Het verschilt ook zo per paard, Jessie was heel erg naar, Flynn had niet meer dan een snotneusje. M. heeft meerdere dagen 's nachts op stal gestaan, de IJsco had een abces, die knapte, hoop troep eruit, maar diertje was verder kiplekker. Ezeltjes hebben flinke snotneuzen, terwijl de shetlander haast niet meer kon ademen door de abcessen in haar luchtwegen, die stond letterlijk bellen te blazen.
Ik ben in ieder geval even weg, richting stal

idd weinig te doen aan droes idd trekzalf smeren op de bulten is het enige....
STERKTE ermee!!
Grit doe dat nu niet
gelukkig heb ik geen plek voor shetje
Dewi zou allang al heel het dorp afgebroken hebben
Kan makkelijk hoor Evelii! Wij hebben laatst een paard geschoren bij iemand op de oprit.. Omdat er op die stal geen stroom beschikbaar was..
Staan ook voor het kanon bij de Re-anactment
zelfs de Haf, die nogal een rouwdouwer en erg dominant is, stond lief naast me te staan. Jes nog een knuffel gegeven, maar die was nogal druk met het van zich af wieberen van Flynn. Flynn heeft een nieuwe hobby, namelijk het eten van Jessie
Hij grijpt haar constant. In haar nek, in haar manen, in haar flanken, benen.. En Jes? Jes kijkt heul boos naar hem, en doet vervolgens niks. En de twee biatches van de kudde, de Haf en de Fjord, daar heeft hij ook al maling aan. Whoeps