nog wat leuke foto's gemaakt.
Eevee
Geplaatst: 17-11-09 16:13
Ben weer terug van school...lekker kort dagje.
Nog even een dikke knuffel voor Angela vreselijk voor je meid.....
Ook een knuffel voor Inge....heel vervelend als je niet weet wat er met je kat is gebeurd hopelijk komt ie nog terug....
Nou ik ga is ff wat opruimen hier, moet ook maar weer gebeuren.
daar hoe je je toch niet voor te schamen Ik heb ook wel eens geen zin om naar Ziggy en Dundee te gaan. Terwijl ze nog wel aan huis staan Laat staan als ze verder weg zouden staan, ik kan het wel begrijpen hoor
Puchje
Geplaatst: 17-11-09 16:27
Ze staan 500 meter verderop. Maar ik merk dat ik heel erg word aangestoken door Nigels humeur. Hij is gewoon moe en erg chagrijnig en ik kan er niet goed tegen hem zo te zien. Ik weet dat ik de persoon ben om hem op te vrolijken door met hem te gaan rijden, maar die stap vind ik nu heel moeilijk..
grid
Geplaatst: 17-11-09 16:35
Hè pff Angela hopelijk knapt de rest snel op en geen nieuwe gevallen Sterkte!!
Inge kat kwijt
Berdien Jessie vervelende klap gehad
Puck vergeet mij en ik nog wel daar op vakantie geweest en op kruising gereden ... Nu ikke 1tje voor mij alleen zoeken en ikke niet delen en geen zin om naar paardjes te gaan [edit] Hup lekker gaan rijden als Nigel daar vrolijk van wordt Leuke foto's van setjes
Janet lekker alleen geklusd in huisje met Sem en nog lekker gewandeld
Eefje aan de opruim
Leon met stip bovenaan maar nu gelukkig weer druk met werk
Mirjam lekker met Bonny aan de slag geweest idd denk wat grit zegt gewerkt aan moeilijke punten en is ook relatief best warm gelukkig geen last wel spierpijn
Nathalie geen eindeloos meer en nu ineens meer online
Hier een drukke dag met veel overleg gehad pff vermoeiend in je hoofd maar nu niet druk meer dus lekker laten bezinken en morgen weer een dag
Morgen weer naar Hugo en voor wie het ook alweer vroeg zijn zondag geweest
Ik heb ook wel eens geen zin hoor maar ik ga ook niet elke dag, dat red ik echt niet. Hoeft ook niet, ze staan prima in het land, ze worden sowieso dagelijks gecontroleerd en ik heb nou niet echt het idee dat ze me missen
Wat wel heel naar is dat er op een paar km afstand paarden zijn overleden aan Atypische Myopathie. Die van ons worden nou bijgevoerd met hooi, op stal zetten is geen optie. Letterlijk, er is maar één box Meer dan in de gaten houden kun je niet doen.. maar ben wel blij met onze boomloze polder nou
grid
Geplaatst: 17-11-09 16:52
O bij jullie in de buurt ook al idd meer dan bijvoeren en afwachten kun je dan niet doen...
Hé Leon Sierra is nog net in de top 10 geëindigd met 51 stemmen
Ik ga ook niet iedere dag ze wordt goed verzorgd en staat lekker in het land en idd volgens mij mist ze me dan niet Al moet het niet té lang duren dat merk ik wel aan haar net als vorige week na dat weekje vakantie
Ik ga sowieso twee keer per dag om te voeren, dus ik zie hem wel dagelijks. Maar na het weekendje was meneer écht compleet beledigd, en dan moet ik hem ook nog heropvoeden, nou... dan is het drama compleet
Ik ga zo denk ik gewoon maar in de wei .. 'zijn' . Misschien krijg ik ergens zin in. Misschien ook niet.
grid
Geplaatst: 17-11-09 17:12
Succes en hopelijk krijg je nog ergens zin in! Nigel beledigd na weekendje
Say is juist súper blij/ aanhankelijk als ik er weer ben na vakantie e.d. Bij stalgenootjes werd ze daarentegen dus wel "vervelend/ anders" als ik op vakantie was die merkten het echt duidelijjk aan haar als ik er langer niet was en als ik terug was was het meteen weer als vanouds
Vind het wel lekker zo met werk enzo dat ik niet elke dag Hoef te gaan Woensdags of in het weekend ben ik er regelmatig wel 2x per dag maar soms dus ook weer een aantal dagen niet...