Hallo...
Heb lekker effe bij gescrolld.... Leuk plekje voor de paarden gezien van Leon en Arjan.... Grappige cavia's in een huis..... Heerlijke pennyfoto's van Sita, wat een schattige pony en meisjes zijn dat zeg..... Hitactiefstal nog nooit van gehoord, maar klinkt niet verkeerd... Puchje gaat naar klassieke dressuurles.... Grit en Grid worden wel eens lekker door elkaar gegooid
Zat net het topic van keuze hengstenveulens door te spitten... Was onwijs verbaasd dat er op Ben gestemd was, maar vind het wel heel leuk van jullie
Had het eigenlijk helemaal niet verwacht
Ben beetje brak... Gisteravond naar the Ashton Brothers geweest in Zuidplein Theater. Was erg leuk, maar zat niet zo lekker.... Had een ziek paard thuis en vind het niks om dat achter te moeten laten. Een hengstje had een draai in zijn darmen en erg veel pijn. Hij had parafine gehad en wat pijnstillers, moest er vanacht uit om 02.30 uur om te checken of hij gemest had. Had hij gelukkig gedaan. Vanmorgen weer check gehad van de DA en zijn darm lag gelukkig weer goed.
Avond ervoor naar Hercules gekeken en lag dus veels te laat op bed voor mijn doen... Moest vanmiddag naar logopedie met jongste spruit en mams zat daar een beetje in te kakken en viel bijna in slaap
Vergat vanmorgen al het ventje op te halen op school, dus moest crossen om daar zo snel mogelijk te zijn voordat hij alleen op pad ging en ik hem kwijt zou zijn.... Wordt vroeg naar bed vanavond, want anders red ik de keuring morgen niet